Je kunt ze online bestellen op kinderpostzegels.nlquote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef Vincent_student het volgende:
Bij mij komen zo nooit langs. Dat vind ik ontzettend jammer, want ik wil dolgraag bestellen.
Je kunt gewoon in machtiging invullen?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Ze komen bij ons op het werk altijd langs en dan wil ik best eens een paar postzegels kopen. Maar dat gaat tegenwoordig niet meer contant (makkelijker te verantwoorden) en facturen uitgeven doen ze ook niet. Dat maakt het wat onpraktisch, jammer
Is toch anders dan een paar kinderen aan de deur blij te maken.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt ze online bestellen op kinderpostzegels.nl
Hier ook niet. Ik woon in hofje twee hoog.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef Vincent_student het volgende:
Bij mij komen zo nooit langs. Dat vind ik ontzettend jammer, want ik wil dolgraag bestellen.
Wist ik niet. Ik kan niet eens digitaal betalen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Ze komen bij ons op het werk altijd langs en dan wil ik best eens een paar postzegels kopen. Maar dat gaat tegenwoordig niet meer contant (makkelijker te verantwoorden) en facturen uitgeven doen ze ook niet. Dat maakt het wat onpraktisch, jammer
Daar gaat et niet om. Je wil een kind blij maken dan zijn de postzegels meegenomen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt ze online bestellen op kinderpostzegels.nl
Gamma hahaha.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:45 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Is toch anders dan een paar kinderen aan de deur blij te maken.
Ik dacht dat het om de zegels ging bij hemquote:Op donderdag 26 september 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat et niet om. Je wil een kind blij maken dan zijn de postzegels meegenomen.
Vroeger wel. Maar je hoeft ze niet meer te likken. Dan is voor Tong de lol er al snel vanaf.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om de zegels ging bij hem
Ik woon op een paar stappen van een basisschool, zijn er altijd wel een aantal die langskomen hier.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef Vincent_student het volgende:
Lang geleden dat je kinderen nog mocht likken.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger wel. Maar je hoeft ze niet meer te likken. Dan is voor Tong de lol er al snel vanaf.
quote:Op donderdag 26 september 2024 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lang geleden dat je kinderen nog mocht likken.
Met jullie voorgeschiedenis valt daar ook alles voor te zeggenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in België komen geen kinderen aan de deur ')
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met jullie voorgeschiedenis valt daar ook alles voor te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |