Als je zelf rechts genoeg bent is zelfs Hitler links...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is Mohammed Bouyeri links?Stemmen mag hij in ieder geval toch niet meer.
Humor moet dan ook worden verboden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:29 schreef Wantie het volgende:
Altijd leuk om te zien dat rechts geen humor heeft.....
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Heteerlijkegeluid het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van al die moorden van links... Theo, Pim... etc.
Wat, hij durft iig eerlijk te zijn. Ipv continue in een waan te leven zoals velen in dit topic.quote:
Ooh, the irony...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat, hij durft iig eerlijk te zijn. Ipv continue in een waan te leven zoals velen in dit topic.
Is toch genieten. Kwijl stroomt uit zn bek waarschijnlijkquote:
Ik kijk het niet eens, het enige wat ik zag was een thumbnail op youtube.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Schuimbekkend kijken naar een nieuwe aflevering van Lubach
Je hebt het niet eens gezien? OMGquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kijk het niet eens, het enige wat ik zag was een thumbnail op youtube.
Denk je echt dat ik dat soort type SNL mindcontrol ga kijken.
Het is mindcontrol voor de schaapjes en conformisten.
Het is gewoon feitelijk bekend dat linkse VPRO dit soort propaganda verspreidt.
En met gebalde vuisten!11!!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik hier zit voor ReSpeCtTtttTTttT, conformist.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gezien? OMG![]()
![]()
Je bent nu echt elke vorm van respect kwijt
Met andere woorden,je maakt je druk om niets.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof ik hier zit voor ReSpeCtTtttTTttT, conformist.
Je hoeft Lubach niet te kijken om te weten wat voor propaganda hij propageert.
Schuimbekkend kijken naar een thumbnail van Lubach op YouTubequote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Het gaat erom dat ik minstens 1500 euro loonheffing voor dit soort propaganda per maand betaald. Om fake news te verspreiden over van alles en nog wat. Gesteund door de deepstate en linkse EU.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden,je maakt je druk om niets.
Je gedraagt je als een netto ontvanger, dus ik trap niet in deze onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik minstens 1500 euro loonheffing voor dit soort propaganda per maand betaald. Om fake news te verspreiden over van alles en nog wat. Gesteund door de deepstate en linkse EU.
Lubach is zo'n type dat zich met een voorbinddildo laat verkrachten door von der Leyen.
Hij is zelf ook niet eens grappig, hij schrijft zelf geen enkele grap, want we weten allemaal dat linkse mannen niet grappig zijn.
Ik daarintegen, ben erg grappig.
Ik had toch al gezegd dat we weten dat je homofoob bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit dan, eerste google over Lubach.
Foto voor poster met "Stichting Propaganda Nederland"
https://www.flair.nl/juice/gay-zijn-moet-normaal-zijn~be45d800/
Arjen Lubach: ‘Gay zijn moet zo normaal worden als kleur van je ogen’
“Gay zijn zou zo normaal moeten worden als de kleur van iemands ogen”. Daarvoor pleit Arjen Lubach in een kort interview met het queer magazine Winq dat woensdagavond online is gezet.
rentfree.gifquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit dan, eerste google over Lubach.
Foto voor poster met "Stichting Propaganda Nederland"
https://www.flair.nl/juice/gay-zijn-moet-normaal-zijn~be45d800/
Arjen Lubach: ‘Gay zijn moet zo normaal worden als kleur van je ogen’
“Gay zijn zou zo normaal moeten worden als de kleur van iemands ogen”. Daarvoor pleit Arjen Lubach in een kort interview met het queer magazine Winq dat woensdagavond online is gezet.
Het leuke is juist dat je dit nog meent ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk die persoonlijke aanvallen omdat jullie weten dat ik gelijk heb.
Wanneer jullie niet in staat zijn om een argument onder woorden te brengen of tegenwerpingen te weerleggen, kan de verleiding groot zijn om de discussie persoonlijk te maken.
Door aan te vallen in plaats van te argumenteren, proberen jullie de aandacht af te leiden van de inhoud en hun eigen positie te versterken.
Ik heb een stappenplan voor je:quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk die persoonlijke aanvallen omdat jullie weten dat ik gelijk heb.
Wanneer jullie niet in staat zijn om een argument onder woorden te brengen of tegenwerpingen te weerleggen, kan de verleiding groot zijn om de discussie persoonlijk te maken.
Door aan te vallen in plaats van te argumenteren, proberen jullie de aandacht af te leiden van de inhoud en hun eigen positie te versterken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |