quote:
Imagine een warm afgebakken croissantje ....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Aha, ook lekker bij een gebakken camembert.
Smakelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit ondertussen aan de Bami
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Imagine een warm afgebakken croissantje ....
Met een paar plakjes camembert (geen brie!!)
En een beetje aardbeienjam ....
En dan dichtvouwen en met je ogen dicht oppeuzelen .... mmmmm
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik las even Bambiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met cranberryjamquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reerug ... daar kan ook prima een jammetje bij![]()
Mooie tijd die Herfst
Hmm groene asperges... heerlijk! Roomsaus.. aaaah..... gaat weer lekker die Pullupquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
Ok ik ga ook maar wat maken nu
Iets met pasta en groene asperges in roomsaus
Klinkt ook goed, eet smakelijk alvast!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
Verse pasta?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
Was het wiekend bij een vriend en die was helemaal blij met zijn verse pasta machinequote:
Dank jullie en ja verse pastaquote:
Ook heerlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef maily het volgende:
Ik heb spaghetti gekookt.
Lief heeft een heerlijke tomatensaus gesudderd met groenten en gehakt en een restje rode wijn.
Op mijn bord een beetje Boursin erdoor
Oh heerlijk, dan heb je dit weekend nog het verschil kunnen proeven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het wiekend bij een vriend en die was helemaal blij met zijn verse pasta machine
Water.. deeg... kiezen welke vorm en knopje drukken
Je kunt niet zeggen dat wij 40+ ers niet goed etenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef maily het volgende:
Lief heeft een heerlijke tomatensaus gesudderd met groenten en gehakt en een restje rode wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Pastawoensdag!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef maily het volgende:
Lekkah!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank jullie en ja verse pastaNieuw zaakje heerlijkheden hier op de hoek
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat wij 40+ ers niet goed eten
Wij pochen hier met etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiweereters
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |