abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215176643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef YUR het volgende:

[..]
Die ga ik ook weer lopen :D

Dit weekend organiseert Devils Trail in Doorn een aantal trailafstanden, en eentje daarvan is de Devils Ultra. Die ga ik doen *O*
Gaaf. Veel succes alavst.

Je hebt ook nog deze soort van last man standing in November:

https://www.ztcmaashorst.nl/challenge

Maar die is ook al uitverkocht.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:43:22 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215177084
F means you're fucked
pi_215178710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:23 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Oldenzaal. Veel hoogtemeters door prachtig buitengebied.
De slogan van deze halve marathon is dan ook “niet de snelste, wel de mooiste” :D
Veel plezier! Ik wilde deze ook heel graag lopen, maar mijn beste vriendin trouwt morgen in brabant. :') Misschien volgend jaar.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_215179098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef YUR het volgende:

[..]
En omdat het eindelijk niet belangrijk is hoe snel je kunt rennen ^O^
Nee, maar dat geldt dan ook voor hoever en hoeveel hoogtemeters. Toch vinden dat juist de uitdaging. Uiteindelijk gaat jouw oude adagium dan ook nog steeds op: "als je maar lol hebt". Ik hoop nog één keer al mijn PR's te verbreken, voordat ik daar echt te oud voor ben. Maar goed, het helpt niet als je dan vanuit het niets door je rug gaat -O- Dus weer even rust houden en wandelen/fietsen (dat laatste is een zittend beroep).
pi_215179950
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 19:09 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Veel plezier! Ik wilde deze ook heel graag lopen, maar mijn beste vriendin trouwt morgen in brabant. :') Misschien volgend jaar.
Volgend jaar samen :s)
Alius aliud dicit
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:48:06 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_215180347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:07 schreef YUR het volgende:
Ik las die oproep voor Parkrun ook en heb even getwijfeld, maar ik begin die middag aan een soort van Backyard Ultra. Weliswaar als duo en gelimiteerd tot 24 uur, maar ik verwacht alsnog tussen de 80 en 100 kilometer te gaan lopen.
veel succes!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 07:36:53 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215182080
@mosselmossel Veel succes en plezier bij de kustmarathon vandaag!! (Toch?)

En hebben we hier nog meer kustmarathonners?
F means you're fucked
pi_215182123
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 07:36 schreef YUR het volgende:
@:mosselmossel Veel succes en plezier bij de kustmarathon vandaag!! (Toch?)

En hebben we hier nog meer kustmarathonners?
Yep! Da's vanmiddag. Dankjewel!

Zo maar eens richting Zeeland rijden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:30:39 #71
426493 crew  PippenScottie
pi_215182411
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 07:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Succes!!! *O*

En veel plezier 8-)

Heerlijke hardloopdag vandaag
My friends all drive horses
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:45:47 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215182952
quote:

[..]

Succes en veel plezier!! O+
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:47:12 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215182966
Ik liep net een fijne interval als afsluiter van m’n deload week. Extra fijn met dit weer: Strakblauw, koud en zon O+. Dun lange mouwen shirt en korte broek, heerlijk!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:39:10 #74
pi_215184245
Ik weet niet of we de 2500 deelnemers in Nederland hebben gehaald, maar onze lokale parkrun had 50% meer deelnemers. Dat is overigens nog steeds een heel overzichtelijk aantal.
pi_215184786
quote:

[..]

Succes! Geniet ervan; is inderdaad perfect weer! ^O^
pi_215184820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:47 schreef GotC het volgende:
Ik liep net een fijne interval als afsluiter van m’n deload week. Extra fijn met dit weer: Strakblauw, koud en zon O+. Dun lange mouwen shirt en korte broek, heerlijk!
Ja, vond het ook heerlijk vanmorgen ja! Wat je zegt: zeker met die blauwe lucht en het zonnetje! 8-)

Vanmorgen 11km gedaan, maar eigenlijk toch weer harder gelopen dan de bedoeling was...moet me echt eens leren inhouden _O-

Hartslag was ook bijna constant hoog (in het 'rood'), dus ben minder fit dan ik wil geloven denk ik...
pi_215185887
Weer zo'n heerlijke zonnige loopdag vandaag :).
Leuke route van 29km in Garmin gezet , via Leidsche Rijn naar de Daphne Schippersbrug langs Amsterdam Rijnkanaal:)

Tevens een heel stuk op marathon tempo, dat viel nog een beetje tegen :+ maar ik heb nog 12 weken :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Sport_Life op 05-10-2024 19:59:07 ]
pi_215187240
Weer genoeg Ultra- en (halve)marathongeweld hier _O_ Lekker bezig allemaal. Zag van YUR al een lap 2 op Strava verschijnen vanmiddag toen ik op de baan stond.

Voor mij stond vandaag een hele korte op het programma :+ Een keer wat anders dan al die lange wedstrijden. Had me voor de clubkampioenschappen ingeschreven voor de 400m baanloop. De hele week al stress en hoge hartslag tijdens loopjes, terwijl het eigenlijk helemaal nergens over gaat, maar dan stel ik mezelf doelen en als je zo kort rent is het ontzettend explosief, zo explosief dat als ik er alleen maar aan denk mijn hartslag al 10 slagen stijgt 8)7 .

In ieder geval heerlijk weer vandaag inderdaad, lekker de spikes ondergebonden en eigenlijk veel te kort ingelopen, iets meer dan een kilometer en wat sprintjes tussendoor. De race zelf ging wel erg lekker eigenlijk, ik stond tegen 4 junioren (3x -18, 1x -14) en ik was de enige die niet uit de startblokken startte :@ . Maar ik kon nog mooi wat weglopen en na 0,7 ronde, net na de laatste bocht schoten mijn benen helemaal vol, pff wat wordt het dan zwaar. Gelukkig nog wel redelijk kunnen consolideren, helaas wel de enige loper die mij bijhield vlak voor het einde voorbij zien komen, maar die zit toch niet in mijn leeftijdscategorie :+ . Maar verder super tevreden met een tijd van 54.71, bijna 26.5km/uur :D .

Met het uitlopen voelt het dan echt net alsof je net een marathon hebt gelopen, zware benen :o Hersteltijd volgens Garmin was ook meteen 40 uur. Dus nu maar lekker een avondje met de pootjes omhoog :P Mooie verhalen lezen en kijken of ik nog wat rondes voorbij zie komen op Strava van YUR. Als Strava het nog gaat doen vanavond :+
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:37:29 #79
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_215187879
Strava is stom :D
F means you're fucked
pi_215187967
Man man man
pi_215188115
Strava’s Athlete Intelligence Translates Workout Data into Simple and Personalized Insights
https://press.strava.com/(...)data-into-simple-and

Nutteloze AI update, meteen KAPOET
pi_215189868
Zo. Nu heb ik een dagje met mijn benen omhoog op de bank verdiend. En dat is ook nodig. Maar de Kustmarathon was weer heel gaaf. Ook weer sneller dan de vorige keer (in 2018), maar wel minder geleden dan toen.
Na 37 kilometer was de koek wel een aardig eind op en de hoogste duinen kwam ik niet meer hardlopend op. Was gewoon te hoog en te steil. Maar verder dik tevreden :)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2024 @ 08:09:05 #83
pi_215190031
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2024 07:30 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Nu heb ik een dagje met mijn benen omhoog op de bank verdiend. En dat is ook nodig. Maar de Kustmarathon was weer heel gaaf. Ook weer sneller dan de vorige keer (in 2018), maar wel minder geleden dan toen.
Na 37 kilometer was de koek wel een aardig eind op en de hoogste duinen kwam ik niet meer hardlopend op. Was gewoon te hoog en te steil. Maar verder dik tevreden :)
Mad respect, Mossel.
Na 37 kilometer moe zijn lijkt me niet iets om me voor te schamen. ;)

Ik ben op weg naar Utrecht. Mijn eerste keer Singelloop. Ik weet dat ik er gewoon van zou kunnen genieten, hem in 55 minuten lopen en fluitend over de finish kan komen. De eindtijd doet er eigenlijk ook totaal niet toe.

Maar ik ken mezelf een beetje. Ik ga straks helemaal tot het gaatje en ik ben een beetje nerveus omdat het lang geleden is dat ik flink in het rood ben gegaan.
pi_215190229
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit meer
pi_215190295
quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:11 schreef Evangelion het volgende:
SPOILER
SPOILER
Nooit meer
Welles. Je moet nu ook een keer 100k doen :D ~O>
  zondag 6 oktober 2024 @ 11:48:27 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215191266
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:09 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Mad respect, Mossel.
Na 37 kilometer moe zijn lijkt me niet iets om me voor te schamen. ;)

Ik ben op weg naar Utrecht. Mijn eerste keer Singelloop. Ik weet dat ik er gewoon van zou kunnen genieten, hem in 55 minuten lopen en fluitend over de finish kan komen. De eindtijd doet er eigenlijk ook totaal niet toe.

Maar ik ken mezelf een beetje. Ik ga straks helemaal tot het gaatje en ik ben een beetje nerveus omdat het lang geleden is dat ik flink in het rood ben gegaan.
Singelig dagje vandaag, ik loop de Singelloop Breda HM.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2024 @ 11:54:42 #87
pi_215191305
quote:
SPOILER
SPOILER
Nooit meer
Jesus.. respect man!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2024 @ 13:01:39 #88
pi_215191712
De Singelloop in Utrecht is een extreem goed georganiseerd evenement zeg. 19.000 deelnemers! :o

Dit was het evenement waar ik eigenlijk maanden naar toe heb gewerkt. In juni nog een terugslag gehad van corona. In juli liep ik met veel moeite een 5 km onder een half uur, maar daarna ging het trainen goed en ging mijn conditie met sprongen vooruit.

Mijn doel was onder de 52 minuten en ik heb hem in 51.19 gelopen.

Als volgende doel wil ik een halve marathon lopen. Ik denk dat ik Egmond ga doen.
pi_215194155
Yes ik heb vandaag m’n eerste halve marathon gelopen! Ik heb me keurig aan m’n raceplan gehouden. Pacer 2.15 lekker relaxed volgen eerste stuk , laatste 5 kilometer eigen tempo gelopen. Eindtijd 2.12 uur, ik ben dik tevreden op dit heuvelachtige parcours. Heerlijk gelopen, supermooi weer, perfecte organisatie.

Zo blij dat ik begonnen ben met hardlopen 8-)
Alius aliud dicit
pi_215194206
quote:
SPOILER
SPOILER
Nooit meer
RESPECT!
pi_215194419
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:10 schreef Mrmime het volgende:
Yes ik heb vandaag m’n eerste halve marathon gelopen! Ik heb me keurig aan m’n raceplan gehouden. Pacer 2.15 lekker relaxed volgen eerste stuk , laatste 5 kilometer eigen tempo gelopen. Eindtijd 2.12 uur, ik ben dik tevreden op dit heuvelachtige parcours. Heerlijk gelopen, supermooi weer, perfecte organisatie.

Fijn dit!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2024 @ 18:47:54 #92
pi_215195237
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:10 schreef Mrmime het volgende:

Super gedaan! Eindbaas!
pi_215195327
quote:
SPOILER
SPOILER
Nooit meer
Omg!
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')