Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:34 schreef michiel_merk het volgende:
het was gewoon een mening verschil en Wilfred naait de boel op, zo gaat dit al 20 jaar
Ondertussen uit jij uit de hand van Trump en verraad je je eigen land.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:18 schreef epicbeardman het volgende:
Sinds zwarten pieten debacle zijn het toch een stel extreem linkse oorlogssteunende propaganda gaylords geworden.
Gijp Derksen en Wilfriet worden goed door John de Mol in hen poepert genomen over wat ze moeten propageren dan wel niet mogen zeggen. Enge linkse kliek. Familie de Mol kontridders.
Afschuwelijke propaganda.
Het is een soort FOK! je moet het lezen/bekijken met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:31 schreef VarkensHart het volgende:
Er kijken gewoon dagelijks een miljoen hersenloze lowlifes naar dit soort pulp.... BI-ZAR
Danny zou een nat broekje krijgen van een millie bezoekers per dagquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is een soort FOK! je moet het lezen/bekijken met een korreltje zout.
Allemaal kloontjes van Tong80quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:55 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Danny zou een nat broekje krijgen van een millie bezoekers per dag
Ook mensen die dat niet zijn, maar die gewoon mee willen kunnen praten bij de koffieautomaat oid, de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:31 schreef VarkensHart het volgende:
Er kijken gewoon dagelijks een miljoen hersenloze lowlifes naar dit soort pulp.... BI-ZAR
Precies. Ik zou er een KLB topic over openen. Dat je ze moet negeren en negatieve aandacht ook aandacht is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:58 schreef VarkensHart het volgende:
Ik bedoel die drie kneuzen aan die tafel waar je houdbaarheidsdatum al jaren van verstreken is.
Ze hebben weer "ruzie" en eentje dreigt "ermee op te houden".
Precies hetzelfde riedeltje dat ze tweejaarlijks opvoeren zodra de kijkcijfers omlaag gaan.
En heel dom en laag geëduceerd Nederland trapt er in en gaat er in mee.
Klacht vermoeiend over datum 3tal.
Ik neem het op m'n 80ste over.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:39 schreef Eightyone het volgende:
Ach, binnen hooguit een paar jaar houdt het sowieso op. Stel dat Derksen (nu 75) uiteindelijk 90 wordt, dan gaat 'ie echt niet zo lang door.
Kijk je wel eensquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:18 schreef epicbeardman het volgende:
Sinds zwarten pieten debacle zijn het toch een stel extreem linkse oorlogssteunende propaganda gaylords geworden.
Gijp Derksen en Wilfriet worden goed door John de Mol in hen poepert genomen over wat ze moeten propageren dan wel niet mogen zeggen. Enge linkse kliek. Familie de Mol kontridders.
Afschuwelijke propaganda.
Het is Tong en tong80. Ik weet niet eens hoe je een snor moet klonen.quote:
Je moet toch watquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:31 schreef VarkensHart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |