https://www.rtvutrecht.nl(...)ngeluk-in-amersfoortquote:Amersfoort - Op de Stadsring in Amersfoort zijn vannacht drie inzittenden van een auto om het leven gekomen. Het voertuig raakte rond 01.30 uur door onbekende oorzaak van de weg en belandde in het water.
De hulpdiensten rukten massaal uit. Naast twee traumahelikopters, werden een duikteam van de brandweer, zes ambulances en meerdere politie-eenheden ingezet. Reanimatie van de slachtoffers mocht niet meer baten. Hun identiteit moet nog worden vastgesteld.
Het is nog onduidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. Verder is nog niet met zekerheid te zeggen of het een eenzijdig ongeval is geweest, meldt een woordvoerder. De Stadsring werd afgesloten voor onderzoek, maar is inmiddels weer open.
De politie vraagt mensen die iets gezien hebben zich te melden.
https://www.rtvutrecht.nl(...)igers-uit-amersfoortquote:Amersfoort - De slachtoffers die vannacht omkwamen bij een auto-ongeluk in Amersfoort zijn drie mannen van 21, 25 en 27 jaar. Ze komen allen uit Amersfoort.
De auto waarin ze zaten raakte vannacht rond 01.30 uur door onbekende oorzaak te water op de Stadsring. Agenten reden langs en troffen onder andere bandensporen en voertuigonderdelen aan.
Daarop rukten de hulpdiensten massaal uit, waaronder een duikteam van de brandweer en twee traumahelikopters. De mannen werden uit de auto gehaald, maar reanimatie kwam te laat.
Het opsporingsteam verkeer doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk. Op dit moment is er nog veel onduidelijk en daarom hoopt de politie op tips en camerabeelden.
Wellicht uitgeweken voor een andere auto? Wellicht alcohol? Wellicht vermoeidheid?quote:
ik zag vorige week nog fimpje dat ramen tegenwoordig niet meer door te breken zijnquote:Op maandag 30 september 2024 11:21 schreef LethalNinja het volgende:
Heftig, en ontsnappen was blijkbaar niet meer mogelijk. Wellicht allemaal buiten bewust zijn en toen liep de auto vol met water? Ontsnappen als je te water bent is met veel huidige auto's sowieso al lastig. Deuren gaan niet open, elektrische ramen doen het ineens niet. En veel "lifehammers" zijn minder sterk dan mensen denken. En dan moet je dus nog bij bewustzijn zijn natuurlijk.
Dat bedoel ik, de ramen zijn super sterk en dan heb je vaak niet genoeg aan dat hamertje. En wat als je armen gekneusd of gebroken zijn dan kan je nauwelijks een slaande beweging maken. Je bent toch wel redelijk makkelijk flink fucked als je met je auto in het water komt.quote:Op maandag 30 september 2024 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag vorige week nog fimpje dat ramen tegenwoordig niet meer door te breken zijn
Ja, dat hoorde ik mijn Amersfoortse collega's ook al zeggen.quote:Op maandag 30 september 2024 12:10 schreef Aberkullie het volgende:
Je moet echt wel aardig je best doen om precies daar te water te raken
Werkt dat ook met de ruiten van tegenwoordig?quote:Op maandag 30 september 2024 12:22 schreef Gia het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Y3lYgZ0aAhSMEALw_wcB
Toch maar eens zo'n ding aanschaffen. Hier hoef je geen slaande beweging mee te maken.
Je kunt er ook voor kiezen om niet het water in te rijdenquote:Op maandag 30 september 2024 12:22 schreef Gia het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Y3lYgZ0aAhSMEALw_wcB
Toch maar eens zo'n ding aanschaffen. Hier hoef je geen slaande beweging mee te maken.
wat nog meer danquote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef Speedfight het volgende:
Veel verdriet in Amersfoort deze maand
Herinrichting van de Noordewierwegquote:
Geen idee. Heb er ooit een filmpje over gezien dat het werkt als een pistoolschot. Je moet dat wel in een hoek van het raam doen. Dat schijnt beter te werken dan in het midden.quote:Op maandag 30 september 2024 12:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkt dat ook met de ruiten van tegenwoordig?
Was laatst nog in het nieuws dat veel nieuwe ruiten niet stuk te krijgen zijn.
Die 18 jarige jongen die onder de trein kwam met zijn scooter.quote:
quote:Op maandag 30 september 2024 12:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die 18 jarige jongen die onder de trein kwam met zijn scooter.
Ik heb eigenlijk niks in m'n auto liggen voor zoiets. Misschien maar eens een hamer in het dashboardkastje doen.quote:Op maandag 30 september 2024 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag vorige week nog fimpje dat ramen tegenwoordig niet meer door te breken zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |