Wel eens gedaan in een klein eettentje of zo.quote:
Dat is meer het idee dan als je samen uit eten gaat.quote:Op maandag 30 september 2024 16:01 schreef Magica het volgende:
Ben twee keer alleen wezen lunchen. Vond het toch wat saai… zat of op mijn telefoon of te kijken naar andere tafels die lekker zaten te kletsenwas snel weer weg
Tja dat is het dus met alleen ergens eten. Tussen het eten door zit je dus alleen te wachten op je eten en drinken. Helemaal als het bij de tafels om je heen echt gezellig is kan het wel confronterend voelen dat jij daar echt alleen bent. Verder kan je ook niet bij de (nieuwe) dingen die je besteld/ proeft bespreken of het een beetje smaakt.quote:Op maandag 30 september 2024 16:01 schreef Magica het volgende:
Ben twee keer alleen wezen lunchen. Vond het toch wat saai… zat of op mijn telefoon of te kijken naar andere tafels die lekker zaten te kletsenwas snel weer weg
Nee vond het ook niet vervelend, maar de voordelen uit de OP herken ik ook niet. Sowieso dat ze zoveel meer uitgeven verbaasd me nogal. Als het voor mijn werk zou zijn of in een hotel wel prima. Terrasje is ook al leuker heb je wat te kijkenquote:Op maandag 30 september 2024 16:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is meer het idee dan als je samen uit eten gaat.
Maar het boeit mij niet zo. Eten moet je toch.
Nu met vriendin is het wel anders en gaan we samen eten natuurlijk. In het buitenland voor werk vind ik het totaal niet vreemd.
Dat stukje over 'mindfull eten', nee, ik ook niet. Interessantdoenerij van die geïnterviewde denk ik.quote:Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee vond het ook niet vervelend, maar de voordelen uit de OP herken ik ook niet. Sowieso dat ze zoveel meer uitgeven verbaasd me nogal. Als het voor mijn werk zou zijn of in een hotel wel prima. Terrasje is ook al leuker heb je wat te kijken
Wat is dit inderdaadquote:En vrouwen die op een eerste date een salade bestellen omdat dat van hen verwacht wordt…?
Eten is bij uitstek een sociale gebeurtenis. Vooral bij feesten en zo.quote:Op maandag 30 september 2024 15:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blablabla.
Helemaal prima om alleen te eten. Wel zonder quasi-diepzinnig geleuter erachter.
[..]
Compleet andere cultuur daar.
Na het lezen van dit artikel peins ik er niet over.quote:
Salades zijn echte winstpakkkers..quote:Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee vond het ook niet vervelend, maar de voordelen uit de OP herken ik ook niet. Sowieso dat ze zoveel meer uitgeven verbaasd me nogal. Als het voor mijn werk zou zijn of in een hotel wel prima. Terrasje is ook al leuker heb je wat te kijken
En vrouwen die op een eerste date een salade bestellen omdat dat van hen verwacht wordt…?
Dat heb ik ook wel eens gedaan. En ik vond het echt helemaal super.quote:Op maandag 30 september 2024 17:36 schreef Mammietje het volgende:
Gisteren nog.![]()
Maar ben ook alleen op vakantie. Heerlijk.![]()
En een mens moet toch eten. Lekker om er geen moeite voor te hoeven doen.
Die was een week geleden misschien nog eetbaar...quote:Op maandag 30 september 2024 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg jullie eerlijk. Ik ben niet vies van een eerlijke visschotel:
[ afbeelding ]²
Verklaar je nader?quote:Op maandag 30 september 2024 17:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die was een week geleden misschien nog eetbaar...
Ook een hekel aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |