abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215103356
Leroy heeft of in de gaten dat het al een verloren zaak is of hij ergert zich zo enorm aan alle klunzen om hem heen en vind zichzelf gewoon de beste. Vrees het laatste.
pi_215103419
Oh, en nu weet ik weer waarom ik nog ouderwetse weecee's heb, als de flotter begint te weigeren, til je de bovenkant van de stortbak even omhoog en hoppa, geregeld, met zo'n inbouw moet je de halve muur weer afbreken. :D
pi_215103431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
Leroy heeft of in de gaten dat het al een verloren zaak is of hij ergert zich zo enorm aan alle klunzen om hem heen en vind zichzelf gewoon de beste. Vrees het laatste.
Terwijl hij enorm stond te kutten met die badkamer spiegel. Roberto lost het even op, denk dat hij dat soort dingen ook niet kan uitstaan. Gekrenkt egotje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215103603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Terwijl hij enorm stond te kutten met die badkamer spiegel. Roberto lost het even op, denk dat hij dat soort dingen ook niet kan uitstaan. Gekrenkt egotje
De man is totaal geen samenwerker. Die verft het liefst in zijn eentje. En over dat gestucte muurtje van de vader van Daniel, je zag een halve vierkante meter klodderwerk, kan heel makkelijk nog niet klaar zijn geweest. Zijn vader houdt ook van dansen, vermoed ik, haha. Maar goed, ik vind Daniel een beetje uitgekookt.
pi_215103627
Aquaman unu god
pi_215103637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
Aquaman unu god
Crisis, een fan.
pi_215103669
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 23:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De man is totaal geen samenwerker. Die verft het liefst in zijn eentje. En over dat gestucte muurtje van de vader van Daniel, je zag een halve vierkante meter klodderwerk, kan heel makkelijk nog niet klaar zijn geweest. Zijn vader houdt ook van dansen, vermoed ik, haha. Maar goed, ik vind Daniel een beetje uitgekookt.
Denk dat ze die muur zo grof wilde hebben, dat kan je niet meer strak maken. Lekker als je er per ongeluk tegenaan loopt dan lig je helemaal open. :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215103697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk dat ze die muur zo grof wilde hebben, dat kan je niet meer strak maken. Lekker als je er per ongeluk tegenaan loopt dan lig je helemaal open. :D
Geen idee op welk moment ze die opname maakten van dat stukje muur, heb jij het uiteindelijk totaal gezien? We worden als kijkers ook gestuurd, he. ;)
pi_215111353
Vind de aankomende stemming best wel spannend. Ben benieuwd
pi_215111619
Leroy is geen goede verliezer. Begrijp ik wel... alleen hij laat wel een houding zien waardoor hij eruit ligt
  vrijdag 27 september 2024 @ 21:28:12 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215111677
He he, de angel is er uit. Leroy naar huis.
pi_215111685
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
He he, de angel is er uit. Leroy naar huis.
Inderdaad

Ze zijn wel super klef die twee
pi_215111811
Mooi en hij zag het niet eens aankomen. Duidelijk een enorm bord voor zijn kop.
Nu lekker allemaal kind onvriendelijke keuzes maken. :P
pi_215111833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 23:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee op welk moment ze die opname maakten van dat stukje muur, heb jij het uiteindelijk totaal gezien? We worden als kijkers ook gestuurd, he. ;)
Ik heb nog even teruggekeken maar die muur was wel degelijk zo grof bedoeld blijkbaar.
  vrijdag 27 september 2024 @ 22:26:06 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215112185
Kaylee blijft nergens zonder Leroy en gaat door de mand vallen als hij haar werk niet meer kan fixen.

Het zou humor zijn als er nou volgende week geen stemming is (omdat ze al een persoon teveel missen), en de regel is dat de partner de week daarna immuniteit heeft, niet "de stemming daarna".
Hoewel dat in principe altijd hetzelfde zal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 september 2024 @ 22:41:42 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215112321
Even opgezocht:

Volgende week, niet "volgende executie" *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215112454
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef Leandra het volgende:
Even opgezocht:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgende week, niet "volgende executie" *O*
Ik snap het niet :? Kaylee is deze week toch imuun.
  vrijdag 27 september 2024 @ 22:59:44 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215112476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik snap het niet :?
Als ze een week eliminatie gaan overslaan (dat is een gokje van mij), dan zou dat dus niet betekenen dat Kaylee de week daarna nog vrijstelling heeft ;)

Het is uiteraard de vraag of ze een week eliminatie overslaan, maar dat moet bijna een keer gebeuren omdat ze al vanaf week 1 met een man minder zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215112487
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als ze een week eliminatie gaan overslaan (dat is een gokje van mij), dan zou dat dus niet betekenen dat Kaylee de week daarna nog vrijstelling heeft ;)

Het is uiteraard de vraag of ze een week eliminatie overslaan, maar dat moet bijna een keer gebeuren omdat ze al vanaf week 1 met een man minder zijn.
Ahh ok. Gaat wel een lastige worden wie de volgende is.
pi_215112502
Natasja moet haar ogen niet zo zwart maken. Ze kan er veel leuker uit zien.
pi_215112506
Die jankerd van een Kaylee vertrekt maandag al hoor.

Heerlijk om die arrogante bakkes van Leroy en Kaylee te zien veranderen. Sneue mensen.
  vrijdag 27 september 2024 @ 23:03:20 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215112517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 23:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ahh ok. Gaat wel een lastige worden wie de volgende is.
Ja idd.
Aan de andere kant kan iemand zomaar een kant van zichzelf laten zien die hij/zij tot dan toe verborgen heeft weten te houden, en we hebben vanavond gezien wat er dan kan gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215113834
Heerlijk dat gejank over dat ze niemand kan vertrouwen.
Nee, het gaat over 5 jaar gratis wonen, je kent elkaar net. Wat had je dan gedacht?

Ze lijken me beiden mensen die collega's een naaistreek kunnen leveren, maar nooit echt de consequenties merken van hun gedrag. En nu openbaart zich dat ineens keihard.
  zaterdag 28 september 2024 @ 08:56:21 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215114073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:21 schreef NedKelly het volgende:
Heerlijk dat gejank over dat ze niemand kan vertrouwen.
Nee, het gaat over 5 jaar gratis wonen, je kent elkaar net. Wat had je dan gedacht?

Ze lijken me beiden mensen die collega's een naaistreek kunnen leveren, maar nooit echt de consequenties merken van hun gedrag. En nu openbaart zich dat ineens keihard.
Kaylee liet dat ook al merken toen ze naar de administratie keek, toen maakte ze ook zo'n opmerking van "ik doe niks en wacht dan wel tot ik anderen op fouten kan betrappen" (niet letterlijk dit, maar wel zoiets).
Toen dacht ik al "ah, zo kom je aan je functie, niks doen en als anderen dan een fout maken sta je vooraan om daarop te wijzen".

Ik ben benieuwd of ze door haar collega's anders wordt bekeken door het programma.
Ze kan dan wel zeggen dat het allemaal TV was, maar ik zie er een hoop karakter in doorsijpelen.

Maar goed, in ben sowieso benieuwd hoe ze zich staande gaat houden, want daar waar Kelly werkelijk wat leerde en ging doen na alle rondjes winkelen van de eerste weken heeft Kaylee nog niet echt iets gedaan wat ze ook zelf afgemaakt heeft, die loopt al weken alleen maar overal commentaar op te geven terwijl Leroy haar klusjes deed.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')