Je vergeet de tsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:04 schreef vrijgevochten het volgende:
Geen op 10
Geen fipo 10
Helaas wel een tt 0
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit gaat grote gevolgen hebben voor de wereld. Ik vrees het ergste.²
Ik bied 400quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)arimeer-31/43755686/
De enige echte leider hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer niet
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit gaat grote gevolgen hebben voor de wereld. Ik vrees het ergste.²
Makelaar had dit jaar nog eentje met 1.8 ton overwaarde dus we gaan voor het dubbele genotquote:
sowieso!quote:
doe normaal gekquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Zaterdag over Iran vliegen.
Bid kaarsje voor mijn @:kingroland
Het is fijn dat je dit tijdens je retraite weekendjes hoort. Maar dat zeggen ze natuurlijk niet voor niks he!quote:
Gewoon een passantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer niet
Wat wordt het vanavond?quote:
hjbquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond?
Switchgod zo kijken
Ik schrik hier erg van Niels. Wat heb ik misdaan mijn jongen?quote:
Ben nu bij een paar Albanezen voetbal kijken maatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Is dat luchtruim niet afgesloten voor commerciële vluchten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |