Maarruh als jij dat wilt doen... waarom zou dat ervan afhangen of anderen het ook doen ?
er is toch bijna niemand die het ziet en (volgens mij) vinden vrouwen het nog lekkerder en schoner ook.
*maar ik scheer dus ook*
quote:Ik knip + scheer een beetje bij om het niet uit te laten groeien tot oerwoud.
Op woensdag 19 februari 2003 09:30 schreef extreme het volgende:
Leuke of rare reacties op geen schaamhaar?
<offtopic>dat verwijzen naar het centrale schaamhaar topic is leuk, maar als er niemand op reageerd omdat er niet doorheen te worstelen is, dan streeft het zijn doel voorbij</offtopic>
quote:Mee eens!
Op woensdag 19 februari 2003 08:22 schreef Joene het volgende:
Tuurlijk hou ik het bij , vind het zelf ook niet fijn als ik mn tanden moet flossen , dus neem aan zij ook niet
Ooit eens mee begonnen omdat het zo vervelend was als ik ging surfen en je dan zo moeilijk het zaakje even kan rechtleggen in je pak
quote:In combinatie met je sig
Op woensdag 19 februari 2003 11:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Mee eens!
quote:Gilette Mach 3!
Op woensdag 19 februari 2003 13:52 schreef starsailor het volgende:
Alles eraf en kaal. Veel schoner en lekkerder. En over jeuk: gewoon volhouden en na een paar keer is de jeuk weg. Gewoon met scherp scheermes, goed scheerschuim en wat invetten met creme naderhand
Nog nooit last gehad van jeuk na het scheren trouwens, wél als ik het te lang niet gedaan had, da's pas irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |