Die gast moet nog 50 jaar met die heup, een vooruitziende blik heeft hij niet echt, maar ja, willen ze niet voor in het 'hier en nu' leven?quote:Op maandag 30 september 2024 16:46 schreef June. het volgende:
[..]
En dan een vader die willens en wetens z'n heupen naar de gallemiezen helpt. Die kan over 10 jaar niet meer met ze buiten voetballen/spelen/rennen vanwege artrose. Zo zonde. Ik hoop dat ze voor hun kinderen wel naar de artsen luisteren mocht dat nodig zijn..
Ze hebben nu zo'n beetje de beste marketing die ze konden krijgen, en nu lopen de aanmeldingen terug. Lijkt me een redelijk duidelijk teken voor ze: Kappen met de huidige shit en een ander business-model opzetten.quote:Op maandag 30 september 2024 22:46 schreef Ixia het volgende:
[..]
Hoop ik ook 😐. Jeetje, zij plaatst nu een huilende foto op Instagram omdat ze geld nodig hebben voor hun onderneming/bewustzijnscentrum. Toch wel zielig voor ze vind ik.
Dat is bedoeld om Extra Kracht aan de Woorden te geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:34 schreef amaranta het volgende:
Ik keek ook even op haar Instagram. Waarom gebruikt zij op willekeurige plekken hoofdletters? Verder zijn ze inderdaad extreem gefocust op geld. Van lucht kun je immers niet leven.
Of ChatGPT..... Die heeft Daar ook wel een Handje van. Vooral als 'ie Inspiratie haalt van een Duitse Site wil het nog wel Eens Mis gaan, maar Anders Ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:16 schreef June. het volgende:
Ze lijkt me trouwens al wel redelijk vergevorderd in haar zwangerschap. Dan lijkt me Colombia ook de perfecte plek om naartoe te reizen, als hoogzwangere
[..]
Dat is bedoeld om Extra Kracht aan de Woorden te geven.
Nee, dat is bewust. Ze geven hoofdletters aan ‘positiviteit’, zoals Dankbaar, Hart en Ziel, blablabla.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:38 schreef Saboo het volgende:
[..]
Of ChatGPT..... Die heeft Daar ook wel een Handje van. Vooral als 'ie Inspiratie haalt van een Duitse Site wil het nog wel Eens Mis gaan, maar Anders Ook.
Is het eigenlijk niet gewoon een kwestie van geen zorgverzekering hebben?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die gast moet nog 50 jaar met die heup, een vooruitziende blik heeft hij niet echt, maar ja, willen ze niet voor in het 'hier en nu' leven?
Die is toch verplicht? Niet hebben van een zorgverzekering is echt domquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien beide gewoon parttime gaan werken en langzaam aan de zweefbusiness opbouwen?
[..]
Is het eigenlijk niet gewoon een kwestie van geen zorgverzekering hebben?
Verplicht maar wanbetaler of zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die is toch verplicht? Niet hebben van een zorgverzekering is echt dom
Of een hogere eigenrisico dan ze kunnen betalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |