abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215114615
Zowel Kelly als Kisha hebben wat mij betreft laten zien dat ze van aanpakken weten. Iets wat Kaylee na 4 weken nog geen seconde heeft laten zien. Hoe Kelly even leerde tegelen en zonder morren doorpakte en hoe Kisha even de bovenverdieping aanpakte met Roberto, echt respect voor!

Ik zet mijn geld er voor nu op in dat Kaylee opstapt en dat er geen eliminatie zal zijn. Mocht Kaylee niet opstappen of als er dan toch een eliminatie is dan verwacht ik dat Dominique er uit gaat. Ligt nog steeds heel erg buiten de groep en blinkt eigenlijk nergens in uit. Roberto is te handig en het front Kelly-Unu-Kisha-Daniel breek je niet zomaar.
pi_215121134
Onthutsend eigenlijk om te zien hoe weinig sociaal zelfinzicht Leroy had, hij rekende er echt niet op om eruit gestemd te worden, voelde zich onmisbaar tussen de in zijn ogen amateurklussers. Kaylee vind ik een beetje zielig inmiddels, dat enorme afhankelijke kan toch echt niet meer nu. Word zelfs soms een beetje bang van die Leroy, daar zit een enorm stuk frustratie en verongelijkheid achter die facade. Man, ga gewoon doen waar je goed in bent, een stukje hek schilderen en voor de rest, hoop ik dat ie leert van die houding. Vrees wel dat dit stel psychologische nazorg nodig heeft.
pi_215121263
En oja, dat Roberto Leroy geen knuffel gaf bij het afscheid is typisch fries, die houden niet van dat neppe klefgedoe.
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:16:16 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215121277
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, dat Roberto Leroy geen knuffel gaf bij het afscheid is typisch fries, die houden niet van dat neppe klefgedoe.
Mwah, Leroy deed er ook een flinke sneer bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215121288
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, Leroy deed er ook een flinke sneer bij.
Leroy liet zijn ware aard kennen.
pi_215121367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leroy liet zijn ware aard kennen.
En dan zeggen dat ze tactisch stemmen, zeg dan dat hij zich niet erg aangenaam gedroeg. Roberto en Daniel waren wel eerlijk met hun stem. Krijg steeds meer bewondering voor Roberto die heeft mijn stem mocht hij het halen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215121466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]
En dan zeggen dat ze tactisch stemmen, zeg dan dat hij zich niet erg aangenaam gedroeg. Roberto en Daniel waren wel eerlijk met hun stem. Krijg steeds meer bewondering voor Roberto die heeft mijn stem mocht hij het halen.
Oh, zeker, de mijne ook. Roberto trekt zich nergens wat van aan en is wars van tactisch stemmen. Maar hij is niet achterlijk en weet zich ook diplomatiek aan de zijlijn te houden zonder overdreven geprofileer. Als dit concept eindigt in openbare stemming (vind ik kijkersbedrog) dan heeft hij zeker de gunfactor.

Daniel en Kaesha maken ook een kans wel, maar met minimale inzet dan gehaald, wel met veel praatjes, haha.
pi_215121590
En over red flags gesproken. De manier waarop Leroy aankondigde om even in de trage tijd van Keisha tijdens haar lunch het te gaan doen was tenenkrommend. "Voordat jij je boterham op hebt heb ik die hele trap geschuurd (lui varken)." Hij moest aan iedereen laten zien dat hij superieur was en de rest is dom en onhandig of gewoon lui.

Hele foute man.
  zondag 29 september 2024 @ 11:56:57 #109
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215125328
Nu is de vraag: hoelang houdt Keylee het uit? En wie gaat de volgende worden die wordt weggestemd? Eén van de twee overgebleven koppels?
  zondag 29 september 2024 @ 13:07:57 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215125973
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
En over red flags gesproken. De manier waarop Leroy aankondigde om even in de trage tijd van Keisha tijdens haar lunch het te gaan doen was tenenkrommend. "Voordat jij je boterham op hebt heb ik die hele trap geschuurd (lui varken)." Hij moest aan iedereen laten zien dat hij superieur was en de rest is dom en onhandig of gewoon lui.

Hele foute man.
Dat niet alleen, hij had haar niet eens op het juiste materiaal (gereedschap) gewezen, wat hij zelf wel gebruikte.
Als iemand niet weet wat hij/zij doet terwijl het jouw vakgebied is dan kun je iemand het ook gewoon leren, en dat deed hij niet.

Die opmerking van Roberto daarover was spot-on; Leroy heeft heel veel kennis in huis maar deelt het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215130730
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat niet alleen, hij had haar niet eens op het juiste materiaal (gereedschap) gewezen, wat hij zelf wel gebruikte.
Als iemand niet weet wat hij/zij doet terwijl het jouw vakgebied is dan kun je iemand het ook gewoon leren, en dat deed hij niet.

Die opmerking van Roberto daarover was spot-on; Leroy heeft heel veel kennis in huis maar deelt het niet.
Dat was mij nog niet eens opgevallen, snap de opmerking van Roberto nu beter. Wat een gladjanus ook. Gelukkig is ie opgedonderd.
  zondag 29 september 2024 @ 20:03:35 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215130924
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was mij nog niet eens opgevallen, snap de opmerking van Roberto nu beter. Wat een gladjanus ook. Gelukkig is ie opgedonderd.
Kisha was met een plamuurmes bezig, Leroy pakte een driehoek-krabber.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215130946
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Kisha was met een plamuurmes bezig, Leroy pakte een driehoek-krabber.
Haha, dat was dan ook best suf van Kisha, maar dan nog.
  zondag 29 september 2024 @ 20:08:13 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215130974
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, dat was dan ook best suf van Kisha, maar dan nog.
Tsja, maar als je niet weet wat je moet en je kent het plamuurmes nog van het gepruts met het behang dan verbaast het me niet.

Er ligt daar heel veel gereedschap, als je nog nooit een trap afgekrabt hebt, en dat nog nooit gezien hebt, dan verbaast het mij niet dat je niet weet dat je die krabber daavoor moet hebben.

Het is zelfs de vraag of Kaylee het wel zou weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215130997
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Tsja, maar als je niet weet wat je moet en je kent het plamuurmes nog van het gepruts met het behang dan verbaast het me niet.

Er ligt daar heel veel gereedschap, als je nog nooit een trap afgekrabt hebt, en dat nog nooit gezien hebt, dan verbaast het mij niet dat je niet weet dat je die krabber daavoor moet hebben.

Het is zelfs de vraag of Kaylee het wel zou weten.
Precies, heb je die schuur gezien met al dat nieuwe gereedschap keurig gesorteerd? Snap dan ook weer niet waarom Kisha niet gevraagd heeft met welk gereedschap zij het beste die trap kon afkrabben.
pi_215135944
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies, heb je die schuur gezien met al dat nieuwe gereedschap keurig gesorteerd? Snap dan ook weer niet waarom Kisha niet gevraagd heeft met welk gereedschap zij het beste die trap kon afkrabben.

Waarschijnlijk simpelweg omdat ze dacht het juiste gereedschap te hebben. Het werkte ook, alleen niet zo snel. En in plaats van dat Leroy gewoon even uitlegt hoe het moet....
pi_215135954
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Roberto doet dat sowieso heel slim. Die laat goed zien dat hij iedereen iets wil leren, maar als je hem een oor aannaait dan kan je de boom in. Het is niet voor niets dat Kisha de bovenverdieping zo goed mee heeft kunnen leggen, Roberto heeft daar tijd in geïnvesteerd. Tijd die overigens dubbel nuttig besteed is, enerzijds krijg je er een handigere klusser voor terug en anderzijds een stukje waardering wat in zijn voordeel werkt bij de stemming.
pi_215140595
Mij God he de hele uitzending gaat tot nu toe over het feit dat Roy naar huis is, alsof het voor hun erger is dan de rest.
  maandag 30 september 2024 @ 21:30:14 #119
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215140870
Die Natasja, wat een schat van een mens is dat O+
pi_215140892
Kaylee had van tevoren wel lekker ingecalculeerd dat ze mogelijk alleen achter kon blijven in deze wedstrijd.

Dat picknick gebeuren had van mij niet gehoeven. Liever meer klussen in beeld.
  maandag 30 september 2024 @ 22:14:15 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215141206
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef NedKelly het volgende:
Kaylee had van tevoren wel lekker ingecalculeerd dat ze mogelijk alleen achter kon blijven in deze wedstrijd.

Dat picknick gebeuren had van mij niet gehoeven. Liever meer klussen in beeld.
En zeggen dat je het wel snapt, want tactisch, maar ook net zo hard zeggen dat zulke mensen normaal dood voor haar zijn.

Echt, je zit in een spelprogramma dat gaat om elimineren en een winnaar en dan stel je dat mensen die je man eruit gestemd hebben normaal dood voor je zouden zijn?
Nee, ze mag dan "manager" zijn maar van haar echte persoonlijkheid moet ze het duidelijk niet hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 september 2024 @ 22:16:20 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215141229
Het was echt nog wel voor de vakantie trouwens, want de parkeerplaats op Zeumeren was vrijwel leeg, en die is tijdens de vakantie echt wel vol als het warm is.

Ben benieuwd of ze 6 juli nog naar Gelderpop op Zeumeren zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215143344
Roberto ziet er zoveel ouder uit dan 40 :o
pi_215144594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roberto ziet er zoveel ouder uit dan 40 :o
Ik dacht hetzelfde! Zwaar leven.
pi_215144757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 11:18 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde! Zwaar leven.