abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215020056
Gekonfijte eendenmaagjes, ook bekend als gésiers de canard, zijn een delicatesse die je zeker eens moet proberen. Deze maagjes worden langzaam gegaard in hun eigen vet, wat resulteert in een ongelooflijk malse en smaakvolle textuur. Het konfijten zorgt ervoor dat de natuurlijke smaken van de eend behouden blijven en zelfs worden versterkt, waardoor elke hap een ware smaakexplosie is.

De rijke, hartige smaak van gekonfijte eendenmaagjes maakt ze een perfecte toevoeging aan diverse gerechten. Ze kunnen bijvoorbeeld worden toegevoegd aan salades voor een extra smaakdimensie, of geserveerd met aardappelen en groenten voor een heerlijk hoofdgerecht. De combinatie van de zachte textuur en de intense smaak maakt ze onweerstaanbaar voor liefhebbers van fijnproeverij.

Naast hun heerlijke smaak zijn gekonfijte eendenmaagjes ook voedzaam. Ze bevatten hoogwaardige eiwitten en essentiële vitamines en mineralen, zoals ijzer en zink. Dit maakt ze niet alleen een smakelijke, maar ook een gezonde keuze voor een uitgebalanceerd dieet.

Het is even afzien als je het voor het eerst probeert en je weet wat het is maar er staat een genot te wachten om je vingers bij af te likken!

Sta jij er voor open of heb je het al eens geprobeerd?
pi_215020080
ik sta er voor open
#Anoniem graag
pi_215020111
Ik sta er ook zeker voor open. Ben erg verzot op lever, dus ben hier ook wel benieuwd naar.
  roze woensdag 18 september 2024 @ 17:32:20 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215020155
Nee dankje.
Your beauty never ever scared me.
pi_215021107
Er ligt hier nog een blik in de kelder, ooit meegenomen uit de Carrefour. Eens kijken wat ik daarmee ga maken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 18 september 2024 @ 20:02:31 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215021736
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef FrenchDuck het volgende:
Gekonfijte eendenmaagjes, ook bekend als gésiers de canard, zijn een delicatesse die je zeker eens moet proberen. Deze maagjes worden langzaam gegaard in hun eigen vet, wat resulteert in een ongelooflijk malse en smaakvolle textuur. Het konfijten zorgt ervoor dat de natuurlijke smaken van de eend behouden blijven en zelfs worden versterkt, waardoor elke hap een ware smaakexplosie is.

De rijke, hartige smaak van gekonfijte eendenmaagjes maakt ze een perfecte toevoeging aan diverse gerechten. Ze kunnen bijvoorbeeld worden toegevoegd aan salades voor een extra smaakdimensie, of geserveerd met aardappelen en groenten voor een heerlijk hoofdgerecht. De combinatie van de zachte textuur en de intense smaak maakt ze onweerstaanbaar voor liefhebbers van fijnproeverij.

Naast hun heerlijke smaak zijn gekonfijte eendenmaagjes ook voedzaam. Ze bevatten hoogwaardige eiwitten en essentiële vitamines en mineralen, zoals ijzer en zink. Dit maakt ze niet alleen een smakelijke, maar ook een gezonde keuze voor een uitgebalanceerd dieet.

Het is even afzien als je het voor het eerst probeert en je weet wat het is maar er staat een genot te wachten om je vingers bij af te likken!

Worden hier eenden voor mishandeld…? Toch even vragen.
  woensdag 18 september 2024 @ 21:20:26 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215023084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:03 schreef stavromulabeta het volgende:
Er ligt hier nog een blik in de kelder, ooit meegenomen uit de Carrefour. Eens kijken wat ik daarmee ga maken.
Gewoon op je pizza klappen.
  woensdag 18 september 2024 @ 21:37:37 #8
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215023397
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Niet meer dan voor het vlees. Denk dat het dezelfde eenden zijn, ze hoeven geen speciale behandeling zoals voor foie gras.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215024655
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Weet jij het? Dan weet ik het ook? Of vraag je overal waar je eten vandaan komt voordat je het naar binnen schuift?

Die vraag kun je voor alles wat geslacht word stellen: van slak tot sprinkhaan, van garnaal tot haai en van kwartel tot een varken, koe of paard en alles wat er tussen zit of buiten valt, dus ook alles wat er wel of niet jouw bord komt te liggen?
  woensdag 18 september 2024 @ 23:48:14 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215024675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:45 schreef FrenchDuck het volgende:

[..]
Weet jij het? Dan weet ik het ook? Of vraag je overal waar je eten vandaan komt voordat je het naar binnen schuift?

Die vraag kun je voor alles wat geslacht word stellen: van slak tot sprinkhaan, van garnaal tot haai en van kwartel tot een varken, koe of paard en alles wat er tussen zit of buiten valt, dus ook alles wat er wel of niet jouw bord komt te liggen?
Is dat een bevestiging? Beetje vaag antwoord.
  donderdag 19 september 2024 @ 00:56:33 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215025065
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef FrenchDuck het volgende:

Dit leest als marketing via AI
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215031319
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Is dat een bevestiging? Beetje vaag antwoord.
Dat betekent dat ik geen idee heb waar mijn vreten vandaan komt, en dat ik er ook niet naar ga vragen.

Vraag jij in een restaurant wel of je stukje biefstuk wel van goede komaf was?
  donderdag 19 september 2024 @ 18:45:54 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215032603
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 17:13 schreef FrenchDuck het volgende:

[..]
Dat betekent dat ik geen idee heb waar mijn vreten vandaan komt, en dat ik er ook niet naar ga vragen.

Vraag jij in een restaurant wel of je stukje biefstuk wel van goede komaf was?
Tjee wat grof. Er is meer dierenleed dan jij weet!
pi_215049227
Ze zijn iig smakelijk en smaken totaal niet naar ingewanden zoals lever of zo: het is gewoon een klein stukje vlees: niets raars of ontoegankelijks. Lekker in salades.
anonieme razernist
pi_215050332
Salade geziers is echt zo’n gerecht waar ik vroeger op vakantie in Frankrijk gek op was maar al zo’n 25 jaar niet meer heb gehad. Dank voor de herinnering, ga het weer eens proberen en kijken of het nog zo is als destijds.
pi_215059878
Waar kun je dat krijgen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')