Daar kom ik niet dus ik was mijn handen in onschuld.quote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen met die VBL act?
quote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen met die VBL act?
En 28 seconden!quote:
Zo simpel kom je er niet van afquote:Op zondag 22 september 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kom ik niet dus ik was mijn handen in onschuld.
Oh jawel hoorquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 13:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar begrijp ik nu dat regen onderweg is?
Ja, er hangt wel wat boven Belgiëquote:Op zondag 22 september 2024 13:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar begrijp ik nu dat regen onderweg is?
Oh, geen last van.quote:Op zondag 22 september 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, er hangt wel wat boven België
Ik zit altijd binnenquote:Op zondag 22 september 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet. Ik raad aan om binnen te kijken.
Is toch altijd het gevalquote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Hmmm meende zoiets net te horen maar elders lees ik inderdaad dat de verwachting is dat het droog gaat blijven.
Precies op tijdquote:
Ik hoop op een mooie race waarbij niet gehoopt hoeft te worden op incidentenquote:Op zondag 22 september 2024 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
Hopelijk kan Max hem meteen bij de start ernaast zetten. Als je er dan samen af gaat is het ook helemaal ok.
Hoi jijquote:
ik zie dan toch liever dat ham en nor in de clinch liggenquote:Op zondag 22 september 2024 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
Hopelijk kan Max hem meteen bij de start ernaast zetten. Als je er dan samen af gaat is het ook helemaal ok.
Ik denk dat Hamilton Norris gaat helpen. Britten onder elkaar en zo.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dan toch liever dat ham en nor in de clinch liggen
en Max gewoon weg rijdt
Gezien Norris zijn start trackrecord lijkt mij dat de meest logische optie.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dan toch liever dat ham en nor in de clinch liggen
en Max gewoon weg rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |