Wel geluk dat hij geen pressure-test hoefde te doen. Kans is daar toch groter dat hij eruit moest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vanavond issie erbij, zagen wij in het voorstukje
Ben benieuwd waar hij was....kan ook 'familie omstandigheden' ofzo zijn geweest
[..]
Een heeeeeel klein ietsie dan![]()
Jammer van Mimi der saus, leek mij erg lekker
Maar Sumeet was keiblij, das toch mooi!
Oh ja, maar hij moet toch wel verplicht aan de volgende pressuretest meedoen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel geluk dat hij geen pressure-test hoefde te doen. Kans is daar toch groter dat hij eruit moest.
Heel leuk voor Sumeetquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vanavond issie erbij, zagen wij in het voorstukje
Ben benieuwd waar hij was....kan ook 'familie omstandigheden' ofzo zijn geweest
[..]
Een heeeeeel klein ietsie dan![]()
Jammer van Mimi der saus, leek mij erg lekker
Maar Sumeet was keiblij, das toch mooi!
Immunity was ook gisteren natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja, maar hij moet toch wel verplicht aan de volgende pressuretest meedoen?
Of is uitgesloten van immunity?
Ja, als je het zo bekijkt was de saus-opdracht ook een soort immunitychallengequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Immunity was ook gisteren natuurlijk
Het was niet een soort, het was er 1. Sumeet is zeker van de top 10quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt was de saus-opdracht ook een soort immunitychallenge
Vanavond maar weer eens bekijken wat er op het program staat
Jaaaaa, ik had het er net met mijn man overquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was niet een soort, het was er 1. Sumeet is zeker van de top 10
Het zag er ook totaal niet uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat deze wortelsteak naar huis gaat. Proeft natuurlijk nergens naar.
En al die sausjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat deze wortelsteak naar huis gaat. Proeft natuurlijk nergens naar.
Ja, dat dacht ik ook steedsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:20 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap alleen niet dat niemand linzen of bonen heeft gebruikt. Of waren die er niet? Dat zijn toch ook planten?
Ik ben een beetje in de war door de vertalers. Plant-based, veganistisch en eiwit-arm zijn drie verschillende dingen.
Inderdaad, liggen hier gewoon in de supermarkt net als 'knakwortel' bij AHquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:55 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat ze de bietenburger niet kennen daar
Jean-Christophe begrijpen was wat lastiger deze keer.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:31 schreef Kanaroe het volgende:
Begin net met kijken, geen ondertiteling.....
Vind ik best vervelend
Ja joh, ik was doodop na de uitzendingquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jean-Christophe begrijpen was wat lastiger deze keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |