Mwah, Leroy deed er ook een flinke sneer bij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, dat Roberto Leroy geen knuffel gaf bij het afscheid is typisch fries, die houden niet van dat neppe klefgedoe.
Leroy liet zijn ware aard kennen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Leroy deed er ook een flinke sneer bij.
En dan zeggen dat ze tactisch stemmen, zeg dan dat hij zich niet erg aangenaam gedroeg. Roberto en Daniel waren wel eerlijk met hun stem. Krijg steeds meer bewondering voor Roberto die heeft mijn stem mocht hij het halen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Leroy liet zijn ware aard kennen.
Oh, zeker, de mijne ook. Roberto trekt zich nergens wat van aan en is wars van tactisch stemmen. Maar hij is niet achterlijk en weet zich ook diplomatiek aan de zijlijn te houden zonder overdreven geprofileer. Als dit concept eindigt in openbare stemming (vind ik kijkersbedrog) dan heeft hij zeker de gunfactor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze tactisch stemmen, zeg dan dat hij zich niet erg aangenaam gedroeg. Roberto en Daniel waren wel eerlijk met hun stem. Krijg steeds meer bewondering voor Roberto die heeft mijn stem mocht hij het halen.
Dat niet alleen, hij had haar niet eens op het juiste materiaal (gereedschap) gewezen, wat hij zelf wel gebruikte.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
En over red flags gesproken. De manier waarop Leroy aankondigde om even in de trage tijd van Keisha tijdens haar lunch het te gaan doen was tenenkrommend. "Voordat jij je boterham op hebt heb ik die hele trap geschuurd (lui varken)." Hij moest aan iedereen laten zien dat hij superieur was en de rest is dom en onhandig of gewoon lui.
Hele foute man.
Dat was mij nog niet eens opgevallen, snap de opmerking van Roberto nu beter. Wat een gladjanus ook. Gelukkig is ie opgedonderd.quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij had haar niet eens op het juiste materiaal (gereedschap) gewezen, wat hij zelf wel gebruikte.
Als iemand niet weet wat hij/zij doet terwijl het jouw vakgebied is dan kun je iemand het ook gewoon leren, en dat deed hij niet.
Die opmerking van Roberto daarover was spot-on; Leroy heeft heel veel kennis in huis maar deelt het niet.
Kisha was met een plamuurmes bezig, Leroy pakte een driehoek-krabber.quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet eens opgevallen, snap de opmerking van Roberto nu beter. Wat een gladjanus ook. Gelukkig is ie opgedonderd.
Haha, dat was dan ook best suf van Kisha, maar dan nog.quote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kisha was met een plamuurmes bezig, Leroy pakte een driehoek-krabber.
Tsja, maar als je niet weet wat je moet en je kent het plamuurmes nog van het gepruts met het behang dan verbaast het me niet.quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat was dan ook best suf van Kisha, maar dan nog.
Precies, heb je die schuur gezien met al dat nieuwe gereedschap keurig gesorteerd? Snap dan ook weer niet waarom Kisha niet gevraagd heeft met welk gereedschap zij het beste die trap kon afkrabben.quote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, maar als je niet weet wat je moet en je kent het plamuurmes nog van het gepruts met het behang dan verbaast het me niet.
Er ligt daar heel veel gereedschap, als je nog nooit een trap afgekrabt hebt, en dat nog nooit gezien hebt, dan verbaast het mij niet dat je niet weet dat je die krabber daavoor moet hebben.
Het is zelfs de vraag of Kaylee het wel zou weten.
Waarschijnlijk simpelweg omdat ze dacht het juiste gereedschap te hebben. Het werkte ook, alleen niet zo snel. En in plaats van dat Leroy gewoon even uitlegt hoe het moet....quote:Op zondag 29 september 2024 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, heb je die schuur gezien met al dat nieuwe gereedschap keurig gesorteerd? Snap dan ook weer niet waarom Kisha niet gevraagd heeft met welk gereedschap zij het beste die trap kon afkrabben.
Roberto doet dat sowieso heel slim. Die laat goed zien dat hij iedereen iets wil leren, maar als je hem een oor aannaait dan kan je de boom in. Het is niet voor niets dat Kisha de bovenverdieping zo goed mee heeft kunnen leggen, Roberto heeft daar tijd in geïnvesteerd. Tijd die overigens dubbel nuttig besteed is, enerzijds krijg je er een handigere klusser voor terug en anderzijds een stukje waardering wat in zijn voordeel werkt bij de stemming.quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking van Roberto daarover was spot-on; Leroy heeft heel veel kennis in huis maar deelt het niet.
En zeggen dat je het wel snapt, want tactisch, maar ook net zo hard zeggen dat zulke mensen normaal dood voor haar zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef NedKelly het volgende:
Kaylee had van tevoren wel lekker ingecalculeerd dat ze mogelijk alleen achter kon blijven in deze wedstrijd.
Dat picknick gebeuren had van mij niet gehoeven. Liever meer klussen in beeld.
Ik dacht hetzelfde! Zwaar leven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roberto ziet er zoveel ouder uit dan 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |