Ik voel enige aandrang om in foetushouding te gaan liggen huilen als ik topaankopen Ivanusec, Ueda en Rookie vergelijk met goedkope buitenkansjes Trauner, Wieffer en Aursnesquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee maanden een soap voor een speler die slechter is dan Idrissi en Dilrosun.
Kokkie gaat naar Liverpoolquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
Kokcu gaat volgend jaar wel voor 80 miljoen weg. Sinds die gekke Duitser weg is staat die alweer op 2g/3a in 6 wedstrijden.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Pieter Zwart verwoorde het in de ZSM podcast ook wel goed. Er zijn genoeg aanknopingspunten te vinden en buiten de persoonlijke fouten ging de wedstrijd best gelijk op.
Jup en daarna is het best gaan lopen. Ik sluit niet uit dat we nu een goede reeks krijgen in de competitie en ben dan benieuwd wat een beetje succes met deze selectie doet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Lazio uit was redelijk gelijkwaardig aan gisteren, al werd je toen meer weggespeeld imo
Maar ik vind ook dat hij weinig krediet heeft bij de supporters, vanaf vrijwel het voorseizoen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, wat dat betreft had een opvolger het nooit goed kunnen doen maar de echte chemie tussen de spelers en trainer en een bepaalde speelstijl is er ook nog niet echt.
Daar vonden ze het ook raar! Maar draaide hij het wel om.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, die man heeft jarenlang bij volgzaam volk gewerkt. Nederlanders zijn ook gewoon een apart slag.
Als hij dit nog helemaal weet om te draaien vind ik dat oprecht wel knap.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar vonden ze het ook raar! Maar draaide hij het wel om.
[ x ]
Goed stuk, thanks.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar vonden ze het ook raar! Maar draaide hij het wel om.
[ x ]
Ja eens. Hij begon natuurlijk al met een achterstand (Slot opvolgen), paar vervelende resultaten ook nog wat ongelukkig soms én niet echt geholpen door DtK. En dat beginnen de negatieve kritieken op zo ongeveer alles en zit de 'publieke' opinie tegen. Dat zou inderdaad heel knap zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij dit nog helemaal weet om te draaien vind ik dat oprecht wel knap.
Zeg maar gerust helemaal nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens. Hij begon natuurlijk al met een achterstand (Slot opvolgen), paar vervelende resultaten ook nog wat ongelukkig soms én niet echt geholpen door DtK. En dat beginnen de negatieve kritieken op zo ongeveer alles en zit de 'publieke' opinie tegen. Dat zou inderdaad heel knap zijn.
Te beginnen met het altijd vervelende NAC, dat moet wel lukken.
De vergelijking met Lazio-uit snap ik niet zo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup en daarna is het best gaan lopen. Ik sluit niet uit dat we nu een goede reeks krijgen in de competitie en ben dan benieuwd wat een beetje succes met deze selectie doet.
[..]
Maar ik vind ook dat hij weinig krediet heeft bij de supporters, vanaf vrijwel het voorseizoen.
Ja Arond kreeg wel zijn spelers die hij wilde idd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De vergelijking met Lazio-uit snap ik niet zo.
We hadden op dat moment 5 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie waarvan er 4 werden gewonnen. En een week na de 4-2 werd Sturm Graz (niveautje lager dan de CL, dat weet ik ook wel) in eigen huis verslagen met 6-0.
Los van de uitslagen, zag je iig een bepaalde lijn in het spel.
En dat terwijl Arond ook een behoorlijke vernieuwde selectie aan het inpassen was.
Om de bank bezet te houden? Hij is niet beter dan Mac Allister, Szoboszlai, Gravenberch of Elliot.quote:
Tot aan de winterstop speelde hij overigens ook zonder echte 6: Timber en Kokcu stonden voor de verdediging. Was ook niet ideaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja Arond kreeg wel zijn spelers die hij wilde idd.
Ik denk zomaar eens dat het vanaf keihard gaat lopen. Maar goed, misschien is het ijdele hoop, maar ik ben er eigenlijk weer een beetje in gaan geloven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De vergelijking met Lazio-uit snap ik niet zo.
We hadden op dat moment 5 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie waarvan er 4 werden gewonnen. En een week na de 4-2 werd Sturm Graz (niveautje lager dan de CL, dat weet ik ook wel) in eigen huis verslagen met 6-0.
Los van de uitslagen, zag je iig een bepaalde lijn in het spel.
En dat terwijl Arond ook een behoorlijke vernieuwde selectie aan het inpassen was.
Eens dat Lotomba, Zerrouki en Wellenreuther niet kunnen, die moet je vervangen wat ook makkelijk kan. De aanval is zorgwekkend maar dat ligt niet alleen aan Gimenez, natuurlijk is die niet op zijn best. Maar je hebt ook te maken met een Paixao die continu voor eigen succes gaat, dat moet er uit, en als je het aanvallend lastig hebt moet je terug naar de basis en gewoon met 2 buitenspelers spelen. Dus Paixao op links en op rechts Osman of Hadj Moussa (alhoewel geen fan). Of desnoods Paixao op rechte en Ivanusec op links. Als straks Stengs weer terug is moet die gewoon weer op 10 en niet hangend op rechte alles naar binnen trekkend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:56 schreef Kerftminister het volgende:
Het spel was op momenten best redelijk, met een paar issues: Zerrouki, Lotomba en Wellenreuther als complete dissonanten die fout op fout stapelen en een complete aanvallende onmacht. Als je al kansen krijgt worden ze vakkundig om zeep geholpen. Die drie uit de basis werken zal niet zo'n issue zijn (hopelijk), maar Don Kloesoe heeft geen enkele fatsoenlijke aanvaller gehaald, dus zijn we afhankelijk van schoten uit de tweede lijn, een voorzet van Hancko, standaardsituaties of een ingeving van Paixao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |