abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215089967
mijn passagier stoel heeft twee gaatjes die lijken op brand gaatjes van een sigaret. of er heeft iets in geprikt.
de stoel is van stof.
heeft iemand ervaring hoe je dit kunt repareren?

ik zie ook veel nieuwe hoezen voor redelijk goedkope prijzen, maar ik neem aan dat dit meuk is en je voor originele (goede) hoezen veel meer betaald.

de gaten zijn niet mega zichtbaar dus ik hoop met een klein budget dit toch te kunnen fixen.
pi_215090683
Druppel wat blanke nagellak erin. Het "gaatje" wordt dan hard en in ieder geval niet groter.
pi_215156783
https://www.amazon.com/-/(...)d_i=B07G4H2BCW&psc=1

1.5x1.5cm

Met een goeie textiellijm erop plakken... Ik heb zelf goede ervaring met die van Bizon.

Want elke andere reparatie zul je ook blijven zien... Maak er dan wat lolligs van... ;)

Je kunt het randje van de patch nog versterken met wat garen en de lakensteek. Met een gebogen naald, je hoeft maar 1 keer van onderen te beginnen, dat doe je dus voor de patch te plakken zodat de draad en naald er al in zit. Dan verder langs het randje de patch nog eens goed vast naaien. Met een dun zwart draadje, langs het zwarte randje blijven en je ziet het niet.

:D ^O^
pi_215156813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 14:33 schreef fespo het volgende:
mijn passagier stoel heeft twee gaatjes die lijken op brand gaatjes van een sigaret. of er heeft iets in geprikt.
de stoel is van stof.
heeft iemand ervaring hoe je dit kunt repareren?

ik zie ook veel nieuwe hoezen voor redelijk goedkope prijzen, maar ik neem aan dat dit meuk is en je voor originele (goede) hoezen veel meer betaald.

de gaten zijn niet mega zichtbaar dus ik hoop met een klein budget dit toch te kunnen fixen.
je hebt wel hoezen die goed aansluiten en betaalbaar gewoon even zoeken en goed naar de reviews kijken, tegenwoordig is het ook wel te repareren met vloeibaar spul dat 'hard' word en dan kun je het op kleur (laten) spuiten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')