abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215124550
Wat een naar mannetje.
  zondag 29 september 2024 @ 10:20:08 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215124629
Hij heeft sterke argumenten zeg, pfffff
  zondag 29 september 2024 @ 10:26:45 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215124687

[ Bericht 60% gewijzigd door Eightyone op 29-09-2024 15:30:10 ]
pi_215129081
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 07:43 schreef timmmmm het volgende:
Tsja, die man kent zijn vrouw beter dan wij natuurlijk, dus wie zijn wij om te oordelen dat ze het niet verdiend heeft
Lijkt me een goeie: “ja meneer de rechter, u kent mijn vrouw natuurlijk niet zo goed als ik, ze had die klappen gewoon verdiend “.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 29 september 2024 @ 20:52:36 #80
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215131447
Ik heb nooit naar die gast geluisterd, nu even "24 uur met" teruggekeken met hem als gast. Wat een kwast :')

[ Bericht 0% gewijzigd door fluitbekzeenaald2.0 op 30-09-2024 14:19:20 ]
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215132687
Ik heb het artikel gelezen. Het is vernietigend. En verbazen doet het me niet, want ook ik heb altijd al de kriebels gekregen van die vent.

En hoe kun je in hemelsnaam gezondheidsgoeroe en alcoholist zijn? Van niet roken en drinken is wél wetenschappelijk aangetoond dat het bevorderlijk is voor je gezondheid. Begin daar eens mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215132697
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
Tipje: Shownieuws van gisterenavond. Ze hadden hem daar heel lang aan de telefoon.
Vertel!
pi_215132724
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Van niet roken en drinken is wél wetenschappelijk aangetoond dat het bevorderlijk is voor je gezondheid. Begin daar eens mee.
In dat geval trek ik nog een fles wijn open. Bedankt voor de tip!
pi_215132735
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 23:19 schreef thabit het volgende:

[..]
In dat geval trek ik nog een fles wijn open. Bedankt voor de tip!
Daarna even koud douchen om het gevoel te hebben dat je goed bezig bent. Roep desnoods een keer “Tsjakka!”.
pi_215133833
quote:
Ik heb het artikel gelezen. Het is vernietigend. En verbazen doet het me niet, want ook ik heb altijd al de kriebels gekregen van die vent.

En hoe kun je in hemelsnaam gezondheidsgoeroe en alcoholist zijn? Van niet roken en drinken is wél wetenschappelijk aangetoond dat het bevorderlijk is voor je gezondheid. Begin daar eens mee.
Hij houdt zo mooi de balans.
pi_215133930
quote:

Wat denk je zelf met een geperforeerde darm en buik door een klysma op fontein in een park?
Die gast die spoort totaal niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215133956
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 08:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat denk je zelf met een geperforeerde darm en buik door een klysma op fontein in een park?
Die gast die spoort totaal niet.
Ik las dat verhaal voor het eerst in de Volkskrant. Bizar. Net als het fenomeen goeroe eigenlijk. Ik geloof dat ik daar sowieso niks mee heb, iemand (blind) willen volgen.
pi_215133988
Sowieso nooit dat hele cultgedrag rondom ijsbaden gesnapt. Bakken met geld uitgeven terwijl simpele ademhalingstechnieken ook op youtube te vinden zijn. :')
  maandag 30 september 2024 @ 09:01:33 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215133999
De zoveelste wichelroedeloper waar een bepaald type mens achteraan waggelt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 30 september 2024 @ 10:08:50 #91
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215134473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef Loverboii het volgende:
[ x ]
Wat een pyschotisch geijl. Wartaal.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 30 september 2024 @ 10:10:13 #92
13462 BansheeBoy
pi_215134491
quote:
Bij die extreme activiteiten zijn er wel wat ongelukken gebeurd: tweemaal kreeg hij bevriezingsverschijnselen aan de onbeschermde voeten en ook scheurden zijn darmen een keer, omdat hij regelmatig darmspoelingen nam boven een fontein van een vijver in het Vondelpark te Amsterdam.
:') :') :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 30 september 2024 @ 10:20:44 #93
13462 BansheeBoy
pi_215134554
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 08:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik las dat verhaal voor het eerst in de Volkskrant. Bizar. Net als het fenomeen goeroe eigenlijk. Ik geloof dat ik daar sowieso niks mee heb, iemand (blind) willen volgen.
Als iemand zijn darmen spoelt in een fontein in het Vondelpark is eigenlijk elk woord over zo'n iemand teveel gezegd. :')

pi_215134638
Nou heb ik hem altijd een raar figuur gevonden waar ik vanaf het begin zoiets van had: weg van blijven, maarre… is hij echt veroordeeld voor al deze feiten, of is dit weer een trail by media?
pi_215134778
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
Nou heb ik hem altijd een raar figuur gevonden waar ik vanaf het begin zoiets van had: weg van blijven, maarre… is hij echt veroordeeld voor al deze feiten, of is dit weer een trail by media?
Hij is in 2012 veroordeeld voor de mishandeling van de zoon van zijn ex uit een ander huwelijk (Christiaan) en heeft toen naast een taakstraf en boete een huisverbod gekregen. Uit het Volkskrantartikel:

quote:
In de toelichting staat dat Hof ‘lichamelijk geweld heeft gebruikt’ tegen Caroline, Christiaan en Noah en ‘heeft gedreigd met doden’, dat ‘de zwaarte en frequentie van geweld de laatste jaren is toegenomen’ en dat de kinderen daarvan ‘getuige en slachtoffer zijn’.
De Volkskrant voert ook andere bronnen als ondersteunend bewijs aan, zoals verslagen van instanties. Zo heeft de Raad van Kinderbescherming in 2015 geoordeeld dat Wim Hof geen recht meer had op omgang met zijn zoon met zijn ex (Noah) omdat hij die zoveel psychisch geweld had aangedaan en de jongen zich niet meer veilig bij hem voelde.

Daarnaast heeft zijn ex aangifte gedaan van jarenlang huiselijk geweld. Daar is hij niet voor veroordeeld. Het is niet eens tot een zaak gekomen en dat is op een heel rare manier gegaan. Uit hetzelfde artikel:

quote:
De aangifte van Caroline over jarenlang huiselijk geweld leidde niet tot een rechtszaak. Waarom weet ze niet. Haar advocaat heeft nooit een sepotbrief ontvangen, zoals gebruikelijk is.

Het heeft haar vertrouwen in justitie beschadigd, zegt Caroline. ‘Het was een enorme stap om aangifte te doen. De vrouwelijke agent zei destijds: ‘Nou mevrouw, ik maak hier veel mee, maar dit is wel heel heftig.’ Dus ik ging ervan uit dat Wim een flinke straf zou krijgen. Toen hoorde ik niks meer. Dat voelde heel onveilig.’

Onlangs, na vragen van de Volkskrant, nam het OM contact op met Caroline. De officier van justitie maakte zijn excuses voor het feit dat ze nooit meer iets over haar aangifte heeft vernomen. Wel, zo bevestigt het OM aan de Volkskrant, is de aangifte opnieuw bekeken en alsnog geseponeerd wegens ‘onvoldoende bewijs’.
  maandag 30 september 2024 @ 10:55:32 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215134815
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
of is dit weer een trail by media?
Je zou natuurlijk het artikel in de VK kunnen lezen en zo je eigen vraag beantwoorden...
Huilen dan.
pi_215134848
Mijn moeder is mishandeld door haar ex. Het OM heeft toentertijd ook besloten de zaak te seponeren wegens gebrek aan bewijs, maar ze heeft dat succesvol aangevochten middels een zogenaamde artikel 12-procedure. Daarop is het alsnog tot een zaak gekomen waarin hij schuldig is bevonden.

Je moet er maar de kracht voor hebben... Het is al heel wat als je je los weet te maken uit zo'n relatie. Heel kwalijk dat de instanties zo'n vrouw en haar gezin niet beter opvangen. Dat mag best een staartje krijgen in dit geval.
  maandag 30 september 2024 @ 11:21:37 #98
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215135087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef Loverboii het volgende:
[ x ]
Elke boomer op Twitter:
pi_215135153
quote:
Kwakzalver is het zeker niet. Het werkt, maar het werkt niet op de manier waarom Wim Hof denkt dat het werkt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215135190
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder is mishandeld door haar ex. Het OM heeft toentertijd ook besloten de zaak te seponeren wegens gebrek aan bewijs, maar ze heeft dat succesvol aangevochten middels een zogenaamde artikel 12-procedure. Daarop is het alsnog tot een zaak gekomen waarin hij schuldig is bevonden.

Je moet er maar de kracht voor hebben... Het is al heel wat als je je los weet te maken uit zo'n relatie. Heel kwalijk dat de instanties zo'n vrouw en haar gezin niet beter opvangen. Dat mag best een staartje krijgen in dit geval.
Zo zijn er zat schrijnende gevallen waarin het slachtoffer zo verzwakt is door het interne gevecht wat die jarenlang heeft moeten leveren dat die nauwelijks energie heeft of wil steken in nog een gevecht. Het is fysiek en mentaal een uitputting.
Soms willen ze dat het gewoon stopt en dat het er niet meer is.
De overheid faciliteert alles voor de dader. Van opvang in een psychiatrisch ziekenhuis tot de zorg en verblijf met traject daarna.

We zijn in Nederland enorm slecht in het ondersteunen van slachtoffers omdat het straffen van de dader centraal staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')