Het is allemaal afhankelijk van de selectiequote:Op maandag 30 september 2024 17:39 schreef Solispolar het volgende:
dat Ten Hag een keer klaar is lijkt me duidelijk inderdaad.. ik vraag me alleen af of je met van Nistelrooy aan het roer City, Liverpool en Arsenal wel het vuur aan de schenen gaat leggen.
Ook al zou hij er niet bij zitten; wat schiet je er sowieso mee op? Op basis van welke kwaliteiten/competities zou van Nistelrooy nu hoofdtrainer moeten worden bij United?quote:Op maandag 30 september 2024 18:45 schreef DutchBlend het volgende:
van Nistelrooy zit nu ook al bij de staf, dus daar schiet je niet zo gek veel mee op
Inderdaad. Hij heeft psv getraind. Nou, nou.quote:Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ook al zou hij er niet bij zitten; wat schiet je er sowieso mee op? Op basis van welke kwaliteiten/competities zou van Nistelrooy nu hoofdtrainer moeten worden bij United?
En als hij dat nou goed zou hebben gedaan.. maar daar was het ook niet veel. Die is eigenlijk gewoon aangesteld vanwege zijn grote naam als voetballer.quote:Op maandag 30 september 2024 18:55 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft psv getraind. Nou, nou.
We zijn het wederom eensquote:Op maandag 30 september 2024 18:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En als hij dat nou goed zou hebben gedaan.. maar daar was het ook niet veel. Die is eigenlijk gewoon aangesteld vanwege zijn grote naam als voetballer.
Misschien?quote:Op maandag 30 september 2024 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de optie 'Misschien (maar misschien ook niet)'
Jammer.
jaquote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Nober het volgende:
2024 en nog steeds zou het allemaal aan de trainer liggen.
Oke dus ga je nou naar de kapper of niet want dit is zeer verwarrendquote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien?
wat zijn dat voor vage toestanden, misschien ga ik morgen naar de kapper maar misschien ook niet
het is ja of nee in dit geval
quote:Ruud van Nistelrooy is 'waiting to take over' from 'lonely' Erik ten Hag at Man United after humiliating Tottenham defeat, claims old foe Martin Keown
Ruud van Nistelrooy is 'waiting to take over' from fellow Dutchman Erik ten Hag at Manchester United following the side's humiliating 3-0 home defeat by Tottenham, his old foe Martin Keown has suggested.
The Red Devils endured a miserable Sunday afternoon as they were convincingly torn apart by Ange Postecoglou's side at Old Trafford, thanks to goals from Brennan Johnson, Dejan Kulusevski and Dominic Solanke.
The ordeal piled further pressure on beleaguered boss Ten Hag whose two-year spell at the club appears to be drawing to a close, with United sitting 12th in the table.
Assistant manager van Nistelrooy could be seen patrolling the touchline next to his countryman throughout the encounter. The former Red Devils striker returned to the the side over the summer.
Now Arsenal legend Keown, who engaged in a number of heated feuds with the Dutchman throughout his playing career, has told talkSport that he thinks van Nistelrooy could be in line to replace ten Hag.
Adje interim, zal niet lang duren. Al heeft de FA snel Tuchel weggekaapt.quote:
Ik sluit niet uit dat hij liever assistent blijft, om zo nog steeds iets in de voetballerij te doen, maar met een beetje druk stapt ie als coach zo ergens op. Daarnaast heeft ie een hele grote naam in Manchester, dat kan binnen een paar maanden zo voorbij zijn.quote:
quote:
Dat gaat inderdaad heel moeilijk worden nu, heb het wel met hem te doen hoor, 21 miljoen euro, hoe kun je dan nog boodschappen doen?quote:Op maandag 30 september 2024 20:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht, die heeft ook gewoon mouths to feed.
Dat wordt de budgetbak bij de aldi afstruinen vermoed ik zomaar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat inderdaad heel moeilijk worden nu, heb het wel met hem te doen hoor, 21 miljoen euro, hoe kun je dan nog boodschappen doen?
Daar ligt allemaal gereedschap in voor leuke prijsjes, wel echt een valkuil hoorquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt de budgetbak bij de aldi afstruinen vermoed ik zomaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |