Nijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen als ik de auto niet heb
Ik minstens 4 keer per week.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga nooit met de trein, dusssss .....
Ja hoorquote:
Er in blijven liggen dusquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMaar het was vooral heel leuk. Alleen die storm op vrijdag was vermoeiend; de hele dag hebben Domni en ik er van alles aan gedaan om te voorkomen dat de tent weg zou waaien
Ernaast staan en de tent vasthouden, anders was hij uit elkaar gescheurd. Het was heftig.quote:
De eerste paar uur sliep ik er gewoon doorheenquote:
Waar was dat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ernaast staan en de tent vasthouden, anders was hij uit elkaar gescheurd. Het was heftig.
Amelandquote:
Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMaar het was vooral heel leuk. Alleen die storm op vrijdag was vermoeiend; de hele dag hebben Domni en ik er van alles aan gedaan om te voorkomen dat de tent weg zou waaien
Zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie ondanks de storm een fijne tijd gehad daar.
Dat was zeker zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie ondanks de storm een fijne tijd gehad daar.
quote:
Ik heb een gewone Grolsch gepakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]Ook net een bokbiertje op Een van de Texelse brouwerij
Ik probeer altijd wat verschillende bokbiertjes, meestal zijn ze niet perse lekker, zo ook deze. Niet bijzonderquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een gewone Grolsch gepakt.
Oeh lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:21 schreef D. het volgende:
Mijn dag was kroketloos
Wel een gehaktbal met satésaus bij de lunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |