Dat heeft niets te zeggen, tegenwoordig kun je als "burger" gewoon particulier huren op een woonwagenkamp als er plek is en niemand van de familie interesse heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:18 schreef GM78 het volgende:
[..]
Haar vader staat toch ook gewoon op het kamp?
Klopt, zelfde als SBS6; Lang Leve de Liefde, Bondgenoten, Alleskunner en noem maar op, ze rouleren gewoon tussen die programma'squote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk alleen 'Bij ons op het kamp' dus Harrie ken ik niet en en Rilana sinds kort van dit programma en kennelijk krijg je haar moeder er gratis bij.
Maar het is toch heel normaal dat je eenmaal op tv in de kaartenbak belandt voor andere programma's.
Zo heeft Beau een eigen 'Villa Felderhof' en dan komen bijvoorbeeld collega's Renze en Art Rooijakkers op bezoek. Want dat willen mensen zien. Aldus RTL.
Die man van dat kamp in Steenbergen heeft een eigen bedrijf getuige zijn bedrijfswagen, kan er zelfs een Porsche van betalen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het is natuurlijk niet dat niemand dit zag aankomen, hoewel die extravagante feestjes voor mij een lust voor het oog zijn en ik Liesbeth in die zin wel kan waarderen. En zij werkt tenminste.
Overigens vind ik Frans en Antonio echt hilarisch in het programma, en heeft Tony idd een hele grote gunfactor. Sympathieke kerel.
Klopt woonwagenwet is lang geleden afgeschaft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat heeft niets te zeggen, tegenwoordig kun je als "burger" gewoon particulier huren op een woonwagenkamp als er plek is en niemand van de familie interesse heeft.
Aldus Shownieuws.quote:De politie laat Shownieuws woensdag weten dat de opgepakte verdachten niet worden voorgeleid en op korte termijn weer op vrije voeten komen. Ze blijven verdachten en op een later moment moeten ze zich voor de rechter verantwoorden, aldus een politiewoordvoerder.
De politie meldt verder aan Shownieuws dat de camper nog niet is vrijgegeven en nog deel uitmaakt van het onderzoek.
Hier in zuid Limburg wel,heeft ook vaker een reden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:32 schreef GM78 het volgende:
[..]
Klopt woonwagenwet is lang geleden afgeschaft.
Maar de kans dat je als burger wat kun huren is echt zo goed als nul
Nog niet gezien nee en ook de Pietenfamilie uit Zwolle. En die vrouw die lesbisch is, weet even niet meer welk kamp dat was.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:54 schreef Mylene het volgende:
Lizette, die jurken ontwerpt voor kinderen voor hun communies en andere bijzondere gelegenheden, is er volgens mij ook niet meer bij hoor. Ik vind haar tof, wat ze maakt is niet mijn smaak, maar het wordt met liefde gemaakt.
Nee die heeft zich teruggetrokken uit het programma omdat ze er niet meer achter stond wat andere deelnemers zeiden en lieten zien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:54 schreef Mylene het volgende:
Lizette, die jurken ontwerpt voor kinderen voor hun communies en andere bijzondere gelegenheden, is er volgens mij ook niet meer bij hoor. Ik vind haar tof, wat ze maakt is niet mijn smaak, maar het wordt met liefde gemaakt.
Antonio leuke vent. Frans met zijn tepel piercingsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:32 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Frans en Antonio eigenlijk helemaal niet leuk, stomme humor.
Ik vind Ab uit Urk juist leuk, ook een homo, samen met Teun Föhn, die ik weer minder vind, maar samen een duo vormen, dat neem ik maar voor lief.
Vind het wel mooi dat ie 'op internet schrijft' dat we niet alles moeten geloven wat we op internet lezen..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
H. S. reageert
[ afbeelding ]
Ook nog een video dat de deur er is uitgezaagd en dat dat niet nodig was want ze hebben gewoon een deurbel.
Hm ja, ze hadden vast wel open gedaan na aanbellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
H. S. reageert
[ afbeelding ]
Ook nog een video dat de deur er is uitgezaagd en dat dat niet nodig was want ze hebben gewoon een deurbel.
Beetje kamper staat natuurlijk om 5:00 uur op zodat ze de deur open kunnen doen met verse koffie voor de DSI.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hm ja, ze hadden vast wel open gedaan na aanbellen.
Bijna perfect.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
H. S. reageert
[ afbeelding ]
Geen stempeltje voor Harrie...quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ik keek eens op maps .. Wat een verschil zeg
SPOILER: Woonwagen van 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De schoonheidssalon loopt erg goed zo te zienSPOILER: 'Woonwagen' van 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wilden zijn ouders een dochter, en dan Harriëtquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Geen stempeltje voor Harrie...
Sowieso Harrie.. Harry. That's it. Geen fonetisch geschreven voornaam..
De één nog lelijker dan de anders.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De schoonheidssalon loopt erg goed zo te zien
Dat is echt een veels te ingewikkelde naam!quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien wilden zijn ouders een dochter, en dan Harriët
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |