abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215074880
Ik raak heel erg in verwarring door de huidige midrange. Het lijkt zo'n mengelmoesje, waar je altijd ergens op moet inleveren, maar een allround goed model zou toch mogelijk moeten zijn.

Ik snap bijvoorbeeld dat een budget model geen draadloos laden heeft, maar een goedkopere camera is toch geen probleem? Waarom moet het allemaal of een compleet high tech pakket zijn, maar kan een budget allrounder niet?

Ik heb op dit moment geen idee wat ik moet aanschaffen. Mijn Samsung A52 is kapot aan het gaan. Batterij is niks waard en de achterkant is losgekomen.

Heeft iemand hier tips of adviezen?
pi_215075256
Tweakers heeft altijd goede best Buy guides.

https://tweakers.net/best(...)-goedkope-smartphone
  dinsdag 24 september 2024 @ 11:23:40 #3
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_215079389
Ik heb laatst een Motorola G24 gekocht als reserve-telefoon. Ding kost 99 euro en doet eigen alles wel van matig tot prima. Stond er echt van te kijken hoe capabel goedkope telefoons zijn tegenwoordig. Sure, het is allemaal wat langzamer en ik ben er na een weekje gebruik wel achter dat Android niet mijn ding is, maar het viel me niet tegen voor dat geld.
  dinsdag 24 september 2024 @ 11:38:12 #4
545 dop
:copyright: dop
pi_215079462
Poco x6 pro
Mooi vlot toestel rond ¤300
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_215079566
ik ben meestal niet zo van de meute, maar de best verkochte Samsungs van Coolblue en Mediamarkt in de prijsklasse die bij jou past doen het bij mij altijd prima voor 3/4 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')