Snap ik helemaal, hoor. Voorlopig is Alberto mijn favoriet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mijn eigen plezier ga ik er altijd vanuit dat zulke programma's echt zijn
Ja, en ik heb een zwak voor Dominiquequote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, hoor. Voorlopig is Alberto mijn favoriet.
Hier ook, lekker ook dat de oplevering is gelukt. Heeft hij goed gedaan met wat extra handjes inschakelenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, hoor. Voorlopig is Alberto mijn favoriet.
Oh, die heeft ook de gunfactor met zijn blije hoofd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een zwak voor Dominique
Ik vind dat Alberto mag winnen voor mij. Alleen Do vind ik zo'n leuke gast
De uitdrukking "blij ei" is helemaal op hem gebaseerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, die heeft ook de gunfactor met zijn blije hoofd.
Hahaha, ja, als partner lijkt ie mij verschrikkelijk, de neiging om die lach van zijn smoel te slaan, hahahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De uitdrukking "blij ei" is helemaal op hem gebaseerd
Do is een beetje te lief en wil graag iedereen voor zich winnen. Dat zag je ook dat hij met goede bedoelingen met Kelly ging overleggen zodat elk koppel nog in de race bleven. Compleet fout ingeschat en daar trappen die twee koppels nooit in natuurlijk. Ben bang dat zijn goede bedoelingen zijn kop gaan kosten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een zwak voor Dominique
Ik vind dat Alberto mag winnen voor mij. Alleen Do vind ik zo'n leuke gast
Die Eva (zo heette ze toch?) is wel een perfecte partner voor hem. Dominantjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, als partner lijkt ie mij verschrikkelijk, de neiging om die lach van zijn smoel te slaan, hahahaha
Helemaal goed, zo zie ik het ook, een vrolijke flierefluiter.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die Eva (zo heette ze toch?) is wel een perfecte partner voor hem. Dominantje
Ik kan me wel voorstellen dat als er echt iets ernstigs is je niks aan hem hebt, dat bleek wel toen hij bouwmeester was. Hij is iemand waar je niet op kan bouwen, niet onbetrouwbaar, maar te flierefluiterig
Hij is ook nogal jong toch. Hij en zij waren toch studenten (wat moeten studenten in hemelsnaam met zo'n kast van een huis. Denk dat ik me vergis hierin)?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helemaal goed, zo zie ik het ook, een vrolijke flierefluiter.
Ik ben vergeten wat voor werk hij doet maar hij is zo iemand die als je iets niet echt wil kopen het toch wel doet omdat het zo'n aardige peer isquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die Eva (zo heette ze toch?) is wel een perfecte partner voor hem. Dominantje
Ik kan me wel voorstellen dat als er echt iets ernstigs is je niks aan hem hebt, dat bleek wel toen hij bouwmeester was. Hij is iemand waar je niet op kan bouwen, niet onbetrouwbaar, maar te flierefluiterig
Hahaha iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat voor werk hij doet maar hij is zo iemand die als je iets niet echt wil kopen het toch wel doet omdat het zo'n aardige peer is
Nee, je vergist je niks, ik snap daar ook geen bal van. Wat ik vermoed dat Roberto door de productie de gunfactor krijgt en met hem is er niet zoveel te verliezen, die woont als vrijgezel een paar maanden gratis en binnen no-time heeft ie keus uit 200 vrouwen. Let maar op, dat mag dan weer niet van die Talpa-clausule.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is ook nogal jong toch. Hij en zij waren toch studenten (wat moeten studenten in hemelsnaam met zo'n kast van een huis. Denk dat ik me vergis hierin)?
Oh dat geloof ik graag, maar zal niet alleen de toon van de stem zijn maar ook de manier waaropquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha idd
(zo ben ik ook. Heb een tijd callcenterwerk gedaan en verkocht als een malle door de toon van mijn stem oid? Geen flauw idee. Dat zie ik hem ook wel doen)
Dan vind ik het bijzonder dat die twee mee mogen doen. Leuk hoor zo'n kast van een huis. Alleen lichte discomfort tijdens het studeren hoort er toch bij? Half Groningse studenten betalen zich tegenwoordig blauw aan een kamer (sommigen zelf het dubbele wat ik betaal voor een drieslaapkamerwoning, als ze al een kamer krijgen). Ik snap ze het proberen, alleen het "voelt" niet eerlijk aan. Dan gun ik het een Roberto het meerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, je vergist je niks, ik snap daar ook geen bal van. Wat ik vermoed dat Roberto door de productie de gunfactor krijgt en met hem is er niet zoveel te verliezen, die woont als vrijgezel een paar maanden gratis en binnen no-time heeft ie keus uit 200 vrouwen. Let maar op, dat mag dan weer niet van die Talpa-clausule.
Vind ik ook, een vreemd soort directe intuitie, zo van 'die mag ik niet'. Combinatie van zaken. Die scene van Natasja met Kaylee op dat strandje vond ik tenenkrommend, en toch geloof ik dat de emoties in het moment van opnames oprecht waren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag, maar zal niet alleen de toon van de stem zijn maar ook de manier waarop
Dat vond ik ook wel weer zo'n "TV maken" momentje, de vader om de hand van zijn dochter vragen is al bizar ouderwets, maar in dit geval gaat het om een vader die ze amper kent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien spijt vanwege zijn vraag om de hand van Kelly aan zijn schoonvader.
Tenenkrommende teevee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel weer zo'n "TV maken" momentje, de vader om de hand van zijn dochter vragen is al bizar ouderwets, maar in dit geval gaat het om een vader die ze amper kent.
Eigenlijk bijna alles, als kijker moet je echt tussen de regels (kijkmomenten) doorkijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja...maar die Picknick met Natasja vond ik ook zo verschrikkelijk
En die bezoekje aan buurtdingen, van "als wij hier wonen" etc
Hahha ja, daarom Fok ondertussen of een tijdschrifjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles, als kijker moet je echt tussen de regels (kijkmomenten) doorkijken.
Dat geldt toch voor alle deelnemers? Niemand heeft zo'n groot huis nodig, ook Kaylee en Leroy niet die wel graag doen alsof hun arme kindertjes nu een vreselijke jeugd hebben doordat ze in een standaard huis opgroeien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is ook nogal jong toch. Hij en zij waren toch studenten (wat moeten studenten in hemelsnaam met zo'n kast van een huis. Denk dat ik me vergis hierin)?
Zeumeren (waar Natasha en Kaylee picknickten) is wel echt leuk trouwens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja...maar die Picknick met Natasja vond ik ook zo verschrikkelijk
En die bezoekje aan buurtdingen, van "als wij hier wonen" etc
Ja, maar voor een student vind ik het extreem decadent. In die jaren leer je omgaan met geld, verantwoordelijkheden etc. Ze missen gewoon basis levenslessen hierdoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle deelnemers? Niemand heeft zo'n groot huis nodig, ook Kaylee en Leroy niet die wel graag doen alsof hun arme kindertjes nu een vreselijke jeugd hebben doordat ze in een standaard huis opgroeien.
Zo'n huis is leuk, dat staat buiten kijf, maar dat geldt voor alle deelnemers, ook voor Dominique en Eva, en Daniël en Kisha.
Maar niemand heeft zo'n groot huis nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |