En wat is er mis mee dat een kind leert dat niet iedereen dezelfde afkomst heeft?quote:
Sommige mensen vinden dat eng, bang dat ze hun privilege verliezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
En wat is er mis mee dat een kind leert dat niet iedereen dezelfde afkomst heeft?
Ik krijg bij dat anti woke steeds meer het idee dat aarts conservatieve mensen zich steeds verder in het nauw gedrukt voelen, en daarom hypergevoelig reageren op zoiets banaals als een niet-witte eend in de Donald Duck.
Dan ben je niet rechts genoeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:08 schreef GerryDV het volgende:
Ik ben 100% anti-woke, PVV-stemmer en zo rechts als het maar zijn kan, maar ik kan me hier dan weer totaal niet druk om maken. Mensen van kleur zijn er nou eenmaal ook in overwegend blanke samenlevingen en daar zitten een hoop tussen die enorm goed geintegreerd zijn en bijdragen aan de maatschappij. Dat zal dit nieuwe stripfiguur vast ook doen. Ik neem in ieder geval aan dat deze niet in Duckstad in een AZC zit te wachten op gratis geld en huis.
Dat was een propaganda filmpje van Disney TEGEN de Nazi's, pannenkoek. Als je dat filmpje ooit gezien zou hebben dan zou je dat weten, want het is nogal duidelijk.quote:Op maandag 30 september 2024 19:41 schreef Nemmarith het volgende:
https://historianet.nl/cultuur/film/video-donald-duck-in-naziland
De makers hebben wel vaker de verkeerde ideologie gekozen xD net zoals Disneydraaien wel weer bij zodra mensen ze nog meer links laten liggen
Het spijt me hoor, maar als je het geen probleem vindt dat er een zwarte eend in Duckstad woont ben je knetterlinks.quote:
Links zijn heeft dus de voorkeur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het spijt me hoor, maar als je het geen probleem vindt dat er een zwarte eend in Duckstad woont ben je knetterlinks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |