SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Is super comfiquote:Op zondag 22 september 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende: [..] Hmm die ken ik niet, maar lijkt me wel comfy.
Ik heb vorig jaar veel deze gedragen bijvoorbeeld Zojuist gevonden bij bonprix: Thermo fleece maillot 140 den (set van 2) https://www.bonprix.nl/pr(...)Media&wkz=94&iwl=513quote:Op zondag 22 september 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende: [..] Denk dat dat op de meeste plekken zo is. En als het een chique hakje is met een bloot voetje dan mag het weer wel blabla
[..] Ohjaaa, die heb ik ook
ook als chillbroek voor thuis, echt heerlijk! Alleen die van mij zijn wel echt super gevoelig voor haakjes, echt van die synthetische stof. Weet niet of ik die snel buiten de deur zou dragen. Is dat bij jou ook of heb je andere? Dan moet ik even shoppen
[..] zijn wel super chill om in te wandelen
![]()
die zien er prima uitquote:Op zondag 22 september 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vorig jaar veel deze gedragen bijvoorbeeld Zojuist gevonden bij bonprix: Thermo fleece maillot 140 den (set van 2) https://www.bonprix.nl/pr(...)Media&wkz=94&iwl=513
Ik heb daar een aantal jaren geleden last van gehad. Toen werd ik ook bijna onwel van de warmte. Flessen water over mij heen om weer af te koelenquote:Op zondag 22 september 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
ijs had dat geloof ik, dat ze niet echt zweet en de warmte niet goed kwijt kan daardoor
Zijn heerlijk zacht ook. Zit een soort vachtje aan de binnenkantquote:
Hmm, lijkt redelijk hetzelfde. Maar thanks, ga kijken of die beter zijnquote:Op zondag 22 september 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Is super comfi
[..]
Ik heb vorig jaar veel deze gedragen bijvoorbeeld Zojuist gevonden bij bonprix: Thermo fleece maillot 140 den (set van 2) https://www.bonprix.nl/pr(...)Media&wkz=94&iwl=513
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue
soppie was mijn bijnaam vroegerquote:
ik durf het niet te vragenquote:
Ze maakte graag schoon?quote:
Er is meer in het leven dan seks, bij de meeste mensen die ik ken tenminstequote:
Het 1 sluit het ander niet uit tochquote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan seks, bij de meeste mensen die ik ken tenminste
Wow!quote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan seks, bij de meeste mensen die ik ken tenminste
hè?quote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit toch
al hebben sommige mensen er moeite mee om niet hun piemel/kut te laten leidenquote:
Ze werd zelfverzekerder, minder geïrriteerd en vrolijker?quote:Op zondag 22 september 2024 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex-vrouw had ook haar oksels tegen zweet laten behandelen maar ik merkte dat wel aan haar karakter.
en daardoor is het nu ook zijn ex. begrijpelijkquote:Op zondag 22 september 2024 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze werd zelfverzekerder, minder geïrriteerd en vrolijker?
Ze drinkt waarschijnlijk ranja met een rietje.quote:Op zondag 22 september 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
afgeleid van sophie, whoehoe spannunnnddd
Zelfverzekerd was ze toch welquote:Op zondag 22 september 2024 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze werd zelfverzekerder, minder geïrriteerd en vrolijker?
quote:Op zondag 22 september 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het weer gehaald vanochtend.
[ afbeelding ]
ijskoude ranjaquote:Op zondag 22 september 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt waarschijnlijk ranja met een rietje.
https://www.zalando.nl/ra(...)n-r5921u02x-m14.htmlquote:Op zondag 22 september 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
https://www.zalando.nl/ra(...)e-r5921u02x-m11.html
Welke kleur is het leukst?
Okequote:Op zondag 22 september 2024 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ra(...)n-r5921u02x-m14.html
de enige met een witte muts
11 minuten en 59 seconden. Net geen wereldrecord. Die blijft in handen van Zifan Cooper-Testquote:Op zondag 22 september 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]nice, gefeli!
Wat was je afstand en snelheid en ben je tevreden?
Hm hangt wel beetje af van wat je verder zoal draagt en je huids- en haarkleurquote:Op zondag 22 september 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
https://www.zalando.nl/ra(...)e-r5921u02x-m11.html
Welke kleur is het leukst?
oh is niet echtquote:Op zondag 22 september 2024 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
11 minuten en 59 seconden. Net geen wereldrecord. Die blijft in handen van Zifan Cooper-Test
quote:Op zondag 22 september 2024 13:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm hangt wel beetje af van wat je verder zoal draagt en je huids- en haarkleur
Ik zou zeggen de grijze of de lichte van de 2 kleuren navy. Maar ms een beetje saaiquote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is niet echt
[..]True!
Mn kleding gaat alle kanten op, dat is lastiger rekening houdenhaar is oranje, huidskleur is gebruikelijk wit
En vind een andere kleur dan zwart wel leuk maarjagooi nu alles maar in mn winkelwagentjes
Duh.quote:
Ik weet het echt niet, er is te veel keusquote:Op zondag 22 september 2024 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de grijze of de lichte van de 2 kleuren navy. Maar ms een beetje saai
ah, dat is niet blijven hangen. Jammer, alternatief was beterquote:Op zondag 22 september 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh.Recent openhart operatie achter de rug en nog meer.
uhuquote:Op zondag 22 september 2024 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Zweten heeft een belangrijke functie.
Daar zou je toch niet aan moeten sleutelen?
goed bezigquote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
Kledingstuk uit Italië gekocht via Vinted, ben benieuwd
Ik zit op de koopstoelquote:
ZOEFFFquote:Op zondag 22 september 2024 15:02 schreef Karzai het volgende:
ik ben rondjes aan het racen op de ps3 en er draait een wasje
die kwamen welles terug bij ikea omdat ze er niet meer onder vandaan konden komenquote:Op zondag 22 september 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit op de koopstoelGisteren al een verzwaringsdeken gekocht, en net 10 winterjassen in de hoop dat er één goede bijzit
Wil nog een fiets en mn oksels laten behandelen en dr martens kopen (denk tweedehands) en had nog wat dingenmaar dit waren de wat grotere aankopen
10 jassenquote:Op zondag 22 september 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit op de koopstoelGisteren al een verzwaringsdeken gekocht, en net 10 winterjassen in de hoop dat er één goede bijzit
Wil nog een fiets en mn oksels laten behandelen en dr martens kopen (denk tweedehands) en had nog wat dingenmaar dit waren de wat grotere aankopen
hahaquote:Op zondag 22 september 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kwamen welles terug bij ikea omdat ze er niet meer onder vandaan konden komen
wat vind je erquote:Op zondag 22 september 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 jassen
sinds gisteren ook eens een vinted account aangemaakt, ben benieuwd
ik koop ook bijna al mn kleding tweedehands, maar in zo'n winkel ben ik uren aan het zoeken of er iets leuks tussenhangt, want niks hangt op maat en sommige dingen zijn echt meukquote:Op zondag 22 september 2024 15:12 schreef Karzai het volgende:
naja je kan soms wel goedkoop wat merkkleding krijgen via vinted, ik koop veel 2e hands
maar dan gewoon bij de kringloop en er zitten hier wel 4 winkeltjes in de buurt die 2ehands kleding verkopen, tis helemaal hip tegenwoordig
ja ze hebben niet alle maten idd, vaak even loerenquote:Op zondag 22 september 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik koop ook bijna al mn kleding tweedehands, maar in zo'n winkel ben ik uren aan het zoeken of er iets leuks tussenhangt, want niks hangt op maat en sommige dingen zijn echt meuk
Als je weet wat je wilt is Vinted vele malen sneller
van de hoeveel?quote:Op zondag 22 september 2024 15:18 schreef Karzai het volgende:
7e geworden met mijn snelste auto een subaru impreza, nog even blijven oefenen
ik vind 10 best veelquote:Op zondag 22 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat vind je eraan?
leuk, wat wil je kopen?
Ohh, hier is het best gebruikelijk om veel te passen voordat ik iets aanschaf. Ik moet zien hoe iets staat om het te kunnen beoordelenquote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind 10 best veel
heb nu eens op de gok wat spijkerbroeken besteld.
een kijken hoe dat gaat ook met bezorgen uit het buitenland. als dat goed gaat, ga ik ook eens verder neuzen
Oh, meedoen is belangrijker dan winnen?quote:
Moet het toch ook als ik er twee bestel, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 22 september 2024 15:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Onhandig lijkt me, dat past niet in 1 of 2 dozen. En een groot deel moet ook weer terug.
Wordt het bezorgd als je niet thuis bent, mag je naar een PostNL-punt drie km verderop.quote:Op zondag 22 september 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet het toch ook als ik er twee bestel, dus dat maakt niet uit
en grootte van doos maakt toch ook niet uit, alsof ik die shit op de fiets ga halen
oh, wilde je er nog iets mee?quote:Op zondag 22 september 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
M'n helixen zijn dichtgegroeid. Wist niet dat dat kon
ik laat het uberhaupt niet thuis bezorgen, dus dit 'probleem' heb ik nietquote:Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het bezorgd als je niet thuis bent, mag je naar een PostNL-punt drie km verderop.
ik zie echt niks want het plaatje is belachelijk groot, maar vast leukquote:Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
Nu 2e maar je hebt verschillende categorieën van auto's die mee mogen doen en circuits
[ afbeelding ]
En je moet rijbewijzen halen enzo, kunt je auto upgraden, het wordt steeds een beetje moeilijker
quote:Op zondag 22 september 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
en grootte van doos maakt toch ook niet uit
Ik welquote:alsof ik die shit op de fiets ga halen
quote:Op zondag 22 september 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie echt niks want het plaatje is belachelijk groot, maar vast leuk
Ahhh, ja dat is een uitdaging andersquote:Op zondag 22 september 2024 15:35 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Ik wel
Dus mede daarom bestel ik geen jassen online. Tenzij een heel dun windjack ofzo. Maar dan gewoon 2 maten voor het passen.
quote:
quote:
ohquote:Op zondag 22 september 2024 15:38 schreef Karzai het volgende:
uitgeraced, eens kijken of ik nog een oestertje open krijg
Ik ook. Maar ik wil ook een jas zien/voelen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, ja dat is een uitdaging anders![]()
Ik vind kiezen lastig omdat er zoveel keus is, als er minder keus was zou ik het makkelijker vinden![]()
[..]
ik heb het op vlieland gedaanquote:Op zondag 22 september 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt in zeeland goed oesters rapen lees ik. @:luctor.et.emergo, heb je dat wel eens gedaan?
Oestersquote:Op zondag 22 september 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt in zeeland goed oesters rapen lees ik. @:luctor.et.emergo, heb je dat wel eens gedaan?
We worden oudquote:
Jup, same. Maar koop jij dan nog regelmatig in de winkel ofzo? Of hoe doe je datquote:Op zondag 22 september 2024 15:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil ook een jas zien/voelen.
Op plaatje kan ie er OK uit zien maar kan maar zo dat als ik hem dan in het echt zie, ik hem niet eens hoef te passen omdat ie IRL gewoon anders (minder leuk) overkomt.
Op bv. Bever.nl hebben ze 500 jassen
Ga je naar hun grote winkel, hebben ze er 22 ofzo. Tja
is het leuk?quote:
Het meeste wel ja.quote:Op zondag 22 september 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, same. Maar koop jij dan nog regelmatig in de winkel ofzo? Of hoe doe je dat
Dat heb ik helaas niet altijd in de hand.quote:Toen ik nog geen auto had liet ik het volgens mij wel gewoon thuisbezorgen op een moment dat ik thuis was
quote:Op zondag 22 september 2024 15:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Het meeste wel ja.
Hoogstens wel eens dat ik iets heb gekocht en dan online meer kleuren zie die ook OK zijn en er dan nog een paar van koop.
[..]
Dat heb ik helaas niet altijd in de hand.
Je raapt ze zo van het wad, je mag een emmertje vol meenemenquote:Op zondag 22 september 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We worden oud![]()
[..]
Jup, same. Maar koop jij dan nog regelmatig in de winkel ofzo? Of hoe doe je dat
Toen ik nog geen auto had liet ik het volgens mij wel gewoon thuisbezorgen op een moment dat ik thuis was
[..]
is het leuk?
Yess, vond je het leuk?quote:Op zondag 22 september 2024 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je raapt ze zo van het wad, je mag een emmertje vol meenemen
Valt mee. Recent nog een berg verschillende tshirts gekocht maar wel allemaal verschillende kleuren, wel een paar zelfde model in meerdere kleuren. Waarom niet. Als het goed zit, zit het goed.quote:Op zondag 22 september 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]zie nu zo'n echte 'mannen'kledingkast voor me met veel van dezelfde kledingstukken maar dan gewoon 10x zwart en nog 2x groen oid voor de afwisseling
Woon je nog steeds in de leukste stad van Brabant?quote:Op zondag 22 september 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We worden oud![]()
[..]
Toen ik nog geen auto had liet ik het volgens mij wel gewoon thuisbezorgen op een moment dat ik thuis was
[..]
is het leuk?
Helmond?quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in de leukste stad van Brabant?
quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Dam tot dam stilgelegd
Wanne homo's daar@:haags
quote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in de leukste stad van Brabant?
was ook echt geen oordeelquote:Op zondag 22 september 2024 16:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Valt mee. Recent nog een berg verschillende tshirts gekocht maar wel allemaal verschillende kleuren, wel een paar zelfde model in meerdere kleuren. Waarom niet. Als het goed zit, zit het goed.
oh dat door de modder baggeren klinkt ook wel leukquote:Op zondag 22 september 2024 16:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoor, je moet eerst even door de modder baggeren maar ze liggen vlakbij
Naar mannen-maatstaven houd ik wel veel van shoppen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was ook echt geen oordeellijkt me super chill als je neit zo van shoppen houdt maar ook niet iedere dag dezelfde outfit aan wil doen
Nee, nog nooit oesters gegeten. Dat trekt me niet zo eigenlijk. Mossels heb ik ook niets mee, die wel eens gegeten, maar vind ik niet bijzonder smaken.quote:Op zondag 22 september 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Een nep Zeeuwel.quote:Op zondag 22 september 2024 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog nooit oesters gegeten. Dat trekt me niet zo eigenlijk. Mossels heb ik ook niets mee, die wel eens gegeten, maar vind ik niet bijzonder smaken.
Oeh, leukquote:Op zondag 22 september 2024 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Naar mannen-maatstaven houd ik wel veel van shoppen.
ahhh, jammerr. Maar is ook voorbij denk ikquote:Op zondag 22 september 2024 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n lila buitenkleed al opgeruimdNu was hij droog, als het de hele week gaat regenen wordt het wat lastiger oprollen en opbergen.
Kan ik me iets bij voorstellen, ik vind ze wel lekker maar ook wel erg prijzig voor wat je krijgt qua smaakbelevingquote:Op zondag 22 september 2024 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog nooit oesters gegeten. Dat trekt me niet zo eigenlijk. Mossels heb ik ook niets mee, die wel eens gegeten, maar vind ik niet bijzonder smaken.
ik zou het vooraf al niet kopenquote:Op zondag 22 september 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb Beetlejuice Fanta gekocht maar die roze is echt niet te hachelen.
oh ik wel want kekke kleurtjesquote:
Best bijzonder om dit op leeftijd te kopen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb Beetlejuice Fanta gekocht maar die roze is echt niet te hachelen.
Ik vind mannen die dat niks vinden echt treurneuzen. Het type dat echt 1x p/j verplicht met zijn wijf op pad gaat en dan brommend en mopperend 1 ding koopt ofzo.quote:
best bijzonder om keuzes niet te maken op basis van wat je zelf zou willen, heb je geen eigen wil/mening/smaak hoe je het ook wil noemenquote:Op zondag 22 september 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best bijzonder om dit op leeftijd te kopen.
Ik heb al hele leuke lampjesquote:Op zondag 22 september 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, leuk
[..]
ahhh, jammerr. Maar is ook voorbij denk ikmisschien leuke lampjes ophangen buiten om de gezelligheid te behouden?
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, ik vind ze wel lekker maar ook wel erg prijzig voor wat je krijgt qua smaakbeleving
Nou dan mis je ook niks
Noem je me nou oud?quote:Op zondag 22 september 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best bijzonder om dit op leeftijd te kopen.
waar komt deze haat vandaan, nou en?quote:Op zondag 22 september 2024 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind mannen die dat niks vinden echt treurneuzen. Het type dat echt 1x p/j verplicht met zijn wijf op pad gaat en dan brommend en mopperend 1 ding koopt ofzo.
Daar zit volgens mij altijd iets achter, een dieper gelegen onzekerheid o.i.d.
Nou ja ik wilde het omdat Beetlejuice erop staat. Ze hadden alleen Winona Ryder niet.quote:Op zondag 22 september 2024 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wel want kekke kleurtjesvind frisdrankjes sowieso wel leuk
DAAROVER GESPROKEN
de craft fris is in de aanbieding vandaag nog bij de appie, iemand die nog iets kan aanbevelen?
heb je de magnetron al gebruikt?quote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
"Ah nee dit kan echt niet, ik ben echt te oud voor dit blikje Fanta. Op mijn leeftijd moet ik twee schoolgaande kinderen hebben en in een rijtjeshuis wonen en m'n huis vol hebben hangen met live laugh love."
Ik was gvd te jong voor de eerste Beetlejuice en nu ben ik weer te oud voor de tweedequote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetlejuice Fanta is wel een klein beetje de bedoeling dat pubers dat kopen.
Oehhh, pics? Of pics als ze hangen?quote:Op zondag 22 september 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al hele leuke lampjesvan de
HEMA
en de
ikea
denk dat een bedrijf gewoon zo veel mogelijk wil verkopen en het niet zo kan schelen of dat iemand is van 50 jaar oud of 100 of 10quote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetlejuice Fanta is wel een klein beetje de bedoeling dat pubers dat kopen.
Ja al een paar keer! Ontdooien gaat prima, is alleen even kijken hoe dat gaat want hij heeft geen standen met Watt. Dus ik heb een stoommaaltijd die op 700 watt moet en dat is volgens mij p80quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je de magnetron al gebruikt?
quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De bank ligt nu al helemaal vol.
:$ op zich nietquote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar komt deze haat vandaan, nou en?
Laat die mensen lekker in hun waardeze doen jou toch niks aan
hmm ja dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 22 september 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja al een paar keer! Ontdooien gaat prima, is alleen even kijken hoe dat gaat want hij heeft geen standen met Watt. Dus ik heb een stoommaaltijd die op 700 watt moet en dat is volgens mij p80
en nu het blikje bewaren?quote:Op zondag 22 september 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde het omdat Beetlejuice erop staat. Ze hadden alleen Winona Ryder niet.
oehhh, wat mooiquote:
Oh god ga je nu alles analyseren?quote:Op zondag 22 september 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
maar goe, jij hebt geen eigen mening dat je je zo vastklampt aan wat jij denkt dat 'hoort'? @:uitstraling
of hoe komt dat? Of voel je je daar het meest comfortabel bij oid?
wat bedoel je precies met alles?quote:Op zondag 22 september 2024 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh god ga je nu alles analyseren?
quote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, pics? Of pics als ze hangen?lampjes zijn zo leuk
dat is ook echt gezellig in de decembermaand, ineens overal die lampjes
[..]
Heb je ook al Aziaten gezien?quote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
ik zag hier vandaag ook halloween versiering in een winkel
Ik heb er nog meer maar daar heb ik geen foto's vanquote:
Oehhhquote:Op zondag 22 september 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer maar daar heb ik geen foto's vanook van die fakkels in allerlei kleurtjes en nu ook lampjes van pompoenen en spoken.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou echt meteen een klacht indienen als ik er meer dan tien zag
zeker, life of a miljonairquote:Op zondag 22 september 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vet he![]()
morgen ga ik smurfen bij het zwembad
ik heb geen idee maar ze komen echt werkelijk uit elke hoekquote:Op zondag 22 september 2024 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking hell, waar komen ze vandaan hè?
Als ik dat een middag doe dan voelt dat goed maar daarna ben ik helemaal opgefokt alsof ik energie teveel heb.quote:Op zondag 22 september 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vet he![]()
morgen ga ik smurfen bij het zwembad
dat probleem ken ik nietquote:Op zondag 22 september 2024 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik dat een middag doe dan voelt dat goed maar daarna ben ik helemaal opgefokt alsof ik energie teveel heb.
Vrouwen zijn daar lopende kippenhokken en na het avondeten hebben ze weinig anders meer te doen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking hell, waar komen ze vandaan hè?
Dit gaat genieten worden.quote:Op zondag 22 september 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
op de 44ste verdieping hoor je nog steeds auto geluiden en dat fluitje van die man die beneden het verkeer aan het regelen is bij de markt
Ja dat doen ze hè?quote:Op zondag 22 september 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
op de 44ste verdieping hoor je nog steeds auto geluiden en dat fluitje van die man die beneden het verkeer aan het regelen is bij de markt
Man met fluitje op een kruispunt gevonden onder een piano.quote:Op zondag 22 september 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Man met fluitje midden op straat vermoord in Bangkok.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Man met fluitje midden op straat vermoord in Bangkok.
Jawel, best vaak, die zit standaard in alle straatautomaten in Japan.quote:Op zondag 22 september 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand frisdrank met yuzu ooit opik kan me er niks bij voorstellen
quote:Op zondag 22 september 2024 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man met fluitje op een kruispunt gevonden onder een piano.
oke maar jij hebt geen mening dus boeiendquote:Op zondag 22 september 2024 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, best vaak, die zit standaard in alle straatautomaten in Japan.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:55 schreef Karzai het volgende:
Yuzu is een citrusvrucht die voornamelijk voorkomt in China, Japan en Korea. Het lijkt op een clementine, maar is iets groter en lichter van kleur. De smaak van yuzu is een mix van citroen, grapefruit, limoen en mandarijn, maar dan wat milder12.
Yuzu wordt vaak gebruikt in zowel zoete als hartige gerechten, vooral in de Japanse keuken. Het sap en de geraspte schil geven een heerlijke aroma aan gerechten en dranken. Je kunt het bijvoorbeeld gebruiken in dressings, marinades, of zelfs in cocktails1.
Heb je yuzu al eens geprobeerd?
jammer, ik ga het gewoon proberen. Klinkt wel lekker frisquote:
Ik heb de allerbeste mening van iedereen maar jij hebt je oren verkeerd om staan.quote:Op zondag 22 september 2024 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar jij hebt geen mening dus boeiend
quote:Op zondag 22 september 2024 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de allerbeste mening van iedereen maar jij hebt je oren verkeerd om staan.
Maak gewoon eens vrede daar leer je van.quote:Op zondag 22 september 2024 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ja das jou mening.quote:Op zondag 22 september 2024 16:58 schreef Crack_ het volgende:
ik heb drie verschillende op het oog en nog wat kombucha drankjesgenietennn
Oke, voor iemand met een allerbeste mening lijkt deze vraag me best makkelijk?quote:Op zondag 22 september 2024 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de allerbeste mening van iedereen maar jij hebt je oren verkeerd om staan.
Waarom klamp je je vast aan door de maatschappij bedachte sociale regels als je zo'n sterke eigen mening hebt? En waarom vind je dat andere mensen zich aan deze norm zouden moeten houden?quote:Op zondag 22 september 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
maar goe, jij hebt geen eigen mening dat je je zo vastklampt aan wat jij denkt dat 'hoort'? @:uitstraling
of hoe komt dat? Of voel je je daar het meest comfortabel bij oid?
je moet niks?quote:Op zondag 22 september 2024 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ja das jou mening.
Wat moeten wij daar mee?
quote:Op zondag 22 september 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, voor iemand met een allerbeste mening lijkt deze vraag me best makkelijk?
[..]
Waarom klamp je je vast aan door de maatschappij bedachte sociale regels als je zo'n sterke eigen mening hebt? En waarom vind je dat andere mensen zich aan deze norm zouden moeten houden?
En again, als je geen antwoord hebt is dat ook goed hoor.
Wilde net zeggen, ik noem het japanse citroen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, best vaak, die zit standaard in alle straatautomaten in Japan.
Nee hij heeft alleen maar feitenquote:Op zondag 22 september 2024 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij heeft alleen maar feiten
Ergens wel lekker want dan heb je goed genoten van je weekendquote:Op zondag 22 september 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga vermoeider het weekend uit als in.
Pure chocolade als ijs is dan wel heel erg lekkerquote:Op zondag 22 september 2024 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier bij de ijssalon yuzu-ijs. Niet geprobeerd vrijdag want ik werd afgeleid door de smaak pure chocola.
Fijn flash, daar krijg je weer energie vanquote:Op zondag 22 september 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in ieder geval goed genoten van het weekend. En morgen ben ik ook nog vrij
Trek maar snel die pieper uit je broekzak. Voor je het weet heb je geen ballen meer.quote:Op zondag 22 september 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Er vloog net een militair vliegtuig over. Moet ik me zorgen maken?
lekker hoor waar ben je geweest?quote:Op zondag 22 september 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in ieder geval goed genoten van het weekend. En morgen ben ik ook nog vrij
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaatoch, wel lekker dansbaar, beetje barbie muziek iddquote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik hun live gezien afgelopen zomer, het was super interessant om naar te kijken
kon zo door naar eurovision
jaquote:Op zondag 22 september 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
ik vind deze wel leuk , ook een plaatje van gekochtquote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik hun live gezien afgelopen zomer, het was super interessant om naar te kijken
kon zo door naar eurovision
Oh, dat ken ik niet zo. Eens beluisterenquote:Op zondag 22 september 2024 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind deze wel leuk , ook een plaatje van gekocht
die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 22 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet zo. Eens beluisteren
Ik ben op dit moment fan van FAT DOG
![]()
![]()
![]()
Jij altijdquote:Op zondag 22 september 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat jij ze opzich ook wel leuk vindt, is best toegankelijk en blij en dansbaarquote:
ja lekker muziek, deze vind ik ook goed, dank voor de goede tips, zo kom je nog eens wat nieuwe muziek tegenquote:Op zondag 22 september 2024 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat jij ze opzich ook wel leuk vindt, is best toegankelijk en blij en dansbaar
Dan raad ik je Dark aan. Daarbij vergeleken is Lost een aflevering van Paw Patrol.quote:Op zondag 22 september 2024 17:57 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Oh ja, die serie waar werkelijk geen touw aan vast te knopen was.
Skylar is echt cutequote:Op zondag 22 september 2024 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan raad ik je Dark aan. Daarbij vergeleken is Lost een aflevering van Paw Patrol.
Nieuw? Het origineel is uit 1982. Was zijn tijd ver vooruit. Goed album vind ik.quote:Op zondag 22 september 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja lekker muziek, deze vind ik ook goed, dank voor de goede tips, zo kom je nog eens wat nieuwe muziek tegen
Kate was ook echt cutequote:
quote:Op zondag 22 september 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja lekker muziek, deze vind ik ook goed, dank voor de goede tips, zo kom je nog eens wat nieuwe muziek tegen
Niet zo oud doenquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw? Het origineel is uit 1982. Was zijn tijd ver vooruit. Goed album vind ik.
Oud? Breed muzikaal georiënteerd bedoel je.quote:
óókquote:Op zondag 22 september 2024 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oud? Breed muzikaal georiënteerd bedoel je.
quote:
op deze kan je ook wel lekker dansenquote:
Dark is echt heel gaafquote:Op zondag 22 september 2024 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan raad ik je Dark aan. Daarbij vergeleken is Lost een aflevering van Paw Patrol.
Absoluut. 1899 ook gezien? Vond ik ook tof.quote:
Nee. Zal het op de lijst zetten als ik het niet vergeet.quote:Op zondag 22 september 2024 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. 1899 ook gezien? Vond ik ook tof.
Wel heel langzaam danquote:Op zondag 22 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook naar dat level aan het klimmen
Tot binnenkort dan.quote:Op zondag 22 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook naar dat level aan het klimmen
Dat ken ik dan weer niet. Die noteer ik op de lijst.quote:Op zondag 22 september 2024 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Zal het op de lijst zetten als ik het niet vergeet.
The strain vond ik ook erg cool.
Over 8 jaar ben je ook oudquote:Op zondag 22 september 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb geen haastlekker chillie aan
Tot snellll, reserveer alvast een goed plekje voor mij als dat kan?quote:
zo klinkt het inderdaad alsof het nog heel lang duurt maar wij weten allemaal dat dit drie keer blinken met je ogen isquote:
Ja en dan knipper je drie keer. Is het zover, nies je een keer en schiet het zo in je rugquote:Op zondag 22 september 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot snellll, reserveer alvast een goed plekje voor mij als dat kan?
[..]
zo klinkt het inderdaad alsof het nog heel lang duurt maar wij weten allemaal dat dit drie keer blinken met je ogen is
quote:Op zondag 22 september 2024 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan knipper je drie keer. Is het zover, nies je een keer en schiet het zo in je rug
Krijg de pestquote:Op zondag 22 september 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dr_flash @:nattekat @:zipportal @:wereldgozer gefeliciteerd allen.
Ik heb net eindelijk weer mijn korte broek aan./ in Frankrijk heel de tijd op begraafplaatsen gelopen en zo. Gewoon lange broek aan dus.quote:Op zondag 22 september 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben rebels. Ik heb nog steeds een korte broek aan. Dat zal ze leren
quote:Op zondag 22 september 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net eindelijk weer mijn korte broek aan./ in Frankrijk heel de tijd op begraafplaatsen gelopen en zo. Gewoon lange broek aan dus.
ja als je nou netkousen aan had werd het nog een spannend verhaalquote:Op zondag 22 september 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net eindelijk weer mijn korte broek aan./ in Frankrijk heel de tijd op begraafplaatsen gelopen en zo. Gewoon lange broek aan dus.
Nee ik ben vet lelijk.quote:Op zondag 22 september 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja als je nou netkousen aan had werd het nog een spannend verhaal
Mocht het je nou lukken om een pechvogel te vinden die ook oprecht een relatie met jou wil beginnen, dan wens ik je echt alle geluk toequote:Op zondag 22 september 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
De vrije singles zijn op, krijg iemand die ik al eens gezien heb
quote:Op zondag 22 september 2024 19:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje te dik misschien maar lelijk ook weer niet
Dankje. Denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Mocht het je nou lukken om een pechvogel te vinden die ook oprecht een relatie met jou wil beginnen, dan wens ik je echt alle geluk toe
ik hoor je overmorgen wel weerquote:Op zondag 22 september 2024 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlijke dag was het vandaag. Helemaal klaar voor de herfst die morgen begint.
hoe was de test?quote:Op zondag 22 september 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot snellll, reserveer alvast een goed plekje voor mij als dat kan?
[..]
zo klinkt het inderdaad alsof het nog heel lang duurt maar wij weten allemaal dat dit drie keer blinken met je ogen is
Heb je nu al Tinder uitgespeeld? En dan nul matches?quote:Op zondag 22 september 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
De vrije singles zijn op, krijg iemand die ik al eens gezien heb
nog een rondje met Drogepoes proberenquote:Op zondag 22 september 2024 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nu al Tinder uitgespeeld? En dan nul matches?
#metooquote:Op zondag 22 september 2024 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlijke dag was het vandaag. Helemaal klaar voor de herfst die morgen begint.
Hehequote:Op zondag 22 september 2024 20:12 schreef Karzai het volgende:
zo ik sluit af morgen weer vroeg op enzo, nog een beetje tv kijken de rest van de avond
Overschot affakkelen via de trekduwstang heujjquote:Op zondag 22 september 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe veel gram proteïne per dag is goed voor je?
- ja
quote:Op zondag 22 september 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overschot affakkelen via de trekduwstang heujj
Moet nog 1 aflevering.quote:Op zondag 22 september 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips hoe ver ben met je met die serie over de Menéndez broers.
Ga slapen johquote:Op zondag 22 september 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie de belangrijkste gebeurtenissen van de laatste decennia?
Jaren'
60 seksuele revolutie
70 bloedneuzen VS in Vietnam en Iran
80 val van het communisme
90 de Hubble
00 9-11
10 Islamitische gekte
Het hoort bijna allemaal wel bij elkaar.quote:Op zondag 22 september 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Jaren'
60 seksuele revolutie
70 bloedneuzen VS in Vietnam en Iran
80 val van het communisme
90 de Hubble
00 9-11
10 Islamitische gekte
Ja alles grijpt altijd in elkaar over de tijd heen.quote:Op zondag 22 september 2024 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoort bijna allemaal wel bij elkaar.
De VS is de Root of all evil..quote:Op zondag 22 september 2024 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoort bijna allemaal wel bij elkaar.
quote:Op zondag 22 september 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Jaren'
60 Maanlanding
70 Vietnam / Afghanistan-oorlog, grootmachten die niet zomaar alles winnen.
80 AIDS epidemie
90 opkomst van Internet
00 definitieve einde groei welvaart die na 1945 begonnen was
10 Opkomst social media, iedere mongool vindt maar dat ie zelf overal alles van weet
20 Iedereen die vergeten is hoe kut het leven was voor vaccins
30 Mensheid is toe aan een lekker fris resetje
Wat een aso'squote:Op zondag 22 september 2024 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Oei, we gaan weer op strijdGemeentemensen hebben mijn tuinhekje kapot gemaakt (en afval achtergelaten in mn tuin en een tuinstoel neergezet op mn zonnehoed-plantjes
![]()
) en daarna lullig gerepareerd en lullig gereageerd
'jaaa hier moeje het maar mee doen, je dach zeker dat je een heel nieuw hek zou krijge!!!'
Heb heel die man nooit gesproken joh
Zit je nou gewoon verhalen te verzinnen?quote:Op zondag 22 september 2024 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Oei, we gaan weer op strijdGemeentemensen hebben mijn tuinhekje kapot gemaakt (en afval achtergelaten in mn tuin en een tuinstoel neergezet op mn zonnehoed-plantjes
![]()
) en daarna lullig gerepareerd en lullig gereageerd
'jaaa hier moeje het maar mee doen, je dach zeker dat je een heel nieuw hek zou krijge!!!'
Heb heel die man nooit gesproken joh
Geloof ik niet. Daarom ook daar begonnen.quote:
houdt het leven spannendquote:
Oeps, betraptquote:Op zondag 22 september 2024 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon verhalen te verzinnen?
Maar nooit veroordelen de schijnheil.quote:Op zondag 22 september 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Zwakzinnige kut![]()
Aboutaleb dag na steekpartij Erasmusbrug, "Ik roep tientallen keren per dag Allahoe Akbar"
MIj boeit me die vent echt nietquote:Op zondag 22 september 2024 23:03 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd of P. Diddy ooit nog vrij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |