Gaaf. Veel succes alavst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Die ga ik ook weer lopen
Dit weekend organiseert Devils Trail in Doorn een aantal trailafstanden, en eentje daarvan is de Devils Ultra. Die ga ik doen
Veel plezier! Ik wilde deze ook heel graag lopen, maar mijn beste vriendin trouwt morgen in brabant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:23 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Oldenzaal. Veel hoogtemeters door prachtig buitengebied.
De slogan van deze halve marathon is dan ook “niet de snelste, wel de mooiste”
Nee, maar dat geldt dan ook voor hoever en hoeveel hoogtemeters. Toch vinden dat juist de uitdaging. Uiteindelijk gaat jouw oude adagium dan ook nog steeds op: "als je maar lol hebt". Ik hoop nog één keer al mijn PR's te verbreken, voordat ik daar echt te oud voor ben. Maar goed, het helpt niet als je dan vanuit het niets door je rug gaatquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef YUR het volgende:
[..]
En omdat het eindelijk niet belangrijk is hoe snel je kunt rennen
Volgend jaar samenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:09 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik wilde deze ook heel graag lopen, maar mijn beste vriendin trouwt morgen in brabant.Misschien volgend jaar.
veel succes!!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:07 schreef YUR het volgende:
Ik las die oproep voor Parkrun ook en heb even getwijfeld, maar ik begin die middag aan een soort van Backyard Ultra. Weliswaar als duo en gelimiteerd tot 24 uur, maar ik verwacht alsnog tussen de 80 en 100 kilometer te gaan lopen.
Yep! Da's vanmiddag. Dankjewel!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:36 schreef YUR het volgende:
@:mosselmossel Veel succes en plezier bij de kustmarathon vandaag!! (Toch?)
En hebben we hier nog meer kustmarathonners?
Succes!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep! Da's vanmiddag. Dankjewel!
Zo maar eens richting Zeeland rijden.
Succes en veel plezier!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Succes! Geniet ervan; is inderdaad perfect weer!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, vond het ook heerlijk vanmorgen ja! Wat je zegt: zeker met die blauwe lucht en het zonnetje!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:47 schreef GotC het volgende:
Ik liep net een fijne interval als afsluiter van m’n deload week. Extra fijn met dit weer: Strakblauw, koud en zon. Dun lange mouwen shirt en korte broek, heerlijk!
Mad respect, Mossel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:30 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Nu heb ik een dagje met mijn benen omhoog op de bank verdiend. En dat is ook nodig. Maar de Kustmarathon was weer heel gaaf. Ook weer sneller dan de vorige keer (in 2018), maar wel minder geleden dan toen.
Na 37 kilometer was de koek wel een aardig eind op en de hoogste duinen kwam ik niet meer hardlopend op. Was gewoon te hoog en te steil. Maar verder dik tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer
quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:11 schreef Evangelion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welles. Je moet nu ook een keer 100k doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Singelig dagje vandaag, ik loop de Singelloop Breda HM.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mad respect, Mossel.
Na 37 kilometer moe zijn lijkt me niet iets om me voor te schamen.![]()
Ik ben op weg naar Utrecht. Mijn eerste keer Singelloop. Ik weet dat ik er gewoon van zou kunnen genieten, hem in 55 minuten lopen en fluitend over de finish kan komen. De eindtijd doet er eigenlijk ook totaal niet toe.
Maar ik ken mezelf een beetje. Ik ga straks helemaal tot het gaatje en ik ben een beetje nerveus omdat het lang geleden is dat ik flink in het rood ben gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus.. respect man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meerMy friends all drive horses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RESPECT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer
Fijn dit!quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:10 schreef Mrmime het volgende:
Yes ik heb vandaag m’n eerste halve marathon gelopen! Ik heb me keurig aan m’n raceplan gehouden. Pacer 2.15 lekker relaxed volgen eerste stuk , laatste 5 kilometer eigen tempo gelopen. Eindtijd 2.12 uur, ik ben dik tevreden op dit heuvelachtige parcours. Heerlijk gelopen, supermooi weer, perfecte organisatie.
Zo blij dat ik begonnen ben met hardlopen
Super gedaan! Eindbaas!quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:10 schreef Mrmime het volgende:
Yes ik heb vandaag m’n eerste halve marathon gelopen! Ik heb me keurig aan m’n raceplan gehouden. Pacer 2.15 lekker relaxed volgen eerste stuk , laatste 5 kilometer eigen tempo gelopen. Eindtijd 2.12 uur, ik ben dik tevreden op dit heuvelachtige parcours. Heerlijk gelopen, supermooi weer, perfecte organisatie.
Zo blij dat ik begonnen ben met hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |