quote:
Er is een gezegde: "wat ze met jou deed, zal ze jou ook aandoen met een ander"
quote:
Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:[..]
Dat weet ik niet, het is niet goed, maar het is ook wel weer goed. Zonder haar zit ik hier weer alleen waarbij ik niet weet wat ik aan moet met mijn leven.
Dus zij moet jouw geluk zijn omdat je zelf niet gelukkig bent?
Een ander moet een aanvulling zijn. In dit geval is zij geen aanvulling.
Als je eenzaam bent, koop dan een hond of zo en ga daarmee dagelijks bezig. Veel trouwer (zal niet vreemdgaan zoals deze vrouw zal doen) en slaat ook niet.
quote:
Zij steunt mij, het werk is zwaar klote, maar zij helpt mij daar doorheen. Ze is heel lief voor mij, maar heeft soms wel moodswings waarbij ze niet lief is voor me.
Moodswings? In welke zin? En wat versta jij onder "niet lief"?
quote:
ze heeft me een keer geslagen maar ze zegt dat dat door haar hormonen komt
Dude, mega rode vlag. Fysiek geweld = wegdoen.
quote:
en op zich denk ik dat dat echt wel weggaat als we samen stabiel zijn.
Ja hoor, tuurlijk
quote:
Hij komt eerlijk gezegd wat wanhopig over. Komt door de eenzaamheid denk ik. Krijgt een beetje aandacht van een vrouw en is meteen hoteldebotel.
quote:
Niet zo heel veel meer over om in te vissen?
Flink plezier gehad de laatste jaren en zodoende je kansen verkeken in de omgeving of zo? Wat bedoel je precies?
Overigens is een vrouw die mentaal onstabiel is, laat zien dat ze geen respect heeft voor haar partner of voor haarzelf (want ze gaat vreemd en laat een andere vent bij haar tussen de benen voor niets, let's be real here) die je aandacht geeft totaal geen goede keuze.
Ter info: Als ze "heet en koud" speelt met de aandacht die ze je geeft is dat een dikke vette rode vlag.
quote:
Weet niet goed wat ik anders zou moeten... Zij is de enige die mij accepteert voor wie ik ben.
En waarom zouden anderen dit niet doen?
quote:
We maken ruzie soms, maar dan maken we het altijd weer goed en voelen we ons toch weer sterker tot elkaar aangetrokken dan daarvoor.
Kortom, jij bent er voor haar spanning en dat windt jou ook op.
quote:
Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef Abid-Meher het volgende:[..]
Ik denk dat ze teveel spanning heeft door haar relatie met die kerel.
Ze leven langs elkaar door en ze heeft afkeer van hem dat creëert spanning.
Bij mij voelt ze zich wel goed, ja ze heeft me een keer geslagen, maar ik denk dat dat samenhangt met het mentale aspect.
Geloof mij, als ze jou zo graag wilde dan was ze allang bij haar partner weggegaan.
Ze houdt je aan het lijntje. Jij bent goed voor de spanning (achtbaan effect) en de seks.
Zodra haar partner erachter komt dat ze vreemdgaat dan zal ze hoogstwaarschijnlijk ineens hevig investeren in die relatie (als die partner zelfrespect heeft schopt hij haar er onmiddellijk uit) en dan krijg jij waarschijnlijk een schop. Je zei het zelf al: "haar daarna maanden niet meer te zien" waarom is dat denk je? Omdat jij een geheimpje bent, leuk voor het af en toe.
Door het heet-koud te blijven spelen houdt ze jouw emoties hoog en laag. waardoor jij niet los wil laten (het is een verslaving voor je).
Gewoon cold turkey gaan. Verbinding verbreken.
quote:
Dat kan denk ik echt wel verbeteren als ze met mij is, en die spanningen niet meer heeft.
Uhm, nee. Dat zal niet beter worden.
quote:
Nee, dat zal ze niet. Iemand met mentale problemen zal niet plotseling genezen door bij een ander in te trekken.
Gewoon cold turkey gaan, flink gaan fitnessen om je gedachte elders op te storten en een hond of zo nemen om je aandacht te verleggen.
EDIT:
Ondertussen op een ander forum;
quote:
En zie deze post van TS:
Het voelt alsof ik vastzit in een vicieuze cirkel..[ Bericht 1% gewijzigd door Ricje op 27-09-2024 19:46:00 ]