Dank voor je antwoord. Het is geen wereldschokkend bedrag, maar wel de moeite waard, 125 euro. Ik zal Aer Lingus wel even mailen of ze het gewoon via IBAN kunnen overschrijven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:57 schreef Hanca het volgende:
Wat ik kan vinden lijkt de mogelijk ellenlange mailwissel met Aer Lingus wel de snelste manier. In België en Duitsland innen ze de cheques wel, maar wat ik kan lezen moet je daar dan eerst een bankrekening openen. Nogal omslachtig voor waarschijnlijk geen enorm bedrag.
Ook gezien, maar die tips zijn vrij specifiek en niet van toepassing op de situatie van TS.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:54 schreef valentijn101 het volgende:
https://www.maxmeldpunt.n(...)toch-te-verzilveren/ <- hier een paar oplossingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop