quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het mag dan het slimmere broertje van SBS6 zijn, maar het blijft Net5
Dat gegiechel de hele tijd, en een makkie voor haar qua bouwmeesterquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan inmiddels Unu en Kelly niet meer zien, het hele programma draaide om hen.
Precies. Dat gegiechel, gezoen, gelach. Helaas zien we verder niets van haar, nou is dat ook niet makkelijk om over die kont heen te kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gegiechel de hele tijd, en een makkie voor haar qua bouwmeester
Mee eens. Ik gun het Roberto, Katja heb ik niet zo veel mee eerlijk gezegd. Maar ik vind Roberto gewoon een toffe gast, ook al vind ik dat die de laatste dagen ook wel erg vermoeiend is. Je weet toch waar je aan begint? Naast dat stel gun in het Kaylee en Leroy, ik zie hun ook na die 5 jaar daar ook wel echt blijven voor de kinderen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef Marrije het volgende:
Unu en Kelly stoppen er best wat energie in, maar ik vind Kelly zo niet sympathiek.
Daniel en kisha vind ik wat minder zichtbaar, of worden minder in beeld gebracht omdat ze minder tv maken.
Uiteindelijk verdienen beide stellen het vast wel, wat betreft inzet, maar zijn nog jong en geen kinderen.
Dan nog kaylee, die ik ook niet über sympathiek vind, maar goed, zij en Leroy hebben kinderen en Leroy heeft ook keihard gewerkt.
Roberto heeft waarschijnlijk het meest bijgedragen en op de een of andere manier gun ik het hem en Katja toch meer dan unu en Kelly en Daniel en kisha.
Onder de streep zou ik het Roberto en Katja en Kaylee en Leroy nog het meest gunnen. En van die twee stellen... Het is voor 5 jaar, dan past dat idee wellicht nog het best bij Roberto en Katja.
ja beetje vreemd, zij is bouwmeester maar Wimpie die regelt van alles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gegiechel de hele tijd, en een makkie voor haar qua bouwmeester
Persoonlijk vind ik het "we moeten dit voor de kindjes hebben" argument van Kaylee nonsens, je kinderen groeien ook prima op in een woonwijk met vriendjes om de hoek, die hebben geen 6.000 m² nodig, en moeten dan na 5 jaar, net als ze naar de middelbare gaan, ook weer downgraden naar het gewone leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef Marrije het volgende:
Unu en Kelly stoppen er best wat energie in, maar ik vind Kelly zo niet sympathiek.
Daniel en kisha vind ik wat minder zichtbaar, of worden minder in beeld gebracht omdat ze minder tv maken.
Uiteindelijk verdienen beide stellen het vast wel, wat betreft inzet, maar zijn nog jong en geen kinderen.
Dan nog kaylee, die ik ook niet über sympathiek vind, maar goed, zij en Leroy hebben kinderen en Leroy heeft ook keihard gewerkt.
Roberto heeft waarschijnlijk het meest bijgedragen en op de een of andere manier gun ik het hem en Katja toch meer dan unu en Kelly en Daniel en kisha.
Onder de streep zou ik het Roberto en Katja en Kaylee en Leroy nog het meest gunnen. En van die twee stellen... Het is voor 5 jaar, dan past dat idee wellicht nog het best bij Roberto en Katja.
Hoe zie je dat ze daar blijven?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:33 schreef ludolover het volgende:
[..]
Mee eens. Ik gun het Roberto, Katja heb ik niet zo veel mee eerlijk gezegd. Maar ik vind Roberto gewoon een toffe gast, ook al vind ik dat die de laatste dagen ook wel erg vermoeiend is. Je weet toch waar je aan begint? Naast dat stel gun in het Kaylee en Leroy, ik zie hun ook na die 5 jaar daar ook wel echt blijven voor de kinderen.
Ik volg meedere kandidaten op socials daarin wordt gezegd dat ze worden geholpen door het programma als ze daar willen blijven. Huur,koop of vertrekken met een gespaard bedrag.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zie je dat ze daar blijven?
In het huis?
Zelfs als ze iedere cent de komende 5 jaar kunnen sparen gaat het ze niet lukken een hypotheek krijgen die hoog genoeg is om het huis te kunnen kopen.
Stel het huis is over 5 jaar net zoveel waard als de aankoop en het verbouwingsbudget dat er nu is, dan praat je al over ¤ 1.250.000
Stel, de een verdient 100.000 bruto en de ander 50.000 bruto per jaar, dan zouden ze, als ze idd hun hele salaris kunnen sparen, in 5 jaar ¤ 500.000 kunnen sparen, en hebben ze nog ¤ 750.000 hypotheek nodig.
Maar... als ze nu zo'n inkomen hebben dan zouden ze helemaal geen probleem hebben een huis te kopen waar hun arme kindertjes geen "bezemkast" als slaapkamer hebben.
Ergo: ze hebben geen inkomen van gezamenlijk ¤ 100.000 netto per jaar, dus kunnen ze over 5 jaar het huis niet kopen.
Als ze in Voorthuizen willen blijven kunnen ze dat nu ook doen en kunnen ze zich beter gelijk inschrijven voor een nieuwbouwproject.
Dank je, leuk om jou/jullie hier weer te zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het "we moeten dit voor de kindjes hebben" argument van Kaylee nonsens, je kinderen groeien ook prima op in een woonwijk met vriendjes om de hoek, die hebben geen 6.000 m² nodig, en moeten dan na 5 jaar, net als ze naar de middelbare gaan, ook weer downgraden naar het gewone leven.
En dat weet je dus vantevoren
Fijn dat je er weer bent!
Hmmz odd, dus dan kun je ook na die 5 jaar nog in een huis blijven wonen dat je helemaal niet kunt betalen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:29 schreef ludolover het volgende:
[..]
Ik volg meedere kandidaten op socials daarin wordt gezegd dat ze worden geholpen door het programma als ze daar willen blijven. Huur,koop of vertrekken met een gespaard bedrag.
Kelly en Unu blijven daar om te sparen en schulden af te betalen, Roberto om zijn schulden af te betalen en Kaylee en Leroy omdat ze uit de stad willen.
Ze worden er na 5 haar echt niet uit geknikkerd met zoek het uit.
Ok, dat laatste verandert de praktische invulling iets.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:29 schreef ludolover het volgende:
[..]
Ik volg meedere kandidaten op socials daarin wordt gezegd dat ze worden geholpen door het programma als ze daar willen blijven. Huur,koop of vertrekken met een gespaard bedrag.
Kelly en Unu blijven daar om te sparen en schulden af te betalen, Roberto om zijn schulden af te betalen en Kaylee en Leroy omdat ze uit de stad willen.
Ze worden er na 5 haar echt niet uit geknikkerd met zoek het uit.
Ja, eens. Vaak saai.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Merk dat ik met de loop van de tijd het programma minder boeiend vind. Het wordt wat saai voor mij. Herhaling van zetten. Verhaallijnen die bestaan uit losse eindjes
Ben bang dat Roberto het niet gaat redden. Wel nog even handig voor een extra week klussen. Blijkbaar hebben de drie dames ook een pest hekel aan Katja, dus ik denk dat ze liever dat hok in de fik steken dan haar erin te laten wonen. Misschien kan de familie dag nog wat rechttrekken en dan met name Leroy die nog met wat opgekropte woede looptquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Roberto heeft een inzinking gehad (ik denk omdat hij zo enorm hard werkt), dat neemt hem voor me in. Kelly en Unu hebben geen enkele tegenslag gehad en gaan er eigenlijk al van uit dat ze zullen winnen. En dat geflikflooi de halve dag. Daniël en Kisha zijn er ook makkelijk doorheen gerold. Maar vandaar mijn voorkeur voor Roberto om te winnen.
Oh nee, Leroy. Ik zie ze nog naar die school gaan voor hun kinderen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Roberto het niet gaat redden. Wel nog even handig voor een extra week klussen. Blijkbaar hebben de drie dames ook een pest hekel aan Katja, dus ik denk dat ze liever dat hok in de fik steken dan haar erin te laten wonen. Misschien kan de familie dag nog wat rechttrekken en dan met name Leroy die nog met wat opgekropte woede loopt
Maar wel weggestemd door zijn maatjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh nee, Leroy. Ik zie ze nog naar die school gaan voor hun kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |