Ik mag toch hopen dat zich dat beperkt tot ijsbaden, koud douchen en ademhalingsoefeningen? (En dan niet gecombineerd, want ook daar zijn ettelijke doden door gevallen)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]!!!
En dan die figuren die dat ook gaan doen...
Wat een heerlijke rake opmerking van de rechterquote:Op maandag 30 september 2024 19:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Na het lezen van deze zaak ontkom ik niet aan de indruk dat wat u doet als sportman misschien een vlucht is uit de werkelijkheid van uw persoonlijke leven.’
Het enige mooie wat ik een positiviteitsguru heb horen zeggen was Ratelband die een menselijke kant liet zien en realistisch bevestigde dat "het leven er alles aan doet om je naar beneden te trekken" (De dood van anderen, tegenvallers etc). In de oplossingen ben ik eigenlijk niet zo geinteresseerd want wat werkt is voor iedereen het eigen maatwerk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Yup. De mensen die jou willen vertellen hoe je je leven moet inrichten maken er zelf altijd de grootste puinzooi van.
Positiviteitsgoeroes zijn stuk voor stuk allemaal kwakzalvers.
Ik heb het ook maar ergens gelezen.quote:Op zondag 29 september 2024 07:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb net de biografie van Sid Meier gelezen.
Dat hele verhaal dat Gandhi agressief is in Civilization is niet waar. Urban legend. Internetters die elkaar napraten.
Wim Hof is wel een lul.
quote:Wim Hof klaagt de Volkskrant aan om artikel over huiselijk geweld
Gezondheidsgoeroe Wim Hof heeft de Volkskrant aangeklaagd om een onlangs over hem gepubliceerd artikel waarin hij beschuldigd wordt van huiselijk geweld. De rechtszaak is om smaad en laster en wordt mede aangespannen door de vier oudste kinderen van de ’Iceman’. Ze eisen een rectificatie en schadevergoeding, meldt Hofs oudste zoon Enahm in een persbericht.
Wat kan precies de schuld zijn van de ex-vrouw?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
Bij Powned werd Wim Hof ook gehoord. Lijkt me net zo goed ook de schuld te kunnen zijn van die ex vrouw. Misschien is het andersom.
Naja schuld is eigenlijk het verkeerde woord, dat had ik niet moeten gebruiken, maar het kan net zo goed bij haar liggen in plaats van Wim Hof. Kijk dat item van Powned even terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan precies de schuld zijn van de ex-vrouw?
Ja, als je man je het huis door ramt kan het ook aan jou liggen.. maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja schuld is eigenlijk het verkeerde woord, dat had ik niet moeten gebruiken, maar het kan net zo goed bij haar liggen in plaats van Wim Hof. Kijk dat item van Powned even terug.
Ik zei toch schuld is het verkeerde woord, maar die vrouw is echt geen engeltje of uitsluitend slachtoffer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je man je het huis door ramt kan het ook aan jou liggen.. maar natuurlijk.
Volgens de kinderen die er niet woonden en het totaal niet erg vinden dat Wim voor Carolien koos en niet voor hun. Sterker nog het was de schuld van Carolien dat en geen contact was tussen hen en hun vader. Alles is de schuld van Carolien...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zei toch schuld is het verkeerde woord, maar die vrouw is echt geen engeltje of uitsluitend slachtoffer.
En dat weet je omdat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zei toch schuld is het verkeerde woord, maar die vrouw is echt geen engeltje of uitsluitend slachtoffer.
Volgens de kinderen die dat qua verdienmodel ook wel erg goed uitkomt inderdaad...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens de kinderen die er niet woonden en het totaal niet erg vinden dat Wim voor Carolien koos en niet voor hun. Sterker nog het was de schuld van Carolien dat en geen contact was tussen hen en hun vader. Alles is de schuld van Carolien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |