Het is koukleumpjes of koukloontjes, take your pick.quote:
Thanksquote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is koukleumpjes of koukloontjes, take your pick.
Ik ga even een ip check aanvragen, al mag er momenteel niemand het Binnenhof op, dus lastig.quote:Op zondag 29 september 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dab ga ik voor kloontjes. Die Marcus lijkt me irl Wilders en Dotteke vertrouw ik ook niet helemaal en dat is volgens moi die Faber van asiel
hey Slyquote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan met hem!@
![]()
[ afbeelding ]
Kom jij ons even warm maken?quote:
Of ik dat nu een compliment moet vinden meneer timmermansquote:Op zondag 29 september 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dab ga ik voor kloontjes. Die Marcus lijkt me irl Wilders en Dotteke vertrouw ik ook niet helemaal en dat is volgens moi die Faber van asiel
Mooi, da's sympathiek van je!! Hiquote:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ik dat nu een compliment moet vinden meneer timmermans
Dan geniet hij niet hard genoeg als hij daar dan aan moet denkenquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi, da's sympathiek van je!! Hi.
Ja, ik zag arme Tijs al liggen bij je: genietend maar wel denkend (angstig) aan God en z'n toorn![]()
Een kleine jeugdzonde is niet erg toch. Je kan niet helemaal perfect zijn 😉quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]ik ben wel links, ja, klopt.
Als tiener niet, bracht ik vvd-verkiezingsfolders rond. Schandalig eigenlijk, want ik werd gewoon gebruikt
Ja, da's ook weer waar. Arme Tijs.quote:Op zondag 29 september 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan geniet hij niet hard genoeg als hij daar dan aan moet denken
Mja, is ookquote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kleine jeugdzonde is niet erg toch. Je kan niet helemaal perfect zijn 😉
Het is terroristen tijd,quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Ja, die Marcus had ik laatst gewezen op z'n ietwat snelle oordeel "deze terrorist neergehaald"![]()
Bleek inderdaad om een gekkerd te gaan met tbs-verleden en zero Allah. Marcus heeft een ruime fantasie. Hij had het ook nog over "hij wordt vervolgd voor terrorisme"
, terwijl er alleen onderzoek werd gedaan of dit misschien zo was (is standaard bij een "Akbar" schreeuwerd). Zo krijg je dus -met kranten en gasten als Marcus- foute info in het land
![]()
Verder een aardige kerel, Marcus, hij moest alleen wat anders lezen dan de Telegraaf en de Donald Duck en de Rosie
quote:Op zondag 29 september 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik ook wel eens zin in een hamburger,
in een gekke bui 2,
maar
WTF
Okequote:Op zondag 29 september 2024 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is terroristen tijd,
ik heb anders nog wel een ticket voor je. Spannende vakantie krijg je dan
Alles relaxt,quote:
Mooi! Lekker toch, dat vooruitzicht!?quote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles relaxt,
alleen morgen weer werken
Wel, 2,5 dag voor mijn vakantie begint.
En met jou?
Polls zitten de laatste tijd zeker vaker mis he.quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
Lees net een artikel in de Wash.Post. Ongelooflijk eigenlijk dat Trump 'gewoon' nog nek aan nek gaat met Harris in de latest polls van vandaag. Wat is er toch met al die mensen aan de hand dat ze zo'n monster in het zadel willen helpen.Rond de 75 miljoen idioten die op hem gaan stemmen. Hoe ken ut!?
![]()
https://www.washingtonpos(...)al-polling-averages/
Het blijven polls, indeed. Doch:quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Polls zitten de laatste tijd zeker vaker mis he.
Maar eens afwachten wat ze in november nou echt gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |