Bedankt maat, je hebt er natuurlijk niks aan, maar het doet me wel goed dat ik niet de enige ben. Heb jij nooit spijt gehad, dat je niet verder met haar bent gegaan?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is lastig, ik herken dit enorm, het is een balans opmaken wat zwaarder voor je weegt
sterkte!
Snap ik man ,kijk maar, maarja 34 man, er komen nog zat leuke vrouwen in je Libiquote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik waardeer je woorden wel, maar het voel alsof je met 34 niet veel kans meer maakt. Of je krijgt vrouwen met kinderen en blabla.
Ik weet niet of ze mij aan het lijntje houdt, ik denk eerder dat ze koudwatervrees heeft. Opeens iets proberen met een hele andere, en we hebben beide onze slechte moment gehad. Maar we helpen elkaar wel.
Misschien dm ik je wel morgen, ik ben nu vooral aan het nadenken erover, maar merk dat het ook wel veel van me kost. Misschien beter om zo te gaan slapen en het even te laten rusten, als ik er teveel over nadenken word ik onrustig.
Enorm, maar ik vrees dat ik er zelf aan onderdoor was gegaan als ik door was gegaan met de relatiequote:Op woensdag 25 september 2024 21:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt maat, je hebt er natuurlijk niks aan, maar het doet me wel goed dat ik niet de enige ben. Heb jij nooit spijt gehad, dat je niet verder met haar bent gegaan?
Dankjewel kerel, ik vind dat soms moeilijk te geloven. Zeker daar ik weer even terug ben moeten gaan wonen bij mijn ouders vanwege tegenslagen. Zij doet daar niet moeilijk om en accepteert dat gewoon... De meeste vrouwen zouden mij uitlachen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Snap ik man ,kijk maar, maarja 34 man, er komen nog zat leuke vrouwen in je Libi
Sterkte ermee vriend
Dus je hebt er nu zelfs nog spijt van, maar moest het doen om jezelf te beschermen? Wel klote eigenlijk, wat je ook kiest je wint niet...quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Enorm, maar ik vrees dat ik er zelf aan onderdoor was gegaan als ik door was gegaan met de relatie
Ik ga er verder niet te diep op in want dit is jou topic en dat draait niet om mijn verhaal, maar ik heb inderdaad verloren en flink ook maar het wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is, elk verhaal is andersquote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dankjewel kerel, ik vind dat soms moeilijk te geloven. Zeker daar ik weer even terug ben moeten gaan wonen bij mijn ouders vanwege tegenslagen. Zij doet daar niet moeilijk om en accepteert dat gewoon... De meeste vrouwen zouden mij uitlachen.
[..]
Dus je hebt er nu zelfs nog spijt van, maar moest het doen om jezelf te beschermen? Wel klote eigenlijk, wat je ook kiest je wint niet...
Broer ieder leven heeft strugglequote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dankjewel kerel, ik vind dat soms moeilijk te geloven. Zeker daar ik weer even terug ben moeten gaan wonen bij mijn ouders vanwege tegenslagen. Zij doet daar niet moeilijk om en accepteert dat gewoon... De meeste vrouwen zouden mij uitlachen.
[..]
Dus je hebt er nu zelfs nog spijt van, maar moest het doen om jezelf te beschermen? Wel klote eigenlijk, wat je ook kiest je wint niet...
Ja, maar onze verhalen kunnen elkaar helpen. Klote om te lezen dat je flink hebt verloren. Natuurlijk is elk verhaal anders, maar ja ik vind het wel sneu voor je, net zoals ik de situatie ook wel sneu voor mezelf vindt.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet te diep op in want dit is jou topic en dat draait niet om mijn verhaal, maar ik heb inderdaad verloren en flink ook maar het wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is, elk verhaal is anders
Wat bedoel je met opeens iets proberen met een hele andere?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik waardeer je woorden wel, maar het voel alsof je met 34 niet veel kans meer maakt. Of je krijgt vrouwen met kinderen en blabla.
Ik weet niet of ze mij aan het lijntje houdt, ik denk eerder dat ze koudwatervrees heeft. Opeens iets proberen met een hele andere, en we hebben beide onze slechte moment gehad. Maar we helpen elkaar wel.
Misschien dm ik je wel morgen, ik ben nu vooral aan het nadenken erover, maar merk dat het ook wel veel van me kost. Misschien beter om zo te gaan slapen en het even te laten rusten, als ik er teveel over nadenken word ik onrustig.
Dat is ook een van de grootste fabels die ik heb gehoord. Als er iets is wat een enorme druk op de relatie legt zijn het kinderen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:06 schreef DutchBlend het volgende:
Mensen nemen soms kinderen in de hoop de relatie te fixen. Geen goed idee. Hetzelfde geldt voor samenwonen om een relatie te fixen.
De basis moet goed al goed zijn. Want je gaat veel meer op elkaars lip zitten.
Jiggymaster met het juiste antwoordquote:Op woensdag 25 september 2024 21:15 schreef jigggy het volgende:
Heeft ze een vriend?
Ga gewoon pleiten man
Kan je beetje in z’n zaad roeren
Hoe je eraan komt kom je eraf
En hij wel?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze heeft n vriend
Ze slaat je
Ze is mentaal niet barki
Klinkt dit nou echt verstandig kerel?
Hoe vaak zie je haar dan aangezien ze al een relatie heeft?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is niet goed, maar het is ook wel weer goed. Zonder haar zit ik hier weer alleen waarbij ik niet weet wat ik aan moet met mijn leven. Zij steunt mij, het werk is zwaar klote, maar zij helpt mij daar doorheen. Ze is heel lief voor mij, maar heeft soms wel moodswings waarbij ze niet lief is voor me.
Ik hoop dat als we samen gaan wonen haar mood een beetje stabiliseert en ze niet meer zo last heeft van die stemmingswisselingen. Op zich snap ik wel dat ze nu veel stress heeft, ze heeft me een keer geslagen maar ze zegt dat dat door haar hormonen komt en op zich denk ik dat dat echt wel weggaat als we samen stabiel zijn.
Ik ben een hele andere.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:10 schreef Ixia het volgende:
[..]
Wat bedoel je met opeens iets proberen met een hele andere?
Ze kan wel wat stabieler worden bij mij.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:43 schreef Luuntje het volgende:
Dus.....nee....gaat hem niet worden.
Zij heeft een vriend, jullie zijn beiden toxic voor elkaar.
In welk universum moet dit gaan werken dacht je?
Dat laatste, was niet nodig toch? Het heeft niks met zelf zielig te maken. Gewoon iemand gevonden die mij accepteert. Het is niet helemaal stabiel, maar goed dat moet ik nog eens kans geven.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:39 schreef RM-rf het volgende:
Het is altijd makkelijker je bezig te houden met jet Kwaad dat je al kent, en waaraan je ook gewend bent....
Dan een stap te zetten in het onbekende en mischien wel je problemen op te lossen, maar niet te kunnen vorzien waar je dan kunt belanden.
Een stap om je leven te veranderen is ook een onzekerheid, je weet niet waar je dan beland... nu is je leven kut, maar wel lekker voorspelbaar.
Het is dan lekker risico-mijdend om gewoon niks te doen en jezelf erg zielig te vinden dat er zoveel mis is in je leven.
Hou op met jezelf voor de gek te houden.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ze kan wel wat stabieler worden bij mij.
[..]
Dat laatste, was niet nodig toch? Het heeft niks met zelf zielig te maken. Gewoon iemand gevonden die mij accepteert. Het is niet helemaal stabiel, maar goed dat moet ik nog eens kans geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |