abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215171373
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 20:57 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Het wokisme.
En wat is er mis mee dat een kind leert dat niet iedereen dezelfde afkomst heeft?

Ik krijg bij dat anti woke steeds meer het idee dat aarts conservatieve mensen zich steeds verder in het nauw gedrukt voelen, en daarom hypergevoelig reageren op zoiets banaals als een niet-witte eend in de Donald Duck.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 3 oktober 2024 @ 21:06:03 #52
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215171431
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat is er mis mee dat een kind leert dat niet iedereen dezelfde afkomst heeft?

Ik krijg bij dat anti woke steeds meer het idee dat aarts conservatieve mensen zich steeds verder in het nauw gedrukt voelen, en daarom hypergevoelig reageren op zoiets banaals als een niet-witte eend in de Donald Duck.
Sommige mensen vinden dat eng, bang dat ze hun privilege verliezen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_215171453
Ik ben 100% anti-woke, PVV-stemmer en zo rechts als het maar zijn kan, maar ik kan me hier dan weer totaal niet druk om maken. Mensen van kleur zijn er nou eenmaal ook in overwegend blanke samenlevingen en daar zitten een hoop tussen die enorm goed geintegreerd zijn en bijdragen aan de maatschappij. Dat zal dit nieuwe stripfiguur vast ook doen. Ik neem in ieder geval aan dat deze niet in Duckstad in een AZC zit te wachten op gratis geld en huis.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 21:11:05 #54
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215171476
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:08 schreef GerryDV het volgende:
Ik ben 100% anti-woke, PVV-stemmer en zo rechts als het maar zijn kan, maar ik kan me hier dan weer totaal niet druk om maken. Mensen van kleur zijn er nou eenmaal ook in overwegend blanke samenlevingen en daar zitten een hoop tussen die enorm goed geintegreerd zijn en bijdragen aan de maatschappij. Dat zal dit nieuwe stripfiguur vast ook doen. Ik neem in ieder geval aan dat deze niet in Duckstad in een AZC zit te wachten op gratis geld en huis.
Dan ben je niet rechts genoeg.
pi_215171735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:11 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dan ben je niet rechts genoeg.
Dat betwijfel ik.
pi_215174505
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:41 schreef Nemmarith het volgende:
https://historianet.nl/cultuur/film/video-donald-duck-in-naziland

De makers hebben wel vaker de verkeerde ideologie gekozen xD net zoals Disney _O- draaien wel weer bij zodra mensen ze nog meer links laten liggen :o
Dat was een propaganda filmpje van Disney TEGEN de Nazi's, pannenkoek. Als je dat filmpje ooit gezien zou hebben dan zou je dat weten, want het is nogal duidelijk.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:04:35 #57
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215175951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:30 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik.
Het spijt me hoor, maar als je het geen probleem vindt dat er een zwarte eend in Duckstad woont ben je knetterlinks.
pi_215176827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 13:04 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Het spijt me hoor, maar als je het geen probleem vindt dat er een zwarte eend in Duckstad woont ben je knetterlinks.
Links zijn heeft dus de voorkeur.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215177340
Tja, wij zijn vroeger allemaal geīndoctrineerd door Donald Duck dat het heel normaal is om in je blote kont rond te lopen (behalve als je gaat zwemmen). Dat heeft ons ook allemaal heel erg beschadigd.

Arme kindjes van tegenwoordig, die moeten zien dat er ook bruine eenden zijn :'(
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')