abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215155684
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 07:18 schreef GM78 het volgende:

[..]
Haar vader staat toch ook gewoon op het kamp?
Dat heeft niets te zeggen, tegenwoordig kun je als "burger" gewoon particulier huren op een woonwagenkamp als er plek is en niemand van de familie interesse heeft.
pi_215155910
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:39 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik kijk alleen 'Bij ons op het kamp' dus Harrie ken ik niet en en Rilana sinds kort van dit programma en kennelijk krijg je haar moeder er gratis bij.

Maar het is toch heel normaal dat je eenmaal op tv in de kaartenbak belandt voor andere programma's.

Zo heeft Beau een eigen 'Villa Felderhof' en dan komen bijvoorbeeld collega's Renze en Art Rooijakkers op bezoek. Want dat willen mensen zien. Aldus RTL.
Klopt, zelfde als SBS6; Lang Leve de Liefde, Bondgenoten, Alleskunner en noem maar op, ze rouleren gewoon tussen die programma's :D
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:36:38 #78
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_215155929
Het is natuurlijk niet dat niemand dit zag aankomen, hoewel die extravagante feestjes voor mij een lust voor het oog zijn en ik Liesbeth in die zin wel kan waarderen. En zij werkt tenminste.

Overigens vind ik Frans en Antonio echt hilarisch in het programma, en heeft Tony idd een hele grote gunfactor. Sympathieke kerel.
With love :*
pi_215156307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het is natuurlijk niet dat niemand dit zag aankomen, hoewel die extravagante feestjes voor mij een lust voor het oog zijn en ik Liesbeth in die zin wel kan waarderen. En zij werkt tenminste.

Overigens vind ik Frans en Antonio echt hilarisch in het programma, en heeft Tony idd een hele grote gunfactor. Sympathieke kerel.
Die man van dat kamp in Steenbergen heeft een eigen bedrijf getuige zijn bedrijfswagen, kan er zelfs een Porsche van betalen.

Ik sla Antonio altijd over.
pi_215157454
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dat heeft niets te zeggen, tegenwoordig kun je als "burger" gewoon particulier huren op een woonwagenkamp als er plek is en niemand van de familie interesse heeft.
Klopt woonwagenwet is lang geleden afgeschaft.
Maar de kans dat je als burger wat kun huren is echt zo goed als nul
pi_215158462
quote:
De politie laat Shownieuws woensdag weten dat de opgepakte verdachten niet worden voorgeleid en op korte termijn weer op vrije voeten komen. Ze blijven verdachten en op een later moment moeten ze zich voor de rechter verantwoorden, aldus een politiewoordvoerder.

De politie meldt verder aan Shownieuws dat de camper nog niet is vrijgegeven en nog deel uitmaakt van het onderzoek.
Aldus Shownieuws.
pi_215158610
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 13:32 schreef GM78 het volgende:

[..]
Klopt woonwagenwet is lang geleden afgeschaft.
Maar de kans dat je als burger wat kun huren is echt zo goed als nul
Hier in zuid Limburg wel,heeft ook vaker een reden.
Families liggen met elkaar overhoop, gaan van alle ellende in een huis of krijgen elders een staanplaats en willen dan geen dubbele kosten hebben..
Een oud klasgenoot van me is zelf burger en huurt particulier een staanplaats inc wagen en woont nu als buitenstaander tussen een familie in..
pi_215158947
Lizette, die jurken ontwerpt voor kinderen voor hun communies en andere bijzondere gelegenheden, is er volgens mij ook niet meer bij hoor. Ik vind haar tof, wat ze maakt is niet mijn smaak, maar het wordt met liefde gemaakt.
pi_215158981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:54 schreef Mylene het volgende:
Lizette, die jurken ontwerpt voor kinderen voor hun communies en andere bijzondere gelegenheden, is er volgens mij ook niet meer bij hoor. Ik vind haar tof, wat ze maakt is niet mijn smaak, maar het wordt met liefde gemaakt.
Nog niet gezien nee en ook de Pietenfamilie uit Zwolle. En die vrouw die lesbisch is, weet even niet meer welk kamp dat was.

pi_215159067
Mario, waarvan z'n moeder (of oma?) toen op sterven lag ook niet meer gezien.
pi_215159141
Hier schrik ik van.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215160116
[/quote][quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:54 schreef Mylene het volgende:
Nee die heeft zich teruggetrokken uit het programma omdat ze er niet meer achter stond wat andere deelnemers zeiden en lieten zien.
pi_215168672
Ik vind Frans en Antonio eigenlijk helemaal niet leuk, stomme humor.

Ik vind Ab uit Urk juist leuk, ook een homo, samen met Teun Föhn, die ik weer minder vind, maar samen een duo vormen, dat neem ik maar voor lief.

[ Bericht 27% gewijzigd door Mylene op 03-10-2024 17:40:02 ]
pi_215168992
H. S. reageert

Ook nog een video dat de deur er is uitgezaagd en dat dat niet nodig was want ze hebben gewoon een deurbel.
pi_215169001
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:32 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Frans en Antonio eigenlijk helemaal niet leuk, stomme humor.

Ik vind Ab uit Urk juist leuk, ook een homo, samen met Teun Föhn, die ik weer minder vind, maar samen een duo vormen, dat neem ik maar voor lief.
Antonio leuke vent. Frans met zijn tepel piercings :')
pi_215169431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
H. S. reageert

[ afbeelding ]

Ook nog een video dat de deur er is uitgezaagd en dat dat niet nodig was want ze hebben gewoon een deurbel.
Vind het wel mooi dat ie 'op internet schrijft' dat we niet alles moeten geloven wat we op internet lezen.. :Y)
  donderdag 3 oktober 2024 @ 18:54:13 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215169440
quote:
H. S. reageert

[ afbeelding ]

Hm ja, ze hadden vast wel open gedaan na aanbellen. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215169494
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hm ja, ze hadden vast wel open gedaan na aanbellen. :')
Beetje kamper staat natuurlijk om 5:00 uur op zodat ze de deur open kunnen doen met verse koffie voor de DSI.
  Spellchecker zondag 6 oktober 2024 @ 12:39:13 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215191608
quote:
H. S. reageert

[ afbeelding ]

Bijna perfect.

"Na huis".
pi_215195858
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:39 schreef maily het volgende:

[..]
Bijna perfect.

"Na huis".
Geen stempeltje voor Harrie...

Sowieso Harrie.. Harry. That's it. Geen fonetisch geschreven voornaam..
pi_215196169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ik keek eens op maps .. Wat een verschil zeg :D _O-

SPOILER: Woonwagen van 2008
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Woonwagen' van 2023
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schoonheidssalon loopt erg goed zo te zien
  Spellchecker zondag 6 oktober 2024 @ 20:12:49 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215196183
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Geen stempeltje voor Harrie...

Sowieso Harrie.. Harry. That's it. Geen fonetisch geschreven voornaam..
Misschien wilden zijn ouders een dochter, en dan Harriët :!
pi_215198448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

Tony met zijn matje.
Boh geil.
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 maandag 7 oktober 2024 @ 10:00:57 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_215199264
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
De schoonheidssalon loopt erg goed zo te zien
De één nog lelijker dan de anders.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215205454
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef maily het volgende:

[..]
Misschien wilden zijn ouders een dochter, en dan Harriët :!
Dat is echt een veels te ingewikkelde naam!

Hoe moet die dyslectische tatoeëerder dat op een arm krijgen als ze het zelf al niet kunnen schrijven?
Lettergrepen... Alsof ze ooit van dat woord gehoord hebben..

Of schat ik ze nu te laag in? crtl-c en crtl-v lijkt mij ook ingewikkeld voor hen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')