abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215090785
Het is een frisse ochtend en ik ben in de tuin aan het werk. De herfst hangt in de lucht, en de bladeren beginnen langzaam te vallen. Zoals altijd draag ik mijn favoriete hoodie – die donkergroene met de grote capuchon. Terwijl ik met mijn snoeischaar door de struiken ga, probeer ik wat orde te scheppen in de chaos van takken en bladeren.

Opeens voel ik een ruk aan mijn nek. Mijn capuchon is blijven hangen aan een dikke tak van een stekelige struik. Meteen zucht ik geīrriteerd. "Dat gedoe, hoe groot is de kans" mompel ik. Ik probeer los te komen, maar hoe meer ik trek, hoe strakker de capuchon om mijn nek lijkt te zitten.. Ik wil gewoon door met mijn werk, maar ik zit vast.

Maar terwijl ik blijf prutsen, merk ik dat mijn irritatie langzaam wegebt. Er is iets aan het gevoel van vastzitten dat me begint te kalmeren. Het ongemak verandert in een soort bewustzijn van het moment. Ik haal even diep adem, blijf stil staan, en laat het vastzitten tot me doordringen. Gek genoeg voel ik een vleugje van… ja, genot. Langzaam begin ik te beseffen dat ik eigenlijk wel houd van het gevoel dat ik even niet verder kan, dat ik tegengehouden word.

Ik blijf een paar seconden zo staan, in plaats van meteen weer los te willen komen. Het voelt anders nu, minder vervelend. Eigenlijk… best prettig. Ik glimlach kort, bijna onbewust, terwijl ik geniet van die lichte spanning om mijn nek. Wanneer ik uiteindelijk besluit om mezelf los te maken, doe ik het rustig en zonder haast. De tak geeft mee, en mijn capuchon is weer vrij.

Terwijl ik verder werk, voel ik die lichte teleurstelling dat het moment voorbij is. Ik leg mijn capuchon op mijn schouder en kijk om me heen. Misschien is er straks nog een struik die mijn capuchon weer zal grijpen. Dit had ik eigenlijk eerder door moeten hebben – dat er iets fijns zit in dat kleine ongemak..
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 25 september 2024 @ 16:46:26 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215090801
Prachtig stukje proza.

De GOAT himself doet even voor hoe je een OP schrijft.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_215090939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 16:46 schreef Näsenbar het volgende:
Prachtig stukje proza.

Wij van WC eend..
Als er een dislike knop was, had ik 'm gebruikt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_215090972
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
lief dagboek
pi_215091241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 17:04 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wij van WC eend..
Als er een dislike knop was, had ik 'm gebruikt.
sodeju wat een tekst
#Anoniem graag
  woensdag 25 september 2024 @ 19:21:38 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215091958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 16:46 schreef Näsenbar het volgende:
Prachtig stukje proza.

Maar hoe train je nou zo'n kokhalsreflex weg als de TS er weer eens eventjes diep (de volle 9cm) in wil bij je?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 25 september 2024 @ 20:36:29 #7
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215092944
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Maar hoe train je nou zo'n kokhalsreflex weg als de TS er weer eens eventjes diep (de volle 9cm) in wil bij je?
Hoe bedoel je?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_215094620
Is je zak nog lekker glad TS
U MAD?
pi_215094658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ach verdomme
Vandaag vergeten te scheren daar
#Anoniem graag
  woensdag 25 september 2024 @ 22:43:09 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215094662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Langzaam begin ik te beseffen dat ik eigenlijk wel houd van het gevoel dat ik even niet verder kan, dat ik tegengehouden word.
pi_215095472
Hoop bla bla voor niks uiteindelijk...
pi_215098495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iedere begin van de maand even met het gilletje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215098965
Wat verschrikkelijk! :o Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke tijd achter je te laten :*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')