Niet zo wanhopig zijn, dat is onaantrekkelijk.quote:Op maandag 23 september 2024 17:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Iedere dag zonder relatie is een dag te lang voor mij.
Hoe moet ik dit probleem oplossen?
Ook een optie, als je blank bent en er voor open staat om naar de Filippijnen o.i.d. te verhuizen.quote:Verhuizen?
Ik uit mijn grote behoefte aan een relatie met iemand alleen op het internet. In reallife probeer ik zelfverzekerd over te komen. Mijn enorme behoefte aan een vriendin laat ik dus niet merken aan de vrouwen in reallife.quote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef fokexpert het volgende:
Minder hopeloos doen. Daar knappen vrouwen op af.
Dat merken ze echt wel.quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mijn enorme behoefte aan een vriendin laat ik dus niet merken aan de vrouwen in reallife.
Omdat ik in een nogal kleine plaats in het noorden van het land woon, dus minder potentiële vriendinnen. In een wat stedelijkere omgeving zijn er meer geschikte vrouwen neem ik aan.quote:Op maandag 23 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:
Verhuizen?
Waarom zou dat een verschil maken?
In TS zijn geval ergens ‘minder mee bezig zijn’. Is niet zijn sterkste kantquote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
Er minder mee bezig zijn, niet te gefrustreerd raken of te wanhopig zoeken dat werkt averechts
Ga daar eerst eens kijken voor je gaat verhuizen.quote:Op maandag 23 september 2024 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik in een nogal kleine plaats in het noorden van het land woon, dus minder potentiële vriendinnen. In een wat stedelijkere omgeving zijn er meer geschikte vrouwen neem ik aan.
ook meer mannen dus de uitkomst blijft hetzelfdequote:Op maandag 23 september 2024 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik in een nogal kleine plaats in het noorden van het land woon, dus minder potentiële vriendinnen. In een wat stedelijkere omgeving zijn er meer geschikte vrouwen neem ik aan.
Dat is het lastige. Ik ervaar gevoelens van eenzaamheid en jaloezie wanneer ik mensen zie met hun partners.quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
Er minder mee bezig zijn, niet te gefrustreerd raken of te wanhopig zoeken dat werkt averechts
Ja, dat ben ik sowieso wel van plan om te doen voordat ik die beslissing neem.quote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ga daar eerst eens kijken voor je gaat verhuizen.
Die signature van je, die staat zeker vol met onzin?quote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is het lastige. Ik ervaar gevoelens van eenzaamheid en jaloezie wanneer ik mensen zie met hun partners.
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?quote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ook meer mannen dus de uitkomst blijft hetzelfde
Dat is lastig, ik heb zelf ook z'n periode gehad dat ik dacht alleen maar stelletjes te zien en dan denk je waarom ik niet maar deze gevoelens helpen je niet in het zoeken naar een partner omdat je dan te gefixeerd raakt erop, ik heb ooit een relatie gekregen in een winkel omdat ik samen met de desbetreffende dame naar dezelfde kaarten aan zoeken was, je raakt in gesprek, ergens wat drinken, en het werd wat, ik was toen helemaal er niet op gericht en dit was spontaan en onverwacht, te geforceerd zoeken werkt averechts, vrouwen voelen dat blijkbaar gewoon aan en dat maakt je voor hun niet aantrekkelijkerquote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is het lastige. Ik ervaar gevoelens van eenzaamheid en jaloezie wanneer ik mensen zie met hun partners.
Satire.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die signature van je, die staat zeker vol met onzin?
Klopt.quote:
Geen idee, misschien moet je dan zelfs emigreren dacht dat in scandanavie er meer vrouwen waren dacht ik maar dat weet ik ook niet zekerquote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?
Het is moeilijk om deze gevoelens te beperken. Ook met de gedachte dat ik in het verleden toen ik nog niet deze sterke behoefte had, ook geen partner kreeg of dat er een leuke single vrouw met mij een uitgebreid gesprek ging houden.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is lastig, ik heb zelf ook z'n periode gehad dat ik dacht alleen maar stelletjes te zien en dan denk je waarom ik niet maar deze gevoelens helpen je niet in het zoeken naar een partner omdat je dan te gefixeerd raakt erop, ik heb ooit een relatie gekregen in een winkel omdat ik samen met de desbetreffende dame naar dezelfde kaarten aan zoeken was, je raakt in gesprek, ergens wat drinken, en het werd wat, ik was toen helemaal er niet op gericht en dit was spontaan en onverwacht, te geforceerd zoeken werkt averechts, vrouwen voelen dat blijkbaar gewoon aan en dat maakt je voor hun niet aantrekkelijker
https://www.google.nl/amp(...)n-zijn-vrouwenstedenquote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |