Ja vindt je?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daniel is een goede bouwmeester
Ik vind die badkamer maar een saai grijs hok. De accessoires gaan ook creme kleurig worden. Durft niemand meer een beetje kleur er in te gooien.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Die passief-agressieve houding van Leroy in de vensterbank van de net betegelde badkamer is tenenkrommend. Maar wel leuk, zo'n ruime badkamer met een groot raam op de benedenverdieping.
Mwah, een badkamer mag best saai grijs/wit of beige zijn.(tijdloos) De badkamer lijkt iig ruim te worden met een raam naar buiten. Leroy heeft alleen snel leren schilderen, maar heeft de hersens van een garnaal.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die badkamer maar een saai grijs hok. De accessoires gaan ook creme kleurig worden. Durft niemand meer een beetje kleur er in te gooien.
Snap ook niet dat Leroy en Kaylee niet aangesproken worden op het nogal slordige werk, het plafond hing bijna op de grond. Het schilderwerk was ook niet erg netjes. Waarschijnlijk is Leroy zo'n schilder die zo goed is in zijn werk dat afplakken voor hem niet nodig is.
Tijdloos is smaakloosquote:Op woensdag 25 september 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mwah, een badkamer mag best saai grijs/wit of beige zijn.(tijdloos) De badkamer lijkt iig ruim te worden met een raam naar buiten. Leroy heeft alleen snel leren schilderen, maar heeft de hersens van een garnaal.
Het kan ook niet echt anders gezien ze met zijn alle overeen moeten komen. Het is gewoon niet iets wat mijn keus zou zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lol, ik denk eerder aan functioneel, heb niks met wisselende smaak.
Maar het wordt zo uitgemolken…quote:Op woensdag 25 september 2024 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ondanks dat ik Kelly een enorme aanstellerige tuthola vind, begrijp ik de zorgen voor haar hondenkindje. Het ras vind ik zielig, maar dat terzijde.
Ik dacht dat het nog niet af was, maar die pa ging naar huis.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:09 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, wat was die muur vreselijk lelijk
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij het niet kan, het verbaast me niks als ze gezegd hebben dat het net zo moest worden als die andere (lelijke) muur die al in de woonkamer zat.
Ik zou het wel flauw vinden als Daniel er op aangekeken wordt dat de oplevering niet gehaald is. Ja de planning had misschien anders/beter gekund maar ze hebben allemaal ogen in hun hoofd en kunnen meedenken.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:42 schreef Leandra het volgende:
Ze hadden de bouwmanager immuniteit moeten geven, dan vind je er wel vrijwilligers voor en wordt er niet iemand gekozen waarvan iedereen wel weet dat hij/zij ongeschikt is zodat ze die persoon vervolgens weg kunnen stemmen.
Of, ze geven de bouwmanager de mogelijkheid de immuniteit over te dragen aan een ander als ze het niet voor zichzelf willen gebruiken, hoewel dat Dominique vorige week waarschijnlijk niet geholpen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |