Ja, dat is inderdaad zo. Of ze moeten koppels in een keer naar huis sturen, maar dat geeft ook geen leuke tv.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:01 schreef Leandra het volgende:
Daar hadden ze idd iets op moeten doen, van als er nog stellen inzitten kan een eenling niet naar huis gestuurd worden ofzo
Er gaan 3 stellen naar de finale.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat dat zo kan lopen. Je maakt als eenling geen kans meer. Je wordt gewoon weggestemd.
quote:Uiteindelijk blijven er drie koppels over voor de grote livefinale, waarin de kijkers mogen stemmen op hun favoriet. Welk koppel gunnen zij vijf jaar lang een zorgeloos bestaan en een prachtig dak boven hun hoofd? Dat is de grote vraag waar Een Eigen Huis naartoe werkt.
Er zijn nu nog maar twee stellen over, geen drie: Daniël en Kisha, Unu en Kelly.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Er gaan 3 stellen naar de finale.
Ik vermoed dat ze volgende week Roberto wegstemmen en dat Leroy dan terug mag komen vor de finaleweek.
Tenzij Kelly bang is dat het Kaylee meer gegund wordt door het thuispubliek, vanwege de kindjes. Dan zou er ook zomaar tegen Kaylee gestemd kunnen worden.
Waarom zou Leroy terug komen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Er gaan 3 stellen naar de finale.
Ik vermoed dat ze volgende week Roberto wegstemmen en dat Leroy dan terug mag komen vor de finaleweek.
Tenzij Kelly bang is dat het Kaylee meer gegund wordt door het thuispubliek, vanwege de kindjes. Dan zou er ook zomaar tegen Kaylee gestemd kunnen worden.
https://talpanetwork.com/(...)asja-en-rene-froger/
[..]
Afgelopen week is al gezegd dat de laatste week de vertrokken partner van het derde stel terug mag komen voor de finale. Weet niet meer of dat Do, Kaylee of Roberto was die dat noemde. En op de site van Talpa staat ook dat er 3 stellen in de finale komen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Er zijn nu nog maar twee stellen over, geen drie: Daniël en Kisha, Unu en Kelly.
Ja van de zes blijven er drie over. Die hoeven niet perse alle twee nog aanwezig te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat er 3 stellen in de finale komen, zie link. Kan dus ook Katja zijn.
Geloof er geen bal van dat dat stemmen zogenaamd eerlijk verloopt. Afgesproken werk etc etcquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vrees dat de gunfactor bij Unu en Kelly heel groot is en dat het publiek op hen zal stemmen in de finale.
Unu gun ik helemaal niets, Kelly heb ik een stuk meer mee. Maar Kisha gun ik ook niet zoveel, Daniël wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vrees dat de gunfactor bij Unu en Kelly heel groot is en dat het publiek op hen zal stemmen in de finale.
Ik denk dat de stellen samen nog maar één stem hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Uiterst saaie aflevering. Maar wat gebeurt er volgende keer?
Of de eenlingen krijgen samen ook één stem. Oh nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de stellen samen nog maar één stem hebben.
Dan moeten ze dus al samenspannen met een van de twee eenlingen om de ander naar huis te krijgen.
Laten we het hopen, ik kan me voorstellen dat Roberto er doorheen zit. Wat heeft het voor nut om je uit de naad te werken als je compleet kansloos bent tegen de stelletjes. Ik zou ook naar huis willen, vraag me af hoe Kaylee hier in staat. Ik hoop dat ze het mes in de rug van Kelly nog niet is vergeten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de stellen samen nog maar één stem hebben.
Dan moeten ze dus al samenspannen met een van de twee eenlingen om de ander naar huis te krijgen.
Het mag dan het slimmere broertje van SBS6 zijn, maar het blijft Net5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |