abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215074518
Graag reageren als je in buitengebied woont, ik zxie ze zelden rijden, als wel meestal die lichtblauwe kwal soms die gele kwal.
Plus, picnic etc. hoef je echt niet te proberen in het buitengebied. Verder is Crisp dan nog wel een optie (landelijke dekking) en de maaltijdboxen van bv. Hello Fresh.
Maar wat zouden jullie kiezen? Online bestellen of toch zelf naar een supermark?
Ik heb trouwens geen idee of ze stedelijke gebieden voorrang verlenen bij het verdelen bezorgslot, denk het wel?
pi_215074552
Ik ga Mijn man gaat vrijwel altijd zelf naar de supermarkt, hoewel AH en Jumbo hier wel bezorgen.
De lokale AH heeft zelf ook een bezorgservice trouwens, voor ¤ 2,50 maar dan moet je wel eerst zelf je boodschappen doen.
Wat nog een prima oplossing is als je geen auto tot je beschikking hebt en wel veel of grote boodschappen nodig hebt.

Plus zit hier niet maar ik zie het bezortautootje van de Plus een dorp verderop hier wel eens rijden, dus het zou me niets verbazen als die een soortgelijke constructie hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 september 2024 @ 18:30:31 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215074569
Mensen in het buitengebied komen vaker zelf. Met eigen vlees en groenten
The End Times are wild
pi_215074608
Ik ga altijd zelf naar de supermarkt, ik kijk bijvoorbeeld graag zelf naar de kwaliteit van de groente en het fruit. Die paar keer dat ik wel eens wat heb laten bezorgen was dat toch van mindere kwaliteit of het waren bijvoorbeeld hele kleine exemplaren waardoor we er niet met het hele gezin van konden eten. Als ik dat in de winkel zie dan kan ik beslissen iets anders te eten.

Het is hier overigens 10 minuten rijden naar de supermarkt, dus is dat buitengebied? Ik vind van niet.
pi_215074639
Geen idee wat je nu bedoelt, maar in het buitengebied is voor groente en fruit de boerderijwinkel uiteraard ook een optie en denk vaak dichterbij dan de supermarkt. (en in ieder geval veel minder druk en herie, en verser kan ook niet)

Maar wat is de reden toch zelf te gaan? (wat de meesten daar doen, gezien het lage aantal wagens ik daar zie) (voor mij persoonlijk zijn die bijbehorende bezorgkosten een drempel, ik wil gewoon gratis bezorgd)
Vind het trouwens wel echt belachelijk dat ze daar uberhaupt komen, 20 minuten rijden voor 1 adres ergens in de middle of nowhere?
pi_215074666
Ik woon in een buitenwijk in Den Bosch. Zal wel niet echt zijn wat jij bedoelt, ik denk eerder een huisje in de middle of nowhere. Je weet wel, als je 's avonds naar buiten kijkt, dat dan alles zwart en donker is.
Maar goed, ik ga nog steeds zelf mijn boodschappen halen. Soms te voet, soms op de fiets. Ik laat het nooit bezorgen. Ook maaltijden door bezorgdiensten bel ik nooit. Ik doe het liefst nog alles zelf.
Maar ik heb dan ook de tijd hiervoor. Kan me voorstellen dat je als jongere werkende moeder of vader tijd wil besparen op deze manier.

Ik denk dat TS het beste een hele goede en vooral grote vriezer zou moeten aanschaffen.
Zodat je slechts een keer per maand je boodschappen kunt gaan halen bij de dichtsbijzijnde winkels.
Of zelf groenten en fruit verbouwen in een kas of zoiets.
pi_215074725
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Kerem het volgende:
Geen idee wat je nu bedoelt, maar in het buitengebied is voor groente en fruit de boerderijwinkel uiteraard ook een optie en denk vaak dichterbij dan de supermarkt. (en in ieder geval veel minder druk en herie, en verser kan ook niet)

Maar wat is de reden toch zelf te gaan? (wat de meesten daar doen, gezien het lage aantal wagens ik daar zie) (voor mij persoonlijk zijn die bijbehorende bezorgkosten een drempel, ik wil gewoon gratis bezorgd)
Vind het trouwens wel echt belachelijk dat ze daar uberhaupt komen, 20 minuten rijden voor 1 adres ergens in de middle of nowhere?
Als bezorgkosten een probleem zijn voor jou, dan kan je het toch zelf gaan halen.

Ben dan wel benieuwd hoe jij staat tegenover het verkopen via MP. Je biedt iets aan, je hebt een koper en jij verstuurt het tegen de netto prijs, de bezorg- of portokosten betaal je dan ook zelf?
  Spellchecker maandag 23 september 2024 @ 18:50:37 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215074760
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Kerem het volgende:

Ik wil graag zelf mijn boodschappen uitzoeken.
En ik breng meteen mijn glas/plastic weg.

"gezien het lage aantal wagens dat ik daar zie"
jij zit het parkeerterrein in de gaten te houden?
pi_215074761
Voor de meest voorverpakte zooi doe ik gewoon laten bezorgen. Eigenlijk is het vlees en groente wat ik eet ook voorverpakt, heel soms als ik een lekker stuk vlees wil ga ik naar de slager aangezien de opties bij de AH wat beperkt zijn.
pi_215074771
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:50 schreef maily het volgende:

[..]
Ik wil graag zelf mijn boodschappen uitzoeken.
En ik breng meteen mijn glas/plastic weg.

"gezien het lage aantal wagens dat ik daar zie"
jij zit het parkeerterrein in de gaten te houden?
Bezorger neemt statiegeld zooi gewoon mee hoor, lekker makkelijk. Pleur alles in een zakje, zeg tegen bezorger hoeveel er in zit en ze nemen het mee. Scheelt weer sleuren en met zo'n vieze inneemmachine klooien.

Tenzij je afval glas/plastic bedoelt :P
  Spellchecker maandag 23 september 2024 @ 18:52:10 #11
197773 crew  maily
pi_215074775
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:51 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Bezorger neemt statiegeld zooi gewoon mee hoor, lekker makkelijk. Pleur alles in een zakje, zeg tegen bezorger hoeveel er in zit en ze nemen het mee. Scheelt weer sleuren en met zo'n vieze inneemmachine klooien.
Ik heb het niet over statiegeld.
pi_215074777
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef maily het volgende:

[..]
Ik heb het niet over statiegeld.
Zie edit
  Spellchecker maandag 23 september 2024 @ 18:52:53 #13
197773 crew  maily
pi_215074785
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Zie edit
:D

Ja dat bedoel ik dus.
pi_215075012
Hopelijk bezorgt de apotheek ts zijn medicijnen wel in het buitengebied.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215075031
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 19:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hopelijk bezorgt de apotheek ts zijn medicijnen wel in het buitengebied.
Jazeker, alleen helaas is nog altijd niet de juiste pil gevonden.
pi_215075736
In een buitengebied je boodschappen door Picnic laten bezorgen, en een jaar later klagen dat de buurtsuper verdwijnt _O_ _O_
  Moderator maandag 23 september 2024 @ 20:26:37 #17
382129 crew  Donna
pi_215075801
Woonde altijd in buitengebied, maar Picnic kwam gewoon hoor.
Plus, Poiesz en Jumbo ook.
AH helaas niet.
pi_215075805
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 20:20 schreef PotjeSambal het volgende:
In een buitengebied je boodschappen door Picnic laten bezorgen, en een jaar later klagen dat de buurtsuper verdwijnt _O_ _O_
Hier kloppen 2 dingen, niet ten 1ste Picnic bezorgt niet in het buitengebied en wil dat ook niet gaan doen, te duur en duurt te lang.
En die buurtsuper is alang verwoest door die kwallen supermarkten zoals die gele en lichtblauwe.
pi_215075839
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
Woonde altijd in buitengebied, maar Picnic kwam gewoon hoor.
Plus, Poiesz en Jumbo ook.
AH helaas niet.
Gelukkig niet. Zelfde geld voor die DOMBO, failliet moeten ze.
En die crimineel Frits van eerd die moet onder de trein springen.
  maandag 23 september 2024 @ 20:30:29 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215075852
Hier komt op zich de AH wel, maar ik kies toch voor zelf boodschappen doen. De supermarkt zit op 10 minuten loopafstand en daar ga ik gewoon dagelijks naartoe voor mijn boodschappen. Ik ben echt slecht in weekboodschappen plannen en vantevoren bedenken wat ik ga eten. Meestal bepaal ik aan de hand van de korting-stickers wat ik die dag eet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fotograaf maandag 23 september 2024 @ 20:32:48 #21
842 Zorro
Z
pi_215075878
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 19:17 schreef Kerem het volgende:

[..]
Jazeker, alleen helaas is nog altijd niet de juiste pil gevonden.
Pil van Drion heb ik goede verhalen over gehoord
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Spellchecker maandag 23 september 2024 @ 20:59:52 #22
197773 crew  maily
pi_215076110
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Kerem het volgende:

[..]
Ik fiets/wandel vaak in het buitengebied en zie ze simpelweg zelden rijden.

Voor die lichtblauwe en gele kwal supermarkt heb ik een uitgekiend plan deze falliet te krijgen en te laten verdwijnen uit de samenleving. (wat ze zelf ook eerder met Emte en C1000, FoodConnect o.a. gedaan hebben, boontje komt op zijn loontje) Inclusief Vlaanderen en BolDOTcom etc.
Dus nee natuurlijk ga ik daar niks online kopen. Immers wil ik zorgen dat ze 0,00 cent verdienen en failliet gaan.
Kreeg via de pers nog mee dat die lichtblauwe kwal tegenwoordig zelf de Kruidvat voorbij gestreefd in in aantal winkels, bah! Boycotten en laten verdwijnen uit de samenleving dus. Bovendien is het respectloos overal Adolf Hitler (AH) op te zetten.
Hoewel Albert mi best rijmt op Adolf slechts 1 letter in lengte verschilt en AH (Adolf Hitler) de leider was van een misdaad organisatie net als Albert Heijn die ook de leider was en is van een misdaad organisatie zijn gelijknamige supermarkt.p Dus die vergelijking vind ik zelf niet zo vreemd. 2 absolute misdadigers.
Gewoon Albert Zwijn toch?

Hallo Theone688
  maandag 23 september 2024 @ 21:03:04 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215076130
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 20:59 schreef maily het volgende:

[..]
Gewoon Albert Zwijn toch?

Hallo Theone688
Oh, KVG in dat geval?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker maandag 23 september 2024 @ 21:03:15 #24
197773 crew  maily
pi_215076135
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 21:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, KVG in dat geval?
:o
  maandag 23 september 2024 @ 21:08:24 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215076176
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef Kerem het volgende:

[..]
Ik fiets/wandel vaak in het buitengebied en zie ze simpelweg zelden rijden.

Voor die lichtblauwe en gele kwal supermarkt heb ik een uitgekiend plan deze falliet te krijgen en te laten verdwijnen uit de samenleving. (wat ze zelf ook eerder met Emte en C1000, FoodConnect o.a. gedaan hebben, boontje komt op zijn loontje) Inclusief Vlaanderen en BolDOTcom etc.
Dus nee natuurlijk ga ik daar niks online kopen. Immers wil ik zorgen dat ze 0,00 cent verdienen en failliet gaan.
Kreeg via de pers nog mee dat die lichtblauwe kwal tegenwoordig zelf de Kruidvat voorbij gestreefd in in aantal winkels, bah! Boycotten en laten verdwijnen uit de samenleving dus. Bovendien is het respectloos overal Adolf Hitler (AH) op te zetten.
Hoewel Albert mi best rijmt op Adolf slechts 1 letter in lengte verschilt en AH (Adolf Hitler) de leider was van een misdaad organisatie net als Albert Heijn die ook de leider was en is van een misdaad organisatie zijn gelijknamige supermarkt. Dus die vergelijking vind ik zelf niet zo vreemd. 2 absolute misdadigers.
Goh.... je verhaal is bijna hetzelfde als hier:
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:06 schreef maily het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')