Absoluut, maar hij zag het totaal niet aankomen. Daarom zou het wel leuk zijn dat hij met een hark Kelly en Uno achterna gaat zodat ze beslissen om op Kaylee te stemmen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was die week dan ook strontvervelend.
Is hij wel vaker, Uno is geen schoolmeester, die mag petri schaaltjes afwassen en potloden slijpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:48 schreef Leandra het volgende:
De voice over is flink in de war, met z'n festival "een paar dorpen verderop".
Gelderpop was letterlijk op loopafstand.
Ik denk nog dichterbij dan het dorp.
Ja het was wel duidelijk, wie heeft al die mankrachten ingeschakeld, Wim zelf denk ik? En wat was er verder te regelen, Kelly heeft niet zo veel gedaan als bouwmeester behalve lief te glimlachen wat ze zelf ook toegeeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:23 schreef __Fokker__ het volgende:
Wim valt op blond met een dikke kont.
Ja, maar dit is echt gewoon een domme leugen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij wel vaker, Uno is geen schoolmeester, die mag petri schaaltjes afwassen en potloden slijpen.
Ik heb nergens door de voice-over gehoord dat Unu een schoolmeester genoemd werd. Hij is onderwijsassistent en dat is echt wel wat meer dan alleen potloden slijpen, hoe denigrerend is dat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij wel vaker, Uno is geen schoolmeester, die mag petri schaaltjes afwassen en potloden slijpen.
Ja die schotten zijn handig met van die schuifdeurtjes. En Alberto kan het idd shaken, ik hoop dan maar op Daniel en Kysha.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Met verbazing gekeken naar deze aflevering. Nooit geweten dat je tuintegels zou moeten voegen, heb zelf ongeveer hetzelfde formaat tegels (dicht tegen elkaar gelegd) en daar is gewoon een hoop zand overheen gesmeten die de voegen hebben gedicht. Tja, nadeel, komt wel eens op een gegeven moment wat onkruid op, maar dichtsmeren met cement, huh? En die knieschotten onder het schuine dak, de zolder, waarom geen opening daarin maken, geeft enorm veel bergruimte, heb ze hier zelf ook.
Speltechnisch vrees ik het ergste voor Alberto.
Meerdere malen door de voice-over. En dat is hij niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb nergens door de voice-over gehoord dat Unu een schoolmeester genoemd werd. Hij is onderwijsassistent en dat is echt wel wat meer dan alleen potloden slijpen, hoe denigrerend is dat.
Mij niet opgevallen dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Meerdere malen door de voice-over. En dat is hij niet.
Kennelijk heb jij inside info, dus je weet de uitslag al. Voorlopig dan maar even niet meer meeposten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dit is echt gewoon een domme leugen.
Gelderpop is best groot, en vroeger heette het Zeumerpop, dus het is niet moeilijk te raden waar het is; idd, bij dat water waar ze iedere keer zitten, dat is letterlijk een kilometer van het huis, als ze er niet waren geweest hadden ze het wel gehoord.
Uhm, heet zand erin vegen niet ook gewoon voegen? Je vult de voegen op?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Met verbazing gekeken naar deze aflevering. Nooit geweten dat je tuintegels zou moeten voegen, heb zelf ongeveer hetzelfde formaat tegels (dicht tegen elkaar gelegd) en daar is gewoon een hoop zand overheen gesmeten die de voegen hebben gedicht. Tja, nadeel, komt wel eens op een gegeven moment wat onkruid op, maar dichtsmeren met cement, huh? En die knieschotten onder het schuine dak, de zolder, waarom geen opening daarin maken, geeft enorm veel bergruimte, heb ze hier zelf ook.
Speltechnisch vrees ik het ergste voor Alberto.
Hoezo weet ik de uitslag al als ik hier post dat Gelderpop, waarvan de naam gisteren zelfs genoemd is, op 6 juli was?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij inside info, dus je weet de uitslag al. Voorlopig dan maar even niet meer meeposten.
Klopt, hij is meerdere malen schoolmeester genoemd, hij heeft ook een hoodie met "meester Unu" erop.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Meerdere malen door de voice-over. En dat is hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |