Het begin doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Snap niet zo goed waarom niemand het over deze heeft.Vind het echt een van de leukste en verfrissendste nummers in de nationale selecties van dit jaar:
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk de liedjes meequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef CarloV het volgende:
Maar moet ik hier ook al een liveblog gaan bijhouden?
Dit was ook al salut trouwens, dus dat past er dan ook nog wel bijquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
Wel leuk dat het eerst liedje Welcome is vanavond en laatste Bye Bye Bye
AI kinderen zijn nog enger dan echte kinderenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef CarloV het volgende:
Die video van Magazin is wel echt heel gaar
Maar AI kinderen krijgen wel goed onderwijs!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
AI kinderen zijn nog enger dan echte kinderen
Ja wel een van de beterequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:01 schreef CarloV het volgende:
Volgens mij overstemt hij die microfoon in het refrein, kraken zal je
Verder wel solid dit!
Nee deze kat bij de AAAAAAquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef CarloV het volgende:
Ik mis alleen nog een volledig AI-gegenereerde staging met hologrammen van de kinderen.
En ondanks dat, toch wel verfrissend ergens na al die andere balladsquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
Dit voelt een beetje als een standaard nummer in een Balkan selectie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |