SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn smaak is wel heel veel breder dan alleen Tool. Desalniettemin: Tool.Die zou ik best op mijn verjaardagsfeestje willen.
mijn zus zou helemaal te keer gaan bij dit plaatjequote:
al die kinderen opvangen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
mijn zus zou helemaal te keer gaan bij dit plaatje
inmiddels had hij tussendoor ook al islamitische dames aangetrokkenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets met daten en moest direct denken aan de christelijke matches van @:Nattekat
heftig nieuws ditquote:Twee bitterbal-dieven zijn op heterdaad betrapt door de politie. In de nacht van 17 op 18 september werd in Valkenburg een voertuig gecontroleerd. In de auto werd een grote doos met bevroren bitterballen aangetroffen. De twee inzittenden bleken ook spullen bij zich te hebben die gebruikt worden bij inbraken en zijn daarom aangehouden.
Bij onderzoek van het voertuig werden ook diverse goederen aangetroffen die mogelijk gestolen waren.
Bevroren bitterballen
De politie vond het nogal opvallend om 's nachts bevroren bitterballen te vervoeren en gaat ervanuit dat deze mogelijk gestolen zijn. Vermoedelijk zijn de bitterballen afkomstig van een kantine of andere horeca-instelling.
waarom was ballie bevroren?quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets met daten en moest direct denken aan de christelijke matches van @:Nattekat
IS GEEN HUMORquote:
Airco stond te koud.quote:
Zou hij in zijn profiel hebben staan dat hij enkel wil seksen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaha
maar misschien kan @:nattekat hier al wat duidelijkheid in geven, kom je wel eens profielen tegen van vrouwen die zeggen 'wil gewoon gezellig seksen'?![]()
De vraag of zij hun profiel ook steeds vernieuwen hoeft niet gesteld te worden, gok ik.. Denk dat het bij vrouwen iets makkelijker gaat dan bij mannendenk ik
NK? neequote:Op donderdag 19 september 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij in zijn profiel hebben staan dat hij enkel wil seksen?
lekker naast de matrassenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd in het prachtige Mariahoeve@:4everblackeyed
nachtpon LEKKER TOCH
Dat zijn de ergste; die alleen gezellig willen seksen maar onder valse voorwendselen van een relatie een neukertje proberen te ronselen. Dan zijn al die christenvrouwen gewoon je eigen schuld.quote:
Geen geld. Hebben ze ook herenpyjama's? Dan fiets ik zo nog ff langs.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd in het prachtige Mariahoeve@:4everblackeyed
nachtpon LEKKER TOCH
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, maar heftige functie. Ik wil hem niet![]()
kun je gehele nieuwe slaapkamer kopen!quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste; die alleen gezellig willen seksen maar onder valse voorwendselen van een relatie een neukertje proberen te ronselen. Dan zijn al die christenvrouwen gewoon je eigen schuld.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen geld. Hebben ze ook herenpyjama's? Dan fiets ik zo nog ff langs.
dat is je taak dan ook nietquote:
ow ik dacht zelf ook opleiden... maar dat hoeft niet? dan vinnik het primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |