Twee keer een dorm bezocht en dat was in Japan, 1 mixed en 1 male en ik was behoorlijk druk met mijn penis en strafbare activiteiten kan ik stellenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jouw wandelvrouwtje tactieken kan je dan net wat minder onherkenbaar uitvoeren
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Twee keer een dorm bezocht en dat was in Japan, 1 mixed en 1 male en ik was behoorlijk druk met mijn penis en strafbare activiteiten kan ik stellen
Lekker op missie Deezertje. Heel goed. Blijven proberenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Twee keer een dorm bezocht en dat was in Japan, 1 mixed en 1 male en ik was behoorlijk druk met mijn penis en strafbare activiteiten kan ik stellen
Na ruim een decennium aan zulke vakanties was die missie wel overquote:Op donderdag 19 september 2024 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker op missie Deezertje. Heel goed. Blijven proberen
Heerlijk makker. En als je dan geil bent mag je best een beetje graaien niet dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Na ruim een decennium aan zulke vakanties was die missie wel over
Geil in het kwadraat
Morti zegt van niet maar die geloven we niet!quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk makker. En als je dan geil bent mag je best een beetje graaien niet dan?
Dat was geen speerpunt van de pvv volgens mij...quote:Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Lol die zwartgelakte asielstukken![]()
Nieuwe bestuurscultuur![]()
En het PVV-stemvee blijft zelfs nu volledig stil en kritiekloos
True, maargoed. het verschilt natuurlijk niet zoveel met andere praatjes die wijzen dat het nu helemaal anders gaat worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat was geen speerpunt van de pvv volgens mij...
Er hoeft maar 1 ding anders en dat is de genocide op het blanke volk stoppenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maargoed. het verschilt natuurlijk niet zoveel met andere praatjes die wijzen dat het nu helemaal anders gaat worden.
Morti ligt de halve avond te pompen en de andere halve avond bij te komen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Morti zegt van niet maar die geloven we niet!
pardon wat een walgelijke insinuatiequote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morti ligt de halve avond te pompen en de andere halve avond bij te komen.
de rest ook niet maat. Wel mooi deze shitshowquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Zowel Geert Dilan als Kerrelijn geeft geen ene neuk om de Nederlandse burger en als je dat nu nog steeds niet snapt ben je echt te achterlijk om te poepen
In de gym tochquote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pardon wat een walgelijke insinuatie
Wie welquote:Op donderdag 19 september 2024 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Zowel Geert Dilan als Kerrelijn geeft geen ene neuk om de Nederlandse burger en als je dat nu nog steeds niet snapt ben je echt te achterlijk om te poepen
Alle hoop op Koreaantje dan maarquote:Op donderdag 19 september 2024 18:23 schreef Solotovski het volgende:
Lekker boeie zo champions league
Ticket al geboekt ouwe pik?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle hoop op Koreaantje dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |