abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215167236
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Heel links of niet. Vind dat hij vaak best goede videos heeft. Die over erfbelasting bijvoorbeeld ^O^
Ja, hij weet alles heel goed te onderbouwen.

En iemand die denkt dat Barak Obama homo is en Michelle Obama een omgebouwde kerel kan daar niet mee om gaan.

Wat dat betreft is Lubach meer dan geslaagd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 3 oktober 2024 @ 15:03:25 #77
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215167495
En als GroenLinkser zijnde is Lubach helemaal niet links.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215167562
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, hij weet alles heel goed te onderbouwen.

En iemand die denkt dat Barak Obama homo is en Michelle Obama een omgebouwde kerel kan daar niet mee om gaan.

Wat dat betreft is Lubach meer dan geslaagd.

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

Open your eyes Wantie!

Joan Rivers is kort hierna vermoord tijdens een standaard medische ingreep. Onlangs was ook bij de Obama's huis een top chef verdronken in water wat 30 cm hoog stond. Die chef wist te veel. Misschien had hij big Mikes geslachtsdeel gezien.

Zelfs de kinderen van de Obama's zijn niet van henzelf, maar van hen beste vrienden. Maar is niet zo gek als je niet zwanger kan worden.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Heb jij toevallig foto's van Michelle "Mike" Obama toen ze zwanger was? ik wacht in spanning af.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215167726
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 15:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Open your eyes Wantie!

Joan Rivers is kort hierna vermoord tijdens een standaard medische ingreep. Onlangs was ook bij de Obama's huis een top chef verdronken in water wat 30 cm hoog stond. Die chef wist te veel. Misschien had hij big Mikes geslachtsdeel gezien.

Zelfs de kinderen van de Obama's zijn niet van henzelf, maar van hen beste vrienden. Maar is niet zo gek als je niet zwanger kan worden.

[ afbeelding ]

Heb jij toevallig foto's van Michelle "Mike" Obama toen ze zwanger was? ik wacht in spanning af.
Nu heb ik ook geen fotos van mijn moeder toen ze zwanger was maar ik kan toch wel met enige zekerheid stellen dat ze bevallen is. En geen piemel had toentertijd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215167809
quote:

[..]
[ x ]

Open your eyes Wantie!

[ afbeelding ]

Laat jij eens een jeugdfoto zien van Mike Obama.
pi_215167845
quote:

[..]
[ x ]

Open your eyes Wantie!

[ afbeelding ]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_215168015
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 15:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
[ [url=https://mediaproxy.snopes.com/width/1200/https://media.snopes.com/(...)nancy.jpg]afbeelding[/url] ]
Whaha een AI foto posten en zelf niet doorhebben dat "hij" 6 vingers heeft.
Daarom geloof jullie ook alles maar ook alles wat MSM jullie voortborduurt.

Jullie zijn de types die ze alles wijs kunnen maken of niet?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215168035
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nu heb ik ook geen fotos van mijn moeder toen ze zwanger was maar ik kan toch wel met enige zekerheid stellen dat ze bevallen is. En geen piemel had toentertijd.
Toen jouw moeder jouw droeg, was het vermoedelijk 1950-55 en had niet iedereen een foto camera. Maar altijd met dit soort non-retorieken en kul argumenten komen. Heeft ze nu wel een piemel dan? als ze die toen"t"ertijd niet had.
pi_215168039
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Whaha een AI foto posten en zelf niet doorhebben dat ze 6 vingers heeft.
Daarom geloof jullie ook alles maar ook alles wat MSM jullie voortborduurt.

Jullie zijn de types die ze alles wijs kunnen maken of niet?
Allemaal aannames.

Anyway, foto van Mike?
pi_215168192
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal aannames.

Anyway, foto van Mike?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Obama says What ! ? . . "My Mike" (Michael) um erm um Michelle ? (video)

Zijn tal van filmpjes dat Obama, Michelle, Mike noemt.

Welke man, noemt zijn vrouw die Michelle heeft, af en toe per ongeluk Mike?
Kan de foto ook wel posten, maar de video fragmenten zijn veel belastender.

Michael LaVaughn Robinson bestaat ook gewoon niet meer, terwijl er wel een geboorte akte van bestaat. Niemand weet waar Michael is. BIG MIKEEEEEEEEE

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Breder dan Badr Hari en Rico Verhoeven.. BIG MIKEEEEEEEEEEEEEE
https://rumble.com/vfwfqh-michelle-obama-is-a-man....-oh-yeah.html
pi_215168279
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Obama says What ! ? . . "My Mike" (Michael) um erm um Michelle ? (video)

Zijn tal van filmpjes dat Obama, Michelle, Mike noemt.

Welke man, noemt zijn vrouw die Michelle heeft, af en toe per ongeluk Mike?
Kan de foto ook wel posten, maar de video fragmenten zijn veel belastender.

Michael LaVaughn Robinson bestaat ook gewoon niet meer, terwijl er wel een geboorte akte van bestaat. Niemand weet waar Michael is. BIG MIKEEEEEEEEE

[ afbeelding ]

Breder dan Badr Hari en Rico Verhoeven.. BIG MIKEEEEEEEEEEEEEE
https://rumble.com/vfwfqh-michelle-obama-is-a-man....-oh-yeah.html
Nog steeds geen foto van Michael Obama.
pi_215168313
Is het niet de bedoeling dat er nu allerlei leugens over Harris verspreid moeten worden in plaats van over Obama?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215168333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nog steeds geen foto van Michael Obama.
Waarom zullen er wel foto's zijn van Michael LaVaughn, als er geen foto's bestaan van Michelle's zwangerschap van 2 kinderen.

Het belangrijkste moment uit een vrouws leven, zwanger worden, kinderen krijgen en dan geen foto's maken. En dat je het nog allemaal opeet als roze koek is nog gekker eigenlijk.

Geen enkele foto! haha. 8)7
  donderdag 3 oktober 2024 @ 16:52:55 #89
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215168353
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zullen er wel foto's zijn van Michael LaVaughn, als er geen foto's bestaan van Michelle's zwangerschap van 2 kinderen.

Het belangrijkste moment uit een vrouws leven, zwanger worden, kinderen krijgen en dan geen foto's maken. En dat je het nog allemaal opeet als roze koek is nog gekker eigenlijk.

Ik heb ook geen foto van mijn moeder die zwanger is.

Ik heb van heel veel momenten in het leven geen foto. Is het dan niet gebeurd?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215168374
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:48 schreef Hallojo het volgende:
Is het niet de bedoeling dat er nu allerlei leugens over Harris verspreid moeten worden in plaats van over Obama?
Dit is eigenlijk het lubach topic, weet niet waarom we het nu over big mike hebben.
Maakt het er niet minder leuk op iig. _O_

Oh Kamala, ja die heeft ook alles bij elkaar gelogen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I Think I Found Kamala?s Real Family | Candace Ep 73 (video)

Liegen over je familie is het slechtste wat je kan doen. Maarja ook Obama heette eigenlijk Barry Soetoro.
pi_215168468
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je suggereert dat Barak zich verspreekt door de oude naam van Michelle te noemen.

Dit suggereert dat Barak haar als Mike gekend heeft.

Waar zijn diens klasgenoten, foto's uit jaarboeken van de scholen etc?

Geen enkele foto van Mike.

quote:
Het belangrijkste moment uit een vrouws leven, zwanger worden, kinderen krijgen en dan geen foto's maken.
Maken zeg je.

Hoezo zouden er geen fotos zijn gemaakt?
Dat is een aanname van je.

quote:
En dat je het nog allemaal opeet als roze koek is nog gekker eigenlijk.

Precies, geen enkele foto uit de jeugd van Mike.

Waar zijn die?

Waarom vind je het wel vreemd dat Michelle geen foto's vrijgeeft van haar zwangerschap, maar hen je er kennelijk geen enkele moeite mee dat er niets is uit de jeugd van Mike?
pi_215168482
quote:
13s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk het lubach topic, weet niet waarom we het nu over big mike hebben.
Maakt het er niet minder leuk op iig. _O_

Oh Kamala, ja die heeft ook alles bij elkaar gelogen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I Think I Found Kamala?s Real Family | Candace Ep 73 (video)

Liegen over je familie is het slechtste wat je kan doen. Maarja ook Obama heette eigenlijk Barry Soetoro.
Had je zoveel drank op dat je niet meer weet dat je daarover bent begonnen.

Het zoals je nu opeens over Kamala begint....
pi_215168491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb ook geen foto van mijn moeder die zwanger is.

Ik heb van heel veel momenten in het leven geen foto. Is het dan niet gebeurd?
Kennelijk niet, en dus is er ook geen Mike geweest.
Want daar zijn geen foto's van.
pi_215168657
Ik ben niet extreem links, ik ben niet extreem rechts, ik ben extreem recht door zee!
  Trouwste user 2022 donderdag 3 oktober 2024 @ 17:59:03 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_215168933
Dit is het meest trieste topic ooit op FOK!

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215169102
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je suggereert dat Barak zich verspreekt door de oude naam van Michelle te noemen.

Dit suggereert dat Barak haar als Mike gekend heeft.

Waar zijn diens klasgenoten, foto's uit jaarboeken van de scholen etc?

Geen enkele foto van Mike.
[..]
Maken zeg je.

Hoezo zouden er geen fotos zijn gemaakt?
Dat is een aanname van je.
[..]
Precies, geen enkele foto uit de jeugd van Mike.

Waar zijn die?

Waarom vind je het wel vreemd dat Michelle geen foto's vrijgeeft van haar zwangerschap, maar hen je er kennelijk geen enkele moeite mee dat er niets is uit de jeugd van Mike?
Je snapt zelf toch wel als ze het willen verbergen dat ze alles kunnen verbergen, maar waarom zou een moeder van 2 dochters geen enkele foto's hebben van dat ze zwanger was, je bent niet voor een weekje of 2 zwanger en poept er een kind uit. En dat maal 2 kinderen een totaal geen foto's.

Weird. Leuke is dat je nu zelf ook twijfels begint te krijgen. Je postte desalniettemin een AI generated foto, het beste wat je kond vinden van snopes.

Zelfs mijn moeder had fotoboeken vol, die liggen nog ergens bij haar. En dat was ongeveer zelfde tijd dat Michelle Mike "zelf" kinderen heeft gebaart.
pi_215169136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
Dit is het meest trieste topic ooit op FOK!

Je bedoelt het nog enige actieve topic op FOK. Alleen ik krijg de hits en commitment en dedication op mijn posts. Jouw topics vergaren ongeveer 0 posts per 24 uur, zo saai zijn ze.

tong80.giffoto
  Trouwste user 2022 donderdag 3 oktober 2024 @ 18:29:53 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_215169205
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je bedoelt het nog enige actieve topic op FOK. Alleen ik krijg de hits en commitment en dedication op mijn posts. Jouw topics vergaren ongeveer 0 posts per 24 uur, zo saai zijn ze.

[ afbeelding ]
Moet ik hier op reageren :? :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215169228
quote:
6s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je snapt zelf toch wel als ze het willen verbergen dat ze alles kunnen verbergen,
Alle klasgenootjes, elke klassenfoto, jaarboeken, mensen uit de buurt...

Allemaal verborgen?

Je bent wel heel krampachtig.

quote:
maar waarom zou een moeder van 2 dochters geen enkele foto's hebben van dat ze zwanger was,
Waaruit blijkt dat ze die niet heeft?

quote:
je bent niet voor een weekje of 2 zwanger en poept er een kind uit. En dat maal 2 kinderen een totaal geen foto's.
Een hele jeugd als Mike.

Maar je kunt geen enkele foto laten zien.

quote:
Weird. Leuke is dat je nu zelf ook twijfels begint te krijgen. Je postte desalniettemin een AI generated foto, het beste wat je kond vinden van snopes.
Het leuke is dat jij schrok van de foto en hem moest opzoeken.

Je bent aan het wankelen gebracht.

Daarom begon je opeens over Kamala.
pi_215169305
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:32 schreef Wantie het volgende:
Maar je kunt geen enkele foto laten zien.
[..]
Het leuke is dat jij schrok van de foto en hem moest opzoeken.

Je bent aan het wankelen gebracht.

Daarom begon je opeens over Kamala.
1. Hierboven staan foto's.
2. Ik kende die fake zwangerschap foto al heel lang. Moest daarom extra hard lachen dat je dacht dat je iets had gevonden.
3. Ik wankel nooit.
4. Iemand anders begon over dat we nu Kamala moesten aanpakken ipv Obama en zijn man Mike.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop