https://www.wissel.nl/quote:Op zondag 22 september 2024 19:28 schreef BlauweDag het volgende:
Ik heb 100 euro aan cadeaukaarten gekregen maar heb hier 0 interesse in. Is er een slim truukje om die 50 euro te verzilveren?
foutjequote:Op zondag 22 september 2024 19:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zou je 50 euro willen verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij er iets voor betaald dan?quote:
Er wordt niets weggegooid, de winkel pakt gewoon 20% marge en jij krijgt 80% voor iets waar je niets voor betaald heb. Dus je betaald voor de dienst.quote:Op zondag 22 september 2024 21:26 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Nee, maar ik gooi niet graag geld weg.
Dan zoek je zelf iemand die de kaarten t.w.v. ¤100 voor ¤100 wil kopen? Dat is namelijk wat de genoemde site voor je doet (los van het risico dat ze nemen). Die dienst kost geld.quote:Op zondag 22 september 2024 21:26 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Nee, maar ik gooi niet graag geld weg.
quote:Op zondag 22 september 2024 20:54 schreef KrekelJapie het volgende:
Koop een mooie Lego set en verkoop deze over een paar jaar weer tegen 150% van de aankoopprijs als de set niet meer leverbaar is.Inderdaad, investeren in een lego set is waarschijnlijk het slimste wat je kan doen.. Zitten vaak een prima rendement opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The cake is a lie!
Maakt het dan ook uit of deze wel/niet geopend is?quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef ex het volgende:
[..]
Inderdaad, investeren in een lego set is waarschijnlijk het slimste wat je kan doen.. Zitten vaak een prima rendement op
Ongeopend zijn ze meer waard. Liefst kopen met unieks (er zijn minifiguren en bijvoorbeeld dieren die maar 1 keer worden uitgebracht). En anders iets van Starwars, dat is echt iets voor de doelgroep die flink geld uit geeft aan lego.quote:Op maandag 23 september 2024 12:33 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Maakt het dan ook uit of deze wel/niet geopend is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |