Terwijl hij enorm stond te kutten met die badkamer spiegel. Roberto lost het even op, denk dat hij dat soort dingen ook niet kan uitstaan. Gekrenkt egotjequote:Op donderdag 26 september 2024 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
Leroy heeft of in de gaten dat het al een verloren zaak is of hij ergert zich zo enorm aan alle klunzen om hem heen en vind zichzelf gewoon de beste. Vrees het laatste.
De man is totaal geen samenwerker. Die verft het liefst in zijn eentje. En over dat gestucte muurtje van de vader van Daniel, je zag een halve vierkante meter klodderwerk, kan heel makkelijk nog niet klaar zijn geweest. Zijn vader houdt ook van dansen, vermoed ik, haha. Maar goed, ik vind Daniel een beetje uitgekookt.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Terwijl hij enorm stond te kutten met die badkamer spiegel. Roberto lost het even op, denk dat hij dat soort dingen ook niet kan uitstaan. Gekrenkt egotje
Denk dat ze die muur zo grof wilde hebben, dat kan je niet meer strak maken. Lekker als je er per ongeluk tegenaan loopt dan lig je helemaal open.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De man is totaal geen samenwerker. Die verft het liefst in zijn eentje. En over dat gestucte muurtje van de vader van Daniel, je zag een halve vierkante meter klodderwerk, kan heel makkelijk nog niet klaar zijn geweest. Zijn vader houdt ook van dansen, vermoed ik, haha. Maar goed, ik vind Daniel een beetje uitgekookt.
Geen idee op welk moment ze die opname maakten van dat stukje muur, heb jij het uiteindelijk totaal gezien? We worden als kijkers ook gestuurd, he.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ze die muur zo grof wilde hebben, dat kan je niet meer strak maken. Lekker als je er per ongeluk tegenaan loopt dan lig je helemaal open.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
He he, de angel is er uit. Leroy naar huis.
Ik heb nog even teruggekeken maar die muur was wel degelijk zo grof bedoeld blijkbaar.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee op welk moment ze die opname maakten van dat stukje muur, heb jij het uiteindelijk totaal gezien? We worden als kijkers ook gestuurd, he.![]()
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef Leandra het volgende:
Even opgezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week, niet "volgende executie"
Als ze een week eliminatie gaan overslaan (dat is een gokje van mij), dan zou dat dus niet betekenen dat Kaylee de week daarna nog vrijstelling heeftquote:
Ahh ok. Gaat wel een lastige worden wie de volgende is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze een week eliminatie gaan overslaan (dat is een gokje van mij), dan zou dat dus niet betekenen dat Kaylee de week daarna nog vrijstelling heeft
Het is uiteraard de vraag of ze een week eliminatie overslaan, maar dat moet bijna een keer gebeuren omdat ze al vanaf week 1 met een man minder zijn.
Ja idd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ok. Gaat wel een lastige worden wie de volgende is.
Kaylee liet dat ook al merken toen ze naar de administratie keek, toen maakte ze ook zo'n opmerking van "ik doe niks en wacht dan wel tot ik anderen op fouten kan betrappen" (niet letterlijk dit, maar wel zoiets).quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:21 schreef NedKelly het volgende:
Heerlijk dat gejank over dat ze niemand kan vertrouwen.
Nee, het gaat over 5 jaar gratis wonen, je kent elkaar net. Wat had je dan gedacht?
Ze lijken me beiden mensen die collega's een naaistreek kunnen leveren, maar nooit echt de consequenties merken van hun gedrag. En nu openbaart zich dat ineens keihard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |