SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:De laatste kolencentrale van het Verenigd Koninkrijk sluit voorgoed de deuren. De sluiting van de energiecentrale die dateert uit 1968, staat symbool voor een land dat vol gas de groene transitie in wil gaan.
Oh ja, uit Syriëquote:Op maandag 30 september 2024 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weer een verwardische slager.
Zou eerst voor de gehaktballen gaan.quote:Op maandag 30 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde al aan de appelcake maar het is nog niet eens tien uur.
Appeltje dan maar?quote:Op maandag 30 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef Crack_ het volgende:
Kon echt niet wakker worden vandaag, ben het nog steeds niet echt
quote:Op maandag 30 september 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu vind ik het intussen ook koud op kantoor.
In Duitsland zien ze dat dus echt zo. En inderdaad: Gas is een stuk minder kut dan steenkool, of erger nog, bruinkool.quote:
Die is hier niet. En verwarming werkt ook niet. En het tocht hier.quote:
Ik kom ook maar moeilijk op gang.quote:Op maandag 30 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, even wandelingetje maken zo. Koffie smaakt ook niet
Is ie intussen al op?quote:Op maandag 30 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
hmm wat een armoedequote:Op maandag 30 september 2024 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is hier niet. En verwarming werkt ook niet. En het tocht hier.
Ze zijn op het dak bezig met het vervangen van de units.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |