Héél logisch dat je die tijd benut met het verbouwen van andere huizen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
We hadden wat tijd tussendoor dat er niet gebouwd kon worden aan het nieuwe huis. Levering van stenen die drie maanden duurde, langdurige regenval en vorst waardoor we niet verder met dak konden.
Mijn vriendin is heel slecht in stil zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Héél logisch dat je die tijd benut met het verbouwen van andere huizen.
Sorry, wat laat.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:56 schreef Managarm het volgende:
@:Faithy Hoe is het bij jullie? Ik zie brand in de buurt, en fors ook.
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:17 schreef Managarm het volgende:
Trip naar Engeland was van korte duur, na 40 kilometer begaf de motor van de Mazda het. Vervelend, nu naar andere auto aan het kijken.
Liesbeth ging een vriend wegbrengen naar Engeland, Exeter.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Waar in Engeland zouden jullie naartoe?
6 uur wachtenquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Liesbeth ging een vriend wegbrengen naar Engeland, Exeter.
Wel goed dat het dichtbij gebeurde, in Spanje of Frankrijk was minder geweest. Kennis van ons heeft aanhanger opgehaald, auto met sleepwagen naar garage (waarbij de sleepwagen pas na 6 uur kwam, lang leve domme mensen bij het callcenter van de verzekering).
Heel veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 27 september 2025 06:58 schreef Managarm het volgende:
Ze is 87 geworden, de laatste vijf jaar in een verzorgingshuis (mijn moeder had Alzheimer).
Ik heb haar maandag nog even gesproken, mijn broer was bij haar op bezoek. Afstand vind ik niet echt een probleem, een echt gesprek voeren was het laatste jaar steeds moeilijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |