Ik heb net gekekenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou de fans hier van dit programma die neerzetten hoe ze de aflevering van gister vonden
Het loopt niet echt storm hier idd, maar ik vind het wel leuk. Ben al weer benieuwd naar vanavondquote:
Ik ook. Leuk programmaquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het loopt niet echt storm hier idd, maar ik vind het wel leuk. Ben al weer benieuwd naar vanavond
Het verbaasde me ook. Geen idee!quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Familie mag nu wel gratis aan het werk?
In het blok (iig Australië en nieuw zeeland) moesten ze die betalen toch?
Helemaal met alles eensquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje saaie aflevering vond ik. In ieder geval loopt Leroy gevaar om weggestemd te worden. Dat zou wat zijn. De hond van Kelly vond ik niet zo boeiend. Daniël doet het erg goed als bouwmanager. Ik hoop dat die ver komt.
Misschien omdat ze de gesprekken willen opnemen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:23 schreef Leandra het volgende:
Overigens bizar dat ze met de auto naar de sportschool gingen, niet omdat met de auto naar de sportschool al stupide is maar omdat het letterlijk 550 meter verderop is
Dat kon vervolgens wandelend met Daniël en Roberto ook.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de gesprekken willen opnemen.
Oh ja, nou ja zware sporttas danquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kon vervolgens wandelend met Daniël en Roberto ook.
Die hebben mogelijk verder gelopen om bij buurman de aannemer te komen
Je kan er wel even lekker douchen.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:59 schreef NedKelly het volgende:
Het is überhaupt raar dat je naar de sportschool gaat tijdens het klussen. Ga dan wat meer klussen of lekker zwaar sjouwen. Maar goed, zal wel gestimuleerd zijn door de regie voor wat leuke beelden / gesprekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |