Mijn levensverhaal vinden velen die mij kennen al heel indrukwekkend genoeg, maar ik ken echt 1 man in mijn echte leven wiens levensverhaal zo indrukwekkend stoer en hardcore echt is, dat ik oprecht een boek over hem wil schrijven en hem de titel geven van “De sterkste krijger onder de zon”.
Zijn naam is Jasen Lopez, geboren en getogen op Curacao als jongste van drie broers waaronder zijn oma voor heeft gezorgd. De vechtpartijen die ik bevestigd hem heb zien overleve en overheersend dominant naar boven zag opstaan, en de vrouwen die ik hem bevestigd hem zien mogen neuken en waarbij de meesten van hen nog steeds verblijvend met hem willen blijven neuken omdat ze zijn zaad gewoon zo overheersend zuiver en goed vinden proeven, de omstandigheden waarin ik hem heb zien overleefd en domineren alsof hij een blockbuster hollywood actieheld was of zoiets…?
Jason Lopez is nu heropleid als een bekroonde Nederlandse militair en was voorafaand op vrijwel alle lijsten van vancompetitief aard maar in onze gemeenschappelijke belang.
Ik heb hem dingen zien doen of overleven, die alle beruchten in onze Europese voorschiedenis van de zwarte inferiteit van de afstammelingen van de Afrikaanse volgen helemaal ontkracht en doet mij betwijfelen of er iets bestaat als zwarte superioriteit.
Zoek hem maar op op instagram of tiktok: Zijn naam is ‘Jasen Lopez’
Maar ik beschouw hem persoonlijk echt als de aller “sterkste krijger onder de zon”
ik wil echt mijn volgende Nederlandse roman over hem schrijven en uitbrengen. Zijn rauwe echte levensverhaal is gewoon zo indukwekkend stoer dat ik en vele anderen hem gewoon willen betalen om zo te blijven voortbestaan. Zijn genetische bijdrage aan de mensheid is zo indrukwekkend en stoer dat hij ervoor geld verdiend om rijk mee te worden.
‘Jasen Lopez’
“De Sterkste Krijger Onder De Zon”
Zoek hem maar zelf op instagram en tiktok als mij niet wilt geloven. Deze man bestaat echt en hij loopt nu nog steeds gewoon rond.
Wie is benieuwd naar het verhaal wat ik wil vertellen over deze man? Wie wil meer weten over zijn leven en welke criteria ik hanteer om hem de sterkste krijger onder de zon te noemen? Jullie zullen ook afvragen waarom ik het zo belangrijk vindt dat zijn levensverhaal bekend wordt gemaakt bij de grote publiek toch? 😳 De reden dat ik wil dat iedereen van zijn bestaan en wonderbaarlijke daden en prestaties te weten komt, is omdat ik geloof dat hij als een soort boegbeeld of inspiratiefiguur voor de zwarte Antilliaanse bevolking zou moeten zijn. Het gaat al jaren, of eigenlijk al eeuwen, heel slecht met de bevolking van de Antillen die hier wonen of nog steeds op de eilanden in de Caribische gebied en ik hoop dat ze geïnspireerd raken door nieuwe heldenverhalen waarop de jeugd van de Antilliaanse mensen zich kan optrekken en emuleren in een manier die goed aansluit op de bestaande Antilliaanse culturele normen en waarden die toch anders zijn dan de culturele Norman en waarden van witte autochtonen in de Nederlandse Koninkrijk. Kunnen jullie dat ook begrijpen of hebben jullie een andere mening over hoe wij dit kunnen aanpakken?
Heb je vragen of opmerkingen over dit autobiografische verhaal dat ik wil schrijven en uitgeven als een Roman op het Nederlandse markt ik de toekomst? Stel ze maar gerust aan mij in dit topic. Of wil je misschien ook dialoog hebben over de verschillende culturele normen en waarden die vaak botsen tussen Caribische Nederlanders en witte autochtoonse Nederland die hier in Npord Europa geboren zijn? Dat mag ook hier, zolang het gezellig blijft met wederzijdse respect en open houding voor de meningen en perspectieven die tegenstrijdig zijn met andersdenkenden. Gaat dat lukken?
Ik wacht op de reacties en zal de tijd nemen om op iedereen te reageren!
Ik spreek jullie later 👋🏿!
Peace ☮
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."