abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215105499
Omdat onze vlucht van Dublin naar Manchester afgelopen dinsdag overboekt was, hebben wij van Aer Lingus een cheque gekregen met de kosten van de vlucht. Later hoor je pas dat Nederlandse banken gestopt zijn met het innen van buitenlandse cheques ( :') ), dus zitten we nu hier met ogenschijnlijk een waardeloos stukje papier.

Hebben jullie nog ideeën hoe dit toch te innen kan zijn op een niet al te omslachtige manier? Zie het al weer voor me dat er ik weet niet hoeveel mailtjes heen en terug gaan van en naar Aer Lingus...
pi_215105576
Wat ik kan vinden lijkt de mogelijk ellenlange mailwissel met Aer Lingus wel de snelste manier. In België en Duitsland innen ze de cheques wel, maar wat ik kan lezen moet je daar dan eerst een bankrekening openen. Nogal omslachtig voor waarschijnlijk geen enorm bedrag.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 27 september 2024 @ 10:14:02 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215105693
Ze kunnen refunds kennelijk wel gewoon terugstorten. Waarom zou dat dan met een compensatie niet kunnen?

“Refunds will be processed to the same card or payment method used to make your booking.”
The love you take is equal to the love you make.
pi_215105694
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:57 schreef Hanca het volgende:
Wat ik kan vinden lijkt de mogelijk ellenlange mailwissel met Aer Lingus wel de snelste manier. In België en Duitsland innen ze de cheques wel, maar wat ik kan lezen moet je daar dan eerst een bankrekening openen. Nogal omslachtig voor waarschijnlijk geen enorm bedrag.
Dank voor je antwoord. Het is geen wereldschokkend bedrag, maar wel de moeite waard, 125 euro. Ik zal Aer Lingus wel even mailen of ze het gewoon via IBAN kunnen overschrijven.
pi_215105911
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 27 september 2024 @ 11:01:56 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215105980
quote:
Ook gezien, maar die tips zijn vrij specifiek en niet van toepassing op de situatie van TS.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 september 2024 @ 15:22:16 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_215108596
In je topic op tweakers zie ik dit hele Aer Lingus verhaal niet terugkomen. Daarin staat alleen dat je gedoe hebt met Easyjet. wat is de link tussen AL en easyjet?
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')