Jezus, een maand van diagnose tot overlijdenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlandsch absurdisme.
[ x ]
Ideaal voor onderweg, alleen je kunt het niet meenemenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dit!
De bijna-bijna-dood ervaring, amateur-aborteur, 3000-delig zakmes, ondankbare plant, 06-lijn.
Pareltjes!
Ik vind Luciferdoosjes episch geweldig.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dit!
De bijna-bijna-dood ervaring, amateur-aborteur, 3000-delig zakmes, ondankbare plant, 06-lijn.
Pareltjes!
Hoe ze hier meteen al moeten lachen, prachtig!quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het valt te hopen dat het huidige kabinet Schoof I deze trieste gebeurtenis nu wel aangrijpt om 'bepaalde misstanden' dan toch eens aan te pakken.
Ook een van mijn favorieten inderdaad. Lekker schaamteloos.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Godverdomme!!!![]()
Deze ook wel mooi:
Drie kraaien hou op met mequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ze waren hun tijd ook gewoon ver vooruit, een wedstrijdje moppen vertellen en degene die het eerste lacht verliest.
En Poelmoquote:Op donderdag 19 september 2024 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mannen van de Radio![]()
Radio Bergeijk
Gumbah komt uit de gemeente Zaltbommel.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En Poelmo![]()
(Show die hij samen met Hans Teeuwen en Gert-Jan van Leeuwen maakte)
Excuus voor het kickjeRIP Pieter, altijd genoten van zijn cabaret stukjes.
Het is Gummbah, en hij was al vertrokken uit zijn geboortedorp toen het door Zaltbommel werd opgeslokt.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gumbah komt uit de gemeente Zaltbommel.
Helaas voor mijquote:Op woensdag 25 september 2024 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is Gummbah, en hij was al vertrokken uit zijn geboortedorp toen het door Zaltbommel werd opgeslokt.
Hij komt dus eigenlijk niet uit de gemeente Zaltbommel. Helaas voor jou.
Ha deze kende ik nog niet. 👍quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie vind ik ook dat ze hun eigen lach niet in kunnen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |