SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ben gewoon nieuwsgierig haha.quote:Op zondag 22 september 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
MIj boeit me die vent echt niet
Snap ik.quote:
Kan best leuk zijn. Voor mij is dat echt niks...quote:Op zondag 22 september 2024 23:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.verzetsmuseum(...)oor-de-plantagebuurt
Ik wil deze eens doen. Maar zie mezelf al ronddwalen terwijl ik probeer te luisteren en dan bij het verkeerde gebouw staan.
Nu kan er heel veel gebeuren in het leven......quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
altijd voorbereid zijn
ga toch niet zoveel wandelen en dan geen bvotje hebben
@:harrie zou teleurgesteld zijn in me
was je jarig en heb ik dat gemistquote:Op zondag 22 september 2024 23:22 schreef Xilia het volgende:
Was een prima verjaardag, lekker met z'n tweeën koers gekeken, taart gegeten en lekker diner.
quote:Op maandag 23 september 2024 00:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Zit je op dit late uur her en der nog een beetje tietjes te kijken, zie je ineens een meisje voorbij komen met allemaal zwarte haren uit haar navel.
mooie torensquote:Op maandag 23 september 2024 03:31 schreef LTVDK het volgende:
Beetje matig weer vandaag in Chicago
[ afbeelding ]
Ja best mooi zo langs het waterquote:
wat een grotequote:Op maandag 23 september 2024 04:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best mooi zo langs het water
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 23 september 2024 04:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.Covids. BeterechapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het ziet er een beetje kil en verlaten uitquote:Op maandag 23 september 2024 04:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best mooi zo langs het water
[ afbeelding ]
Ah. Geen wonder dat ik me beroerd voel.Oeps. BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het was ook wel een beetje kutweer met stromende regenquote:Op maandag 23 september 2024 04:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ziet er een beetje kil en verlaten uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |