Als bezorgkosten een probleem zijn voor jou, dan kan je het toch zelf gaan halen.quote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Kerem het volgende:
Geen idee wat je nu bedoelt, maar in het buitengebied is voor groente en fruit de boerderijwinkel uiteraard ook een optie en denk vaak dichterbij dan de supermarkt. (en in ieder geval veel minder druk en herie, en verser kan ook niet)
Maar wat is de reden toch zelf te gaan? (wat de meesten daar doen, gezien het lage aantal wagens ik daar zie) (voor mij persoonlijk zijn die bijbehorende bezorgkosten een drempel, ik wil gewoon gratis bezorgd)
Vind het trouwens wel echt belachelijk dat ze daar uberhaupt komen, 20 minuten rijden voor 1 adres ergens in de middle of nowhere?
Ik wil graag zelf mijn boodschappen uitzoeken.quote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Kerem het volgende:
Geen idee wat je nu bedoelt, maar in het buitengebied is voor groente en fruit de boerderijwinkel uiteraard ook een optie en denk vaak dichterbij dan de supermarkt. (en in ieder geval veel minder druk en herie, en verser kan ook niet)
Maar wat is de reden toch zelf te gaan? (wat de meesten daar doen, gezien het lage aantal wagens ik daar zie) (voor mij persoonlijk zijn die bijbehorende bezorgkosten een drempel, ik wil gewoon gratis bezorgd)
Vind het trouwens wel echt belachelijk dat ze daar uberhaupt komen, 20 minuten rijden voor 1 adres ergens in de middle of nowhere?
Bezorger neemt statiegeld zooi gewoon mee hoor, lekker makkelijk. Pleur alles in een zakje, zeg tegen bezorger hoeveel er in zit en ze nemen het mee. Scheelt weer sleuren en met zo'n vieze inneemmachine klooien.quote:Op maandag 23 september 2024 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil graag zelf mijn boodschappen uitzoeken.
En ik breng meteen mijn glas/plastic weg.
"gezien het lage aantal wagens dat ik daar zie"
jij zit het parkeerterrein in de gaten te houden?
Ik heb het niet over statiegeld.quote:Op maandag 23 september 2024 18:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bezorger neemt statiegeld zooi gewoon mee hoor, lekker makkelijk. Pleur alles in een zakje, zeg tegen bezorger hoeveel er in zit en ze nemen het mee. Scheelt weer sleuren en met zo'n vieze inneemmachine klooien.
Jazeker, alleen helaas is nog altijd niet de juiste pil gevonden.quote:Op maandag 23 september 2024 19:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hopelijk bezorgt de apotheek ts zijn medicijnen wel in het buitengebied.
Hier kloppen 2 dingen, niet ten 1ste Picnic bezorgt niet in het buitengebied en wil dat ook niet gaan doen, te duur en duurt te lang.quote:Op maandag 23 september 2024 20:20 schreef PotjeSambal het volgende:
In een buitengebied je boodschappen door Picnic laten bezorgen, en een jaar later klagen dat de buurtsuper verdwijnt![]()
Gelukkig niet. Zelfde geld voor die DOMBO, failliet moeten ze.quote:Op maandag 23 september 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
Woonde altijd in buitengebied, maar Picnic kwam gewoon hoor.
Plus, Poiesz en Jumbo ook.
AH helaas niet.
Pil van Drion heb ik goede verhalen over gehoordquote:Op maandag 23 september 2024 19:17 schreef Kerem het volgende:
[..]
Jazeker, alleen helaas is nog altijd niet de juiste pil gevonden.
Gewoon Albert Zwijn toch?quote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Kerem het volgende:
[..]
Ik fiets/wandel vaak in het buitengebied en zie ze simpelweg zelden rijden.
Voor die lichtblauwe en gele kwal supermarkt heb ik een uitgekiend plan deze falliet te krijgen en te laten verdwijnen uit de samenleving. (wat ze zelf ook eerder met Emte en C1000, FoodConnect o.a. gedaan hebben, boontje komt op zijn loontje) Inclusief Vlaanderen en BolDOTcom etc.
Dus nee natuurlijk ga ik daar niks online kopen. Immers wil ik zorgen dat ze 0,00 cent verdienen en failliet gaan.
Kreeg via de pers nog mee dat die lichtblauwe kwal tegenwoordig zelf de Kruidvat voorbij gestreefd in in aantal winkels, bah! Boycotten en laten verdwijnen uit de samenleving dus. Bovendien is het respectloos overal Adolf Hitler (AH) op te zetten.
Hoewel Albert mi best rijmt op Adolf slechts 1 letter in lengte verschilt en AH (Adolf Hitler) de leider was van een misdaad organisatie net als Albert Heijn die ook de leider was en is van een misdaad organisatie zijn gelijknamige supermarkt.p Dus die vergelijking vind ik zelf niet zo vreemd. 2 absolute misdadigers.
Goh.... je verhaal is bijna hetzelfde als hier:quote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Kerem het volgende:
[..]
Ik fiets/wandel vaak in het buitengebied en zie ze simpelweg zelden rijden.
Voor die lichtblauwe en gele kwal supermarkt heb ik een uitgekiend plan deze falliet te krijgen en te laten verdwijnen uit de samenleving. (wat ze zelf ook eerder met Emte en C1000, FoodConnect o.a. gedaan hebben, boontje komt op zijn loontje) Inclusief Vlaanderen en BolDOTcom etc.
Dus nee natuurlijk ga ik daar niks online kopen. Immers wil ik zorgen dat ze 0,00 cent verdienen en failliet gaan.
Kreeg via de pers nog mee dat die lichtblauwe kwal tegenwoordig zelf de Kruidvat voorbij gestreefd in in aantal winkels, bah! Boycotten en laten verdwijnen uit de samenleving dus. Bovendien is het respectloos overal Adolf Hitler (AH) op te zetten.
Hoewel Albert mi best rijmt op Adolf slechts 1 letter in lengte verschilt en AH (Adolf Hitler) de leider was van een misdaad organisatie net als Albert Heijn die ook de leider was en is van een misdaad organisatie zijn gelijknamige supermarkt. Dus die vergelijking vind ik zelf niet zo vreemd. 2 absolute misdadigers.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |