abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215093176
Volgens mij verspillen ze heel veel materiaal aan klunserij en slecht meten
pi_215093209
Leroy vind ik echt een vervelende man
...
pi_215093443
Daniel is een goede bouwmeester
  woensdag 25 september 2024 @ 21:28:47 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215093598
Leroy is zijn eigen graf aan het graven met z’n arrogante gedrag. Hij geeft ze een reden hem weg te stemmen. Daniël is een uitstekende bouwmanager. Die krijgt geen stemmen.
Leuke aflevering!
pi_215093979
omg ik heb zo lang niet geschreven. Wel alles gevolgd uiteraard.

Wat een week zeg! Ik verwacht dat Leroy er uit gaat deze week. Hij heeft zich niet echt geliefd gemaakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daniel is een goede bouwmeester
Ja vindt je?

Ik vind hem echt gewoon heel gluiperig, ik weet niet waarom. Maar hij oogt gewoon heel sneaky, ook met dat geheimzinnige gedoe met het checken en de groep spreken achter Kayleigh en Leroy hun rug om. Grote bek maar als ze er dan zijn niks zeggen.

Ik denk dat ik ook in een feeks verander als ik 24/7 met mijn partner moet 'klussen' 😂
pi_215094151
Moet de aflevering nog zien van vandaag, maar heb nu al voorpret dankzij de 'spoilers' hier... :D
pi_215094550
Ondanks dat ik Kelly een enorme aanstellerige tuthola vind, begrijp ik de zorgen voor haar hondenkindje. Het ras vind ik zielig, maar dat terzijde.
pi_215094692
Erg voorbarig van het (kut)stel Leroy en Kaylee om alvast een school te gaan bezoeken op beeld (als winnaars). Ik neem aan dat ze dit al hebben gedaan voordat ze aan dit programma mee gingen doen. Die hebben de gunfactor in de eerste weken al verloren als het op kijkersstemmen aan moet komen. :D
pi_215094996
Die passief-agressieve houding van Leroy in de vensterbank van de net betegelde badkamer is tenenkrommend. Maar wel leuk, zo'n ruime badkamer met een groot raam op de benedenverdieping.
pi_215095140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Die passief-agressieve houding van Leroy in de vensterbank van de net betegelde badkamer is tenenkrommend. Maar wel leuk, zo'n ruime badkamer met een groot raam op de benedenverdieping.
Ik vind die badkamer maar een saai grijs hok. De accessoires gaan ook creme kleurig worden. Durft niemand meer een beetje kleur er in te gooien.
Snap ook niet dat Leroy en Kaylee niet aangesproken worden op het nogal slordige werk, het plafond hing bijna op de grond. Het schilderwerk was ook niet erg netjes. Waarschijnlijk is Leroy zo'n schilder die zo goed is in zijn werk dat afplakken voor hem niet nodig is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215095161
quote:
9s.gif Op woensdag 25 september 2024 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind die badkamer maar een saai grijs hok. De accessoires gaan ook creme kleurig worden. Durft niemand meer een beetje kleur er in te gooien.
Snap ook niet dat Leroy en Kaylee niet aangesproken worden op het nogal slordige werk, het plafond hing bijna op de grond. Het schilderwerk was ook niet erg netjes. Waarschijnlijk is Leroy zo'n schilder die zo goed is in zijn werk dat afplakken voor hem niet nodig is.
Mwah, een badkamer mag best saai grijs/wit of beige zijn.(tijdloos) De badkamer lijkt iig ruim te worden met een raam naar buiten. Leroy heeft alleen snel leren schilderen, maar heeft de hersens van een garnaal.
pi_215095177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mwah, een badkamer mag best saai grijs/wit of beige zijn.(tijdloos) De badkamer lijkt iig ruim te worden met een raam naar buiten. Leroy heeft alleen snel leren schilderen, maar heeft de hersens van een garnaal.
Tijdloos is smaakloos ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215095183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 23:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Tijdloos is smaakloos ;)
Lol, ik denk eerder aan functioneel, heb niks met wisselende smaak.
pi_215095205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Lol, ik denk eerder aan functioneel, heb niks met wisselende smaak.
Het kan ook niet echt anders gezien ze met zijn alle overeen moeten komen. Het is gewoon niet iets wat mijn keus zou zijn.
  donderdag 26 september 2024 @ 10:53:09 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215097266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ondanks dat ik Kelly een enorme aanstellerige tuthola vind, begrijp ik de zorgen voor haar hondenkindje. Het ras vind ik zielig, maar dat terzijde.
Maar het wordt zo uitgemolken…
pi_215101887
Die "woordgrappen" van de voice-over vind ik wel erg pijnlijk
pi_215102203
Ben benieuwd wie er morgen eruit vliegt
pi_215102279
Mijn hemel, wat was die muur vreselijk lelijk :X

Daarmee zeg ik overigens niet dat hij het niet kan, het verbaast me niks als ze gezegd hebben dat het net zo moest worden als die andere (lelijke) muur die al in de woonkamer zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215102496
Tja... niet gehaald zat er wel aan te komen
  donderdag 26 september 2024 @ 21:33:36 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215102590
Een hoop geklets dit keer. Vond er niet veel aan.
pi_215102636
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:09 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, wat was die muur vreselijk lelijk :X

Daarmee zeg ik overigens niet dat hij het niet kan, het verbaast me niks als ze gezegd hebben dat het net zo moest worden als die andere (lelijke) muur die al in de woonkamer zat.
Ik dacht dat het nog niet af was, maar die pa ging naar huis. _O-
pi_215102676
Ze hadden de bouwmanager immuniteit moeten geven, dan vind je er wel vrijwilligers voor en wordt er niet iemand gekozen waarvan iedereen wel weet dat hij/zij ongeschikt is zodat ze die persoon vervolgens weg kunnen stemmen.

Of, ze geven de bouwmanager de mogelijkheid de immuniteit over te dragen aan een ander als ze het niet voor zichzelf willen gebruiken, hoewel dat Dominique vorige week waarschijnlijk niet geholpen had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215102747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:42 schreef Leandra het volgende:
Ze hadden de bouwmanager immuniteit moeten geven, dan vind je er wel vrijwilligers voor en wordt er niet iemand gekozen waarvan iedereen wel weet dat hij/zij ongeschikt is zodat ze die persoon vervolgens weg kunnen stemmen.

Of, ze geven de bouwmanager de mogelijkheid de immuniteit over te dragen aan een ander als ze het niet voor zichzelf willen gebruiken, hoewel dat Dominique vorige week waarschijnlijk niet geholpen had.
Ik zou het wel flauw vinden als Daniel er op aangekeken wordt dat de oplevering niet gehaald is. Ja de planning had misschien anders/beter gekund maar ze hebben allemaal ogen in hun hoofd en kunnen meedenken.
  donderdag 26 september 2024 @ 21:54:23 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215102797
Dat tegelwerk van Kelly was prachtig. Ik hoop dat Leroy er uitgestemd wordt.
pi_215102870
Die keuzes uit de terrassen vond ik raar. Totaal geen eigen creatieve inbreng van de kandidaten, ze mogen alleen als domme krachten worden ingezet, tegels sjouwen en zand aanstampen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')