Hij weet het zelf ook niet eens.quote:Op maandag 23 september 2024 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is wel raar dat Ricciardo klaarblijkelijk vrijwel zeker weet dat het zijn laatste GP was maar dat we nog geen officiële statement hebben en Red Bull mensen ook vaag blijven.
Ik ga bijna denken dat er nog discussie is binnen Red Bull over welk zitje Lawson krijgt voor de laatste races en dat er daarom nog niets naar buiten komt.
Denk dat het intern wel beklonken is want anders zat Ricciardo niet huilend in z'n auto, het duurt nog even tot de volgende race dus dat aankondigen kan wat op zich laten wachten.quote:Op maandag 23 september 2024 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is wel raar dat Ricciardo klaarblijkelijk vrijwel zeker weet dat het zijn laatste GP was maar dat we nog geen officiële statement hebben en Red Bull mensen ook vaag blijven.
Ik ga bijna denken dat er nog discussie is binnen Red Bull over welk zitje Lawson krijgt voor de laatste races en dat er daarom nog niets naar buiten komt.
Dan geef je niet zo'n showtje als gisteren na de race. Hij weet het.quote:Op maandag 23 september 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij weet het zelf ook niet eens.
Hij weet hetzelfde als wij. En wat wij weten is dat het hartstikke in de lucht hangt.quote:Op maandag 23 september 2024 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan geef je niet zo'n showtje als gisteren na de race. Hij weet het.
Zou wat zijn, hele pit afscheid van hem genomen, nog een afscheid voor DtS met Lando opgenomen en dan er opeens toch weer zijn in Austin.
Nee dat is gewoon klaar en hij wist het al, wij nog niet.quote:Op maandag 23 september 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij weet hetzelfde als wij. En wat wij weten is dat het hartstikke in de lucht hangt.
Blijft lullig van Red Bull dat ze hem geen fatsoenlijk afscheid gunnen..quote:Op maandag 23 september 2024 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het intern wel beklonken is want anders zat Ricciardo niet huilend in z'n auto, het duurt nog even tot de volgende race dus dat aankondigen kan wat op zich laten wachten.
Ja, denk ik ook, maar uit z'n interviews blijkt ook dat ie er zelf nog niet helemaal zeker van is. Wat daar achter zit ligt helemaal open ter interpretatie, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 23 september 2024 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon klaar en hij wist het al, wij nog niet.
Denk dat dit komt omdat het een nederlaag is voor Christian Horner, dus die houdt eea liever stil.quote:Op maandag 23 september 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blijft lullig van Red Bull dat ze hem geen fatsoenlijk afscheid gunnen..
Wat daar achter zit is dat hij het (kennelijk) niet bekend mag maken, maar dat dat via de officiële weg moet.quote:Op maandag 23 september 2024 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook, maar uit z'n interviews blijkt ook dat ie er zelf nog niet helemaal zeker van is. Wat daar achter zit ligt helemaal open ter interpretatie, maar ook niet meer dan dat.
Zou kunnen inderdaadquote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat dit komt omdat het een nederlaag is voor Christian Horner, dus die houdt eea liever stil.
Hij mag in zijn handjes knijpen dat ze hem als reserve rijder hadden genomen. Anders was het al eerder uit met hem. Heb toen niet zoveel mensen zo dramatisch zien doen als nu. En daar bedoel ik niet jou mee.quote:Op maandag 23 september 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blijft lullig van Red Bull dat ze hem geen fatsoenlijk afscheid gunnen..
Diezelfde Mekiesquote:Op maandag 23 september 2024 17:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Misschien toch voorbarig geweest?
MBS lijkt me niet de persoon om een fout toe te geven. Waarschijnlijk is de FIA nu koortsachtig bezig om een oplossing te vinden waarbij de eer van MBS niet aangetast wordt.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Er wordt idd met twee maten gemeten. Benieuwd of ze die straf intrekken.
straf intrekken zou gezichtsverlies zijn, verder vraag ik mij af hoeveel straffen Yuki inmiddels moet hebben, die vloekt altijd over die boardradio.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Er wordt idd met twee maten gemeten. Benieuwd of ze die straf intrekken.
Max kreeg het juist omdat het niet op de boordradio was.quote:Op maandag 23 september 2024 19:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
straf intrekken zou gezichtsverlies zijn, verder vraag ik mij af hoeveel straffen Yuki inmiddels moet hebben, die vloekt altijd over die boardradio.
Motogp is een tijd geleden overgenomen door Liberty media, dus die beginnen volgend jaar als test met boardradio's.
Dus je moet het aan iemand richten om verlichting te krijgen?quote:Op maandag 23 september 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max kreeg het juist omdat het niet op de boordradio was.
en omdat het niet gericht was tegen iemand werd het een taakstraf in plaats van een boete
Horners lievelingetjes bakten er weer weinig van, Perez was natuurlijk ook dramatisch.quote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat dit komt omdat het een nederlaag is voor Christian Horner, dus die houdt eea liever stil.
Met brave jongetjes ga je niet winnen. Je moet de mazen in de wet vinden. Zeker als de fia sheikh drukker is met woorden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Zie de vleugel (niet de flap). De RBR is stijf terwijl McLaren en Ferrari (verder) doorbuigen. Hopelijk zien we dit over drie weken in de VS bij RBR ook
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |