Ze willen allemaal winnen maar niet werkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Na tig waarschuwingen van Wim klussen ze nog als een bus Vim. Totáál geen haast. Roberto is de enige die hard doorwerkt. Niet te geloven.
Leek mij een beetje gescript die mededeling van Wim. Iedereen ging gelijk (en mag blijkbaar) vrienden en familie optrommelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:38 schreef NedKelly het volgende:
(ik kijk nu pas)
Wat een gejank over hoe demotiverend het gesprek met Wim was.
Uh nee, daarna moet je juist denken: shit, we moeten echt even wat tandjes bij zetten, dan halen we het, we zullen het hem eens even laten zien.
Maar nee, demotiverend....
Een dag met die vrienden en familie zal ook wel een verloren dag zijn. Veel geklets en weinig werk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Leek mij een beetje gescript die mededeling van Wim. Iedereen ging gelijk (en mag blijkbaar) vrienden en familie optrommelen.
Ben benieuwd naar de moeder van Kaylee die net zo lekker gek als zij.
Ze drukten mooi hun snor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ze zo lopen te fantaseren voelt het zo geforceerd
Gaat ‘m denk ik niet worden. Ik vind het trouwens saai, zo met die familie er bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of ze het halen!
Hoop stiekem op misluk-drama
Jep op beidequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaat ‘m denk ik niet worden. Ik vind het trouwens saai, zo met die familie er bij.
Ja jammer dat het goed was.quote:
Nee alleen maar sentimentquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja jammer dat het goed was.![]()
Verder vond ik er niets aan dit keer. Geen drama, geen ellende, geen tegenslagen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |